Nancy18
Kleuter valkje

|
Hallo,
Maandag ben ik naar de VA geweest met Noa. Sinds dien eten ze niet meer en zitten ze de hele dag maar stil/bol. Ze hebben baytril gekregen. Maar heb het idee dat het niet echt aan slaat. Ik weet dat het even z`n tijd nodig heeft.
Ik heb vandaag gezien dat er bloed aan het einde van de veren zit. Ook zie ik veel veren op de bodem liggen. Ik moet nog 8 dagen baytril geven, en dan weer op bellen hoe het met ze gaat.
Ik heb zelf het idee dat het een of andere ziekte is.:S
Ook sinds dinsdag ben ik aan het bijvoeren ( harrisons Bird Food ).Omdat ze namelijk helemaal vermagerd zijn . Vandaar dat ik ze 3 keer per dag voer.
Als ze van de week nog niet beter zijn, dan ga ik naar de VA en dan ga ik vragen of hij bloed onderzoek kan doen. Om uit te sluiten dat ze geen ziekte hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Ik geef ze pap. En heb de poep naar laten kijken en daar is niks uitgekomen. Alleen dat ze benauwd zijn.
Ik ga al naar een vogel arts die daar verstand van heeft. (Vogel arts Nijmegen)
Dat zou ik niet kunnen zeggen. Ze hebben net ab gehad en laat ze nu even met rust. Ik heb ook de infra rood lamp op de kooi gezet voor warmte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Slecht, Ze zitten alleen maar onder de infra rood lamp. af en toe verplaatsen ze zich.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Hoi allemaal,
Het gaat iets beter, ik heb toch nog even de vogelarts Nijmegen gebeld en heb gevraagd wat ik nog meer in de kooi kan zetten kwa voer... Ik heb nu dus zaadjes + eivoer erin. Ze beginnen al een beetje van het eivoer te pikken ( nog niet iedereen ) . Ze eten nu gelukkig uit het spuitje. En iedereen eet min 2 op.
Ze beginnen ook soms weer wat te fluiten. Maar het is afwachten dat ze niet weer terug afvallen ( dat ze weer zieker worden )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
dankje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Hallo allemaal,
Ik wou even zeggen dat er 1tje overleden is vannacht ..
Met de andere gaat het iets beter.. Ze eten alweer een beetje zelfstandig. Ik hoop dat deze ook niet overleden. Dat zou ik erg jammer vinden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Ben er al naar toe geweest... maar ze konden niks vinden... Jah alleen benauwdheid.. Mja, Ik hou ze erg goed in de gaten.. En moet volgende week weer bellen VOGELARTS NIJMEGEN.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nancy18
Kleuter valkje

|
Hallo Allemaal,
Vanochtend had me vogel het heel erg benauwd. Dus heb de kooi nat gemaakt... Net hoorde in een klap en ze is nu net overleden  ... 2 vogels in 1 weekend.
Hier heb ik heel veel verdriet van.. ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|