11 mei 2025, 19:48:35

Dagboek van Koos

Gestart door Koos, 21 mei 2009, 16:46:30

« vorige - volgende »

Koos

We zijn weer terug van vakantie!:)
We hebben echt Hollands weer gehad, veel zon veel regen en prachtige luchten :)
En...nog bruin geworden ook :D

Koos en Lotje hebben het heerlijk naar hun zin gehad!
Ze zijn veel uit de kooi geweest omdat de kooi in de caravan naar mijn zin te klein is. Door een lekkage in de caravan moet de volière buiten even een half jaartje wachten ;) er moet een nieuwe vloer in de douche komen en dat kost aardig wat €rootjes  ::)

Maar goed nieuws:)
Ik vind het heel leuk om te vertellen dat Koos de naam van Lotje uitspreekt !
Eerst doet hij het bouwvakkers deuntje en erachteraan roept hij "Lotje, Lotje "  ;D ;D geweldig hé?
De eerste keer dat we het hoorde waren we echt helemaal perplex . Nog een keertje geluisterd en Albert en ik keken elkaar aan en beide proestte we het uit van het lachen ! 

Kennelijk roepen we naar lotje heel veel, anders zou Koos de naam niet uit spreken toch?
Alleen: Ik heb nog niet gehoord dat Koos zijn eigen naam ook uitspreekt, volgens Albert doet hij dat wel, ik heb het nog niet gehoord.

Wat een lekker ventje is die Koos toch hé?

Iedereen een fijne avond en weltrusten voor straks !

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Kimm

welkom terug  :D
fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
balen van de lekkage  :-\

wat leuk dat hij lotje zegt, hihi grappig is dat hoor!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Koos

Hai Kimm!   :)
Ja we zijn er echt trots op hihihih, het is niet zomaar een keertje dat hij dit doet, sinds zondag gaat het de hele dag door , we moeten er erg om lachen, het is zo een vent die Koos! :D :D

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Manon*

Leuk dat je er weer bent  :-*

Wat gaaf dat Koos gaat praten zeg... zo oud is Koos toch ook nog niet, hij is er dan wel vroeg bij he...

leuk hoor.... genieten lijkt me dat

Groetjes Manon

Marian

Hallo, fijn dat je er weer bent :D
En goed te horen dat Koos en Lotje een fijne vakantie hebben gehad ;D
Ik hoop ook dat jullie aan leuke dingen zijn toegekomen.
En wat een gaaf nieuws heb je, geweldig dat Koos 'Lotje' zegt :o :-*
Wat kunnen ze dan toch in korte tijd leren praten hè.
Hihi, nu nog 'kusje, kusje' leren zeggen ;D
Gezellig dat je er weer bent hoor!

Jullie ook welterusten, Marian

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat leuk dat Koos  "Lotje "  zegt he... fijn zo'n tamme valkjes he! FIJN DAT JULLIE EEN LKEUKE VAKANTIE HEBBEN GEHAD !! Grtjs Ann

Koos

Hahaha hoi Marjan! :D
ja het is wat met die Koos van ons, was ik nog vergeten te vertellen dat hij mijn schaterlach nadoet :) ( da's wat minder het is geen gehoor  Hahaha)

maarre we gaan oefenen op 'kusje, kusje ' 8) :)

Ann, groetjes van hier aan jouw terug!

Dierenfreackske

Hoi hoi ...ja, dat moet je zeker doen, mijn Wiske en Suske maken ook die kusgeluidjes dan, hihi!  Grtjs Ann

Caroline

Hey, je bent er weer.  :D

Gezellig!!!!

Onze verbinding verbrak van de week en ik kreeg je niet meer te pakken, heb je nog wel een SMS-je gestuurd.  ;)

Ik ben je van de week eventjes op een avond als de kindjes op bed liggen, is wel zo relaxt.  :P

Knuffie voor jou en je geweldige valkjes.  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Koos

Citaat van: *Manon* op 28 juli 2009, 22:30:48
Leuk dat je er weer bent  :-*

Wat gaaf dat Koos gaat praten zeg... zo oud is Koos toch ook nog niet, hij is er dan wel vroeg bij he...

leuk hoor.... genieten lijkt me dat

Groetjes Manon

[
Manon, ik heb over jouw berichtje heen gelezen  :-[ sorry,sorry ;)

Koos is inderdaad erg jong, dat hoorde ik ook al van Caroline ;)

Op dit moment is Koos een serenade voor Lotje aan het houden. Sinds vandaag neemt hij een aanloop met het bouwvakkers deuntje ik lig hier in de kreukels van het lachen  :D ;D daarna weer "Lotje, Lotje "

En: Koos heeft vanmorgen voor het eerst in het badje gezeten, wordt het toch nog vleugelfris bij hem :D :D HAhaha

Lotje is volgens mij blij dat zij wer thuis is, zij is zo vrolijk en doet pogingen om bij mij ook gekroeld te worden  :D

Wat een Kanjers van vogels heb ik toch !!!!!

Caroline? Zondag was ik niet meer in de gelegenheid om jou weer terug te bellen, moest met mijn hubby naar het ziekenhuis. Hij had een gesprongen ader bij de blaas dat gaf nogal wat opschudding  ??? Daarbij heeft hij ook een blaasontsteking en dus plaste hij alleen maar bloed. ( Sorry effe of topic :-[)

Nu heeft hij een AB kuur, komt allemaal goed :)

Marian

Hoi hoi :D

Hé Koos lekker gebadderd? En Lotje ook?
En heb je daar dan van die hele mooie, lieve, snoezige, schatigge, aandoenlijke foto's van gemaakt :P
Jawel toch he!!! ;D
Fijn dat je zulke kanjers hebt.

Is hubby al wat opgeknapt?

Fijne avond, groetjes Marian

Koos

Citaat van: Marian op 30 juli 2009, 19:48:02
Hoi hoi :D

Hé Koos lekker gebadderd? En Lotje ook?
En heb je daar dan van die hele mooie, lieve, snoezige, schatigge, aandoenlijke foto's van gemaakt :P
Jawel toch he!!! ;D
Fijn dat je zulke kanjers hebt.

Is hubby al wat opgeknapt?

Fijne avond, groetjes Marian

Ik schaam mij diep, heb er helemaal niet van die leuke-aandoenlijke- lieve-leuke-schattige-snoezelige- badderende-waterspetterende foto's van gemaakt........ Pfff wat een zin zeg Hahahaah  ;D :D 8)

Was vanmorgen vroeg en toen wis- ik- nog-geneens- hoe ik heette  ;D  8) Keek ook in de spiegel en dacht: "Wie is dit dan??"

Hubby s aardig aan het opknappen, AB kuur werkt goed :D

Lief van je Marian, fijne avond voor jou!

ps: Hoe is het met Guusje?? 

Caroline

Citaat van: Koos op 29 juli 2009, 17:17:36

Caroline? Zondag was ik niet meer in de gelegenheid om jou weer terug te bellen, moest met mijn hubby naar het ziekenhuis. Hij had een gesprongen ader bij de blaas dat gaf nogal wat opschudding  ??? Daarbij heeft hij ook een blaasontsteking en dus plaste hij alleen maar bloed. ( Sorry effe of topic :-[)

Nu heeft hij een AB kuur, komt allemaal goed :)
[/b] [/color]

Hoi hoi!!!!

Ik probeerde jou meteen nog te bellen toen onze verbinding werd verbroken maar kreeg een melding: "dit nummer is momenteel niet bereikbaar, probeer het later nog een keer"  :-\

Jeetje dat je met Albert naar het ziekenhuis moest, klinkt heftig een gesprongen ader in de blaas.  :o

Gelukkig is hij weer aan de betere hand.

Beterschap voor jullie allebei.  :-* :-*

Tuurlijk ook een knuffie voor Koos en zijn dinnetje Lotje.  :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Koos

Caroline,
Voor jou een knuffie van Lotje, zij is vanavond voor het eerst lekker bij ons wezen zitten  :) Het gaat echt lekker met het meissie!  :D

Caroline

Super!!!!  :D ;) :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.