8 mei 2025, 02:33:29

Dagboek van Koos

Gestart door Koos, 21 mei 2009, 16:46:30

« vorige - volgende »

Hermien

Leuke berichten hier, zeg. Super dat het zo goed gaat en dan het babbelen van Koos. Hier roept Silvo ook zijn naam en Goofy gaat weer op spraakles, nu Gabber er niet meer is. Kennelijk had-ie bij Gabber niks te vertellen......

Geef je duveltjes maar een dikke knuf van Goofy, Silvo en Binky! En als toegift ook één van mij.

;D   ;D    ;D

*Manon*

Fijn dat het zo goed gaat hier met Lotje en Koos  :D

Fijn weekend  :-*

Marian

Citaat van: Koos op 30 juli 2009, 19:55:11
Citaat van: Marian op 30 juli 2009, 19:48:02
Hoi hoi :D

Hé Koos lekker gebadderd? En Lotje ook?
En heb je daar dan van die hele mooie, lieve, snoezige, schatigge, aandoenlijke foto's van gemaakt :P
Jawel toch he!!! ;D
Fijn dat je zulke kanjers hebt.

Is hubby al wat opgeknapt?

Fijne avond, groetjes Marian

Ik schaam mij diep, heb er helemaal niet van die leuke-aandoenlijke- lieve-leuke-schattige-snoezelige- badderende-waterspetterende foto's van gemaakt........ Pfff wat een zin zeg Hahahaah  ;D :D 8)

Was vanmorgen vroeg en toen wis- ik- nog-geneens- hoe ik heette  ;D  8) Keek ook in de spiegel en dacht: "Wie is dit dan??"

Hubby s aardig aan het opknappen, AB kuur werkt goed :D

Lief van je Marian, fijne avond voor jou!

ps: Hoe is het met Guusje?? 

Whaha, met Guusje is alles oké hoor :D
Zij komt wel aan haar trekken ;D
Het is echt een geweldig gezicht ze zo bezig te zien, vanavond weer, heb ik foto's van gemaakt :censuur
Fijne zondag, liefs Marian

Koos

Citaat van: Marian op  2 augustus 2009, 00:11:26

Whaha, met Guusje is alles oké hoor :D
Zij komt wel aan haar trekken ;D

Guusje, popje, trekken??
Is het een trekpop??
;D   8)

Ook vogels apen- na...dat is duidelijk te zien bij Lotje :) Alles wat Koos doet, zie ik bij haar terug..Nou ja.. bijna alles :)

Wel een leuk gezicht, ik geniet ervan :D

Wat ik niet leuk vind van Koos, is dat op het moment Lotje een knuffeltje van he,m wil, hij haar pikt, Lotje op haar beurt zit dan met haar kopje opnieuw naar hem toe omlaag..En weer krijgt zij een knauw van Koos :-\

Verder doen zij het goed samen hoor, geen probleem,maar dit vind ik eerlijk gezegd heel zielig voor Lotje  ;)

Ik wens iedereen een fijne dag! 

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Manon*

HOi hoi!!

Dat een valkje gekroeld wil worden en de ander m dan pikt, herken ik hier ook...

Het is even aftasten denk ik....  misschien is Lotje al verder om contact te willen maken dan Koos, Koos is ook al een tijdje bij jullie en nu moet hij zijn en jullie de aandacht verdelen... het komt vast wel goed.. je moet ze gewoon even wat tijd geven, en ook dat komt wel goed.

Liefs Manon

Koos

Hoi Manon :D

Ik denk inderdaad dat Lotje tijd nodig heeft ;) dat herken ik wel met en in haar.
Vanavond is Lotje voor het eerst op mijn hoofd komen zitten. durfde echt helemaal niks meer te doen als zachtjes aan mijn hubbie te vragen als bevestiging...Dit is toch echt Lotje die op mijn hoofd zit hé? ( Je weet maar nooit of ik van Lotje getikt ben ?? ;D :D :D  8)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Caroline

Geweldig!!!!  :D :-*

Ik ben zo blij voor je.  ;)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Koos

Lief van je Caroline, dank je wel Knuf van Lotje voor jou!
:-* :)

Marian

Hallo! ;D

Wanneer je iets niet helemaal begrijpt, wil ik het best uitleggen hoor ;D ;) :P
Ah, lieve Lotje, ja ze heeft gewoon wat tijd nodig... :D
Hier zit Indy ook graag op m'n hoofd, überhaupt graag bij me :D
Alleen kroelen daar houdt ze niet van, verder kan ik haar helemaal in de hand pakken en overal kusjes geven :-*
En nu kwam ze al een paar keer om een kusje vragen, lief hè? 8)
Weet je, hier heb ik ook gemerkt dat het eigenlijk een paar maanden duurt voordat ze HELEMAAL thuis zijn.
Voordat ze precies weten met wie ze in de kooi zitten, de mensen om ze heen, hun gewoontes en gekkigheid ;D, euh of gekkigheden :P.
Nah, en die zullen er bij jullie ook wel zijn :D ;D ;) :-* :-*

Fijne avond, Liefs, Marian

Koos

Citaat van: Marian op  2 augustus 2009, 22:04:49

Voordat ze precies weten met wie ze in de kooi zitten, de mensen om ze heen, hun gewoontes en gekkigheid ;D, euh of gekkigheden :P.
Nah, en die zullen er bij jullie ook wel zijn :D ;D ;) :-* :-*

Ach....wij zijn een saai gezin  ::) 8) ;D ;D ;)

vanavond heeft Lotje samen met mij mijn aardappels opgegeten :D wat een lekker grietje is het :)
eerlijk gezegd, we hadden wat start problemen en als ik nu naar het meidje kijk, dan zie ik een klein popje wat zo graag ook geknuffeld wil worden,maar er nog net even niet aan toe is ;)

En Koos....Koos is zo gek als een deur :D :D wat een mafkees :D

*Manon*

Hoi hoi,

fijn dat het nu helemaal de goede kant op gaat... en ja... die startproblemen... misschien hoort het er wat bij... tis ook wel effe wennen van één valkje naar twee valkjes, het valkje moet wennen, jullie moeten wennen, aandacht moet verdeeld worden...

Is niet raar dat het soms even wat moeilijker gaat in het begin... het heeft zijn tijd nodig gehad  ;)

Geniet van ze!

Groetjes Manon

Peggy

Zo ben hier ook weer bijgelezen  :D

gaaf zeg dat Koos '' Lotje '' zegt. Ik zou ook helemaal krom liggen vh lachen. Heerlijk toch om zo'n mafkees in huis te hebben.
En Lotje doet het gewoon rustig aan..Mijn Guusje wil volgens mij ook wel gekroeld worden..je ziet haar bijna denken,  zal ik het doen..maare ze durft het gewoon niet..je ziet de twijfel gewoon,  zo lief.
Jullie hebben gelukkig een fijne vakantie gehad.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Hermien

Hahaha, als Koos nu maar niet van 'Lotje getikt' raakt.

Vette knuf namens de veertjes van het Vederkruid.

;D   ;D   ;D

Koos

Citaat van: Hermien op  7 augustus 2009, 22:59:43
Hahaha, als Koos nu maar niet van 'Lotje getikt' raakt.

;D   ;D   ;D

;D ;D ;D

Ik ben een beetje minder op het forum en een beetje meer uithuizig zal ik maar zeggen. deze week een auto gekocht en ben um effe aan het uitproberen :)

Wat de kietjes betreft: Koos zijn vocabulair breidt zich uit  :Hij zegt nu niet alleen Lotje meer maar ook: "Kom maar", verder doet hij mijn kusjes na die ik hem op zijn wangetje geef op het moment ik mij niet meer in kan houden en hem gewoon plat moet knuffelen of hij wil of niet :D

Lotje doet meer en meer pogingen om naar ons toe te komen. Naast mijn bord is of lijkt meer een plekje van haar te worden, ze is zo lief !!!  ;D

Verder hoor ik Koos wat meer brabbelen,maar ik kan nog niet echt ontdekken wat hij dan precies zegt, hij waarschijnlijk zelf ook niet ?? Tis een lekker stel die kietjes van mij :):D

Goed weekend allemaal!

Hermien

CitaatKoos zijn vocabulair breidt zich uit  :Hij zegt nu niet alleen Lotje meer maar ook: "Kom maar", verder doet hij mijn kusjes na

en wijst met zijn teennagel naar zijn voorkoppie.....dus toch van L get......

;D   ;D   ;D