Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

danielle

Hallo allemaal,
Ik moet weer even inkomen in het forummen merk ik. Ik kom er namelijk achter dat ik niet eens heb laten weten dat ik een weekje op vakantie ging  :-[ . Vorige week ben ik namelijk een weekje wezen skien in Italie. Het was echt super, ik heb echt genoten. We zijn met z'n allen weer heel terug gekomen  ;) .

Nu weer als partimer bij de thuiszorg begonnen, tot de verhuizing en ik een vaste baan heb gevonden. Nu in een andere wijk, dus het is even wennen en toch wel vermoeiend.

Vanavond zal ik op jullie reacties reageren en nog wat over de valkjes vertellen.

Groetjes Danielle

Kimm

hoi danielle,

dat kan natuurlijk niet he, op vakantie gaan zonder het te melden hier  ;D  ;D

fijn dat je het leuk hebt gehad, heerlijk hoor  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hallo allemaal  :D
Het wordt tijd voor een update met foto's  ;D . Ik zag in mijn foto map dat ik in september voor het laatst foto's heb gemaakt  ::) , ik denk dat jullie ze niet meer zullen herkennen  :P .

Spikey is afgelopen zondag 2 jaar geworden. op valetijnsdag. Het is ook echt de cupido in huis, wat zijn geboortenaam ook was. Een lieve ondeugende macho. Die je altijd wel kan verleiden voor wat fluit melodietjes. Lekker ondeugend maar ook heel nieuwsgierig. Het is echt een top valkje.

Met de anderen gaat het ook erg goed. Bailey heeft een super zacht karakter, wat ook goed bij haar uiterlijk past. Ze vermaakt zich met alles, is het speelste valkje in hier huis. Spikey is haar grote voorbeeld en ze probeert hem dan ook veel na te doen en is graag bij hem in de buurt. Ook zit ze graag bij me om aan mijn haar en kleding te knabbelen of zo af en toe een kusje te geven.

Fientje is nog steeds een valkje waar iedereen verliefd op wordt. Ze staat meer op zich zelf en is echt een mensenvalkje geworden. Ze zit liever bij ons dan dat ze bij de andere valkjes zit. Ze is verliefd op mijn vriend, dus als hij er is zit ze constant bij hem en is daar niet weg te slaan. Ze kan op comando naar je toe vliegen. Ze vind het te gek om op vingers te zitten. Als je je vinger door de kooi steekt gaan ze er meteen op zitten en als je je vinger in de lucht houdt als ze er uit is komt ze er meteen naar toe gevlogen. Ze geeft ontzettend graag kusjes en is echt een lief rustig valkje.

En dan hier de foto's

Mijn geweldige lieve Spikey  :-*

Fientje. Ze wil naar me toe vliegen  :D

Lieve mooie Bailey  :-*

Fientje krijgt rode oogjes door de flits  :P

Is hij niet mooi

Bailey heeft zo'n zacht uiterlijk

Mooi Izzie. Ze wast zich erg graag. Ze is echt een net dametje  :D

Fientje komt weer naar me toe gelopen

Ze is een mooi fors valkje.

Lekker aan het snoepen van de rest zaadjes

Wie wordt nou niet verliefd op haar  ;)

Sjimmie en Sammie. Ze komen ook altijd even uit de kooi, vliegen een rondje of twee en gaan dan weer terug in hun kooi zitten.

speelse Bailey

Spikey op ontdekkingstocht.

Izzie en Spikey's landingsbaan  ::)

De drie musketiers. Heel vaak met hun drietjes bij elkaar.

Terwijl Fientje gezellig op mijn schouder zit.

ZO nu weten jullie weer welke valkjes ik heb. Ik hoop dat jullie er van genoten heb, zo ja dan zal ik weer vaker foto's plaatsen  :D .

Groetjes Danielle

*Manon*

Prachtige valkjes.. en net wat je zegt, zulke zachte uitstralingen wat ze hebben...

mag je vaker doen... fotootjes plaatsen  :-* :-* :-*

Anke

Hoi,
Mooie foto's heb je geplaatst.
Ik heb genoten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sabine

Hoi Danielle,

Wat een leuke update. Geweldig leuke foto's ;D
Leuke speel splaats heb je voor je valkjes.

Groetjes Sabine

Caroline

Hoi hoi!!!!

Wat een leuke update en wat een mooie valkjes zijn het toch, ook je grasjes zijn leuk hoor.  ;)

En ik ben ook verliefd hoor, op Fientje, wat een heerlijk smoeltje.  :-*

FIjne zondag morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Hoi Danielle wat een leuke update en mooie foto's :D
Was weer leuk om te zien hoor.
Groetjes Petra.

danielle

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties  :D .

Hier gaat alles goed. Spikey heeft een beetje last van zijn hormonen. Hij doet er alles aan om Izzie zo ver te krijgen dat hij kan wipwappen  ::) . Hij zingt, loopt haar achterna .... er zit geen rust in hem. Izzie wordt daar ook weer lekker opgefokt van. Het wil nog wel eens werken als ik een bakje met vers koud water in de kooi zet. Dan kan Izzie het niet weerstaan en gaat in het waterbakje kippetje zitten, waardoor Spikey zijn zin krijgt. Echt maf hoe Izzie op water reageerd.

Fientje en Bailey zijn alweer bijna 10 maanden oud, wat gaat dat snel zeg  :o. Het zijn trouwens mijn eerste valkjes die absoluut geen last van hun hormonen lijken te hebben. Wel fijn voor Spikey, zodat hij lekker trouw kan blijven aan Izzie en niet in verleiding wordt gebracht door zijn dochters.

Verder hebben we een appartement in Utrecht gevonden waar we heel graag willen wonen. Nu komen de spannende stappen, zoals taxatie, bouwkundig onderzoek laten doen, de juiste hypotheek regelen en gaan bieden. Gelukkig hebben we een aankoop makelaar, zodat hij ons daarin kan helpen, dit aangezien wij leken zijn op het gebied van huizen kopen.
De mensen wonen er al niet meer, dus het kan nu echt heel snel gaan allemaal.

Ik hoop dat ik er ook snel een baan vind. Ben druk bezig met solliciteren.

Groetjes Danielle

Caroline

Succes met alles wat geregeled moet worden omtrent jullie gevonden appartement.  :D

En uiteraard het vinden van een baan waarin je je lekker gaat voelen.

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Leuke update Danielle!!

Wat een prachtige valkjes zijn het toch he, ik moet snel weer is komen kijken naar ze! Het is weer veel te lang geleden. :P

Fientje is echt n valkje om verliefd op te worden, ik had toen moeite om ze niet in mn binnenzak van mn jas te steken. :P Wat n schatje toch!

aah, ze zijn alle 4 even lief en mooi.

En ook je grasjes zijn super leuk om te zien. ;D

Erg leuke foto's allemaal van je schatjes!

Ik hoop dat het wat word met het appartement, is het dat waarvan ik de foto's heb gezien?
Da is echt super mooi!!

En ook succes met het vinden van een leuke job.

GroetjesSally

danielle

Hoi Caroline,
Dank je wel! Het is erg spannend allemaal.
En heb goed nieuws. Ben voor volgende week vrijdag uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek in Hilversum voor de functie jeugdgezondheidszorg (0-4 jaar) verpleegkundige. Heb nog een andere vacature gevonden in Amersfoort, hier ga ik ook een sollicitatie brief naar sturen.

Hoi Sally,
Leuk om je weer hier te zien. Ja jij was ook verliefd op Fientje he  ;D . Laatst waren ze een weekje uit logeren bij een vriendin en zij gaf Fientje ook met moeite terug  :P . Ze heeft gewoon iets heel speciaals. Helaas zijn geen een van mijn valkjes kroelers, maar tam zijn ze zeker. Ik pak Fientje en Bailey ook elke dag even vast met volle handen en dan ontspannen ze wel steeds meer als ik hun dan kroel, dus wie weet dat ik ze het toch nog aangeleerd krijg.

Het is inderdaad dat appartement wat ik je heb laten zien. Het is zeker gaaf. Lekker groot (115 m2), aparte leef keuken, 3 slaapkamers en kleine buitenruimte en lekker dicht bij de stad.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Aaaaaaaach wat lief , en wat een mooie grasjes heb je ook...grtjs. Ann

Kaatje

Hoi Danielle,

Wat leuk dat je weer een update hebt geplaatst en wat een heerlijke vent is die Spikey toch ook hè  :-*  :-* Ik heb echt genoten van de foto's!

Voor volgende week vrijdag wens ik je ontzettend veel succes toe, zet hem op hè, ja kan het  :D

Liefs, Karin

anika_en_spirit

Hoi Danielle,

Wat een leuke update heb je geplaatst.
Ik vind de foto's ook erg leuk. Je hebt een schitterende bende van 4 (+2 lieve grasjes ;D).
Vaker doen hoor, foto's plaatsen, ik heb genoten. :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!