Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

Sally

HOi hoi,

Fijn dat alles hier goed gaat!

Nogeens gefeliciteerd met je baan!

Groetjes!

biene

gefeliciteerd met je baan! en natuurlijk met je nichtje  ;D

Caroline

Hey, wat gaaf, een nichtje.  :D

Gefeliciteerd met deze flike meid.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Mijn lieve Bailey is vandaag 1 jaar geworden!

Bailey is mijn eerste eigen gekweekte donsje. Alweer 1 jaar geleden mocht ik dit wondertje zien opgroeien. Het is echt een hele bijzondere ervaring geweest en ben blij dat ik de keuze heb gemaakt dat Bailey bij me mocht blijven wonen. Het is toch heel bijzonder om een valkje te hebben dat je zelf groot hebt zien worden. Ze deed me eerst verrassen door een hele andere mutatie te krijgen dan ik had gedacht, dit omdat ze een crossover was. En daarna was het spannend of ze een popje of mannetje zou zijn. Met het lieve, zachte karakter kon het ook bijna niet anders dat ze een popje is. Bailey is een valkje dat niet snel van zich laat horen. Ze vermaakt zich met alles, verveelt zich nooit en vraagt niet snel om aandacht. Ze vindt alle drie de valkjes leuk en haar zusje krijgt regelmatig nog een kroel van haar. Bailey is echt een klein ontdekkingsreiziger. Ik zal haar voor geen goud meer willen missen.

Ik vond het wel leuk om foto's te plaatsen van hoe Bailey is opgegroeid van donsje tot een volwassen valkje.  Geniet ervan, want het zijn heel wat foto's

Helaas ging Izzie plukken toen ze 4 weken oud waren. HIerdoor verhuisde ze naar een mand onder in de kooi.

Voor het eerst op stok  :-*

Spikey heeft ze de laatste 3 weken helemaal zelf gevoerd. HIj nam zijn taak als vader heel serieus. En zo lief dat hij voor ze was.

Lekker van de rode peper gesnoept  ;D

♪ Marlies

Caroline

Ach, wat leuk!!!!  :D :D

Prachtige meid hoor.  :-*

Gefeliciteerd met Bailey.  :-*

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Deze foto vind ik toch zó schattig! Gefeliciteerd met de jarige en maak er maar een gevleugeld feestje van!!

:-*   :-*   :-*   :-*

*Manon*

Geweldig om te zien!!

Wat een mooierdje is ze toch ook!
Kan me voorstellen dat het genieten is met haar!

Van harte gefeliciteerd  :-* :-* :-*

*Esther*

Marian

Hoi Daniëlle,

Gefeliciteerd met Bailey!

Ik vond het heel erg leuk om de serie foto's te zien :D
Wat een lief, schattig koppie heeft ze!

Groetjes, Marian

Sally

Wat groeien ze toch zo snel he!
Toen je gistere zei tegen mij dat Bailey jarig was kwam ik er opeens ook achter dat Dipsy verjaard was (ik schaam me dood dat ik dat vergeten was  :-[)

Leuke foto's van je schatje!
De foto waar ik Bailey vast had staat er ook tussen.  ;D

T word de hoogste tijd dat ik daar nogis op bezoek kom he!  :P

En Alvast succes morgen op je nieuwe job!

Groetjes!

willianne

danielle

Wat een super coole reacties! Echt leuk om te lezen. Dank jullie wel.

Vandaag is mijn lieve Fientje jarig. Zij kwam 3 dagen later dan Bailey uit het eitje. Ik hoopte op een lutino meisje en mijn geluk kon dan ook niet meer stuk toen ik daar een lutino donsje zag liggen. Dit betekende dat ik vanaf het begin wist dat ze hier mocht blijven wonen. Het is misschien daarom dat ik zo'n sterke band met haar heb opgebouwd. Fientje is echt geweldig. Ze verbaasde me door al snel Bailey in te halen qua grootte, gewicht en liet zien dat ze ons totaal vertrouwde en dan ook helemaal geen angst liet zien, maar juist ontzettend nieuwsgierig was en genoot van alle aandacht van ons. Ze is echt een mensen valkje geworden. Ze vindt het echt geweldig om bij je te zitten en aandacht te krijgen van je. Ze is gek om op je vingers te zitten. Als je je vinger door de kooi steekt gaat ze hier meteen op zitten, als je je hand in de lucht steekt als ze uit de kooi is, komt ze hier meteen naar toe gevlogen. Ze kan zich naast het vele bij ons zitten, gelukkig ook vermaken met de andere valkjes en speelt regelmatig met hen en gaat op onderzoek uit.

En wouw wat is Fientje een mooi valkje. Een heel licht geel kopje en borst en wat hele lichte pareltjes op haar vleugeltjes. Ze heeft zelf geen kaal plekje op haar kopje, het is alleen iets dunner bevederd.

Fientje is een valkje die ervoor zorgt dat je meteen helemaal weg van haar bent. Ze is de favoriet van ieder bezoek, je smelt gewoon meteen door de manier waarop ze de aandacht bij je op zoekt.

Na mijn eerste 2 dagen werk erop te hebben zitten bij mijn nieuwe baan, ben ik te moe om foto's te plaatsen van haar. Morgen ben ik vrij dus dan zal ik een mooie foto reportage plaatsen van Fientje.

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Gefeliciteerd met Fientje !! :-*

Ben benieuwd naar de foto's morgen. :D

Sally

Gefeliciteerd met Fientje's verjaardag.
T is inderdaad een meisje waar je direkt verliefd op word  :-*
Ze steelt iedereens hart  ;)

Ik kijk uit naar de foto's.  ;D