3 mei 2025, 14:45:57

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: B87 op 31 mei 2009, 16:36:45
Ben nog niet weg! Ow wat issie schattig! Kan je al een beetje eruit op maken of hij heel donker of juist licht wordt? Sweetie :-*

Ik vermoed dat ie mooi donker blijft :) Hopelijk komen de pennetjes gauw door :D

Saar

Buiten is de boom een heel stuk terug gesnoeid... Ik heb toen meteen een reservering gedaan met t gevolg dat de vollie nu groennnnnnnnnnnnnnn is ;D

Vinden de vogies niet erg ;D
Tina

Grietje

Sjakie

bedankt rijstvogel :P

Klaaaaaaaaaaaaaaaaaar ;D

hilde

mooie fotoooooooossssssssssss saar

heb genoten

groetjessssssssss

Saar

Citaat van: hilde op 31 mei 2009, 17:17:35
mooie fotoooooooossssssssssss saar

heb genoten

groetjessssssssss

thnx :)

Always look..

Erg mooie foto's, mooi gezicht de valken tussen het groen!!

xx

Caroline

Super gave foto's!!!!  :D

Ik heb er ook nog eentj voor je, ooit gemaakt in Avifauna maar door het tragische nieuws over WIlma hetzelfde weekend heb ik hem nooit bij je geplaatst.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

B87

Citaat van: Saar op 31 mei 2009, 16:38:31
Ben nog niet weg! Ow wat issie schattig! Kan je al een beetje eruit op maken of hij heel donker of juist licht wordt? Sweetie :-*

Ik vermoed dat ie mooi donker blijft :) Hopelijk komen de pennetjes gauw door :D

Das jammer, vind dat witte juist zo mooi ;) Zoals bij de ouders en zoals Asha bijvoorbeeld.

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Citaat van: Always look.. op 31 mei 2009, 21:15:50
Erg mooie foto's, mooi gezicht de valken tussen het groen!!

xx

Dank je :D

Citaat van: Caroline op 31 mei 2009, 22:48:49
Super gave foto's!!!!  :D

Ik heb er ook nog eentj voor je, ooit gemaakt in Avifauna maar door het tragische nieuws over WIlma hetzelfde weekend heb ik hem nooit bij je geplaatst.  ;)

Dank je wel :-* :-* Ook voor de foto :D :-*

Het is een mooie roestkop caique :D Wordt soms ook wel een witbuik caique genoemt.. En die zijn 2 keer zo duur als een zwartkop caique :o :o

Citaat van: B87 op 31 mei 2009, 23:40:38
Citaat van: Saar op 31 mei 2009, 16:38:31

Das jammer, vind dat witte juist zo mooi ;)

Oops, je eerste berichtje verkeerd gelezen :-[ Sorry sorry sorry!! De vleugels worden op dit moment zwart en wit.. op een duidelijk beeld moeten we nog eventjes langer wachten tot meerdere pennetjes door zijn :)
Groetjes Saar :-*

Saar

:censuur :censuur :censuur :censuur
Net tijdens de nestcontrole bij Linkie en Guido vond ik 2 dode gele donsjes :'(  Ineens niet meer gevoerd ??? 1 witje en 1 geeltje waren ook niet gevoerd dus hup die naar Hans en Grietje... Ik was nog een geel donsje kwijt. Kijk ik op de grond van de voliere, ligt ie daar koud en aangepikt :'( :'( Zover ik kan zien mist ie een paar teentjes en zijn vleugels zijn aangepikt... :'( :'( :'( Hopelijk was dit een ongelukje... Ik houd nou goed in de gaten of de oudste wel gevoerd wordt, anders plaats ik die bij Tina en Sjakie... Ik ga proberen t kleintje wat pap te geven en kijken of alle wondjes goed dicht zijn.. Hopelijk is Chiel snel thuis en dan moeten we samen bepalen of hij een goed leventje kan hebben.. Anders is het antwoord simpel :'( :'( :'(

Mara

Hey Saar

Mooie foto's zeg. Wat balen dat je 2 donsjes dood hebt gevonden...Sterkte.

mara

Saar

Chiel is ook thuis...
T kleintje is heel erg opgeknapt van de pap. Het staat zelfs weer rechtop! Aan 1 voetje ontbreken er 2 tenen, en aan de andere kant zitten ze er nog... Duimen jullie voor de kleine?

Mara

Hey Saar

Hehe, wat balen nu. Ontbreken de teentjes echt helemaal? Jakkie, dat is echt iets wat je niet mee wilt maken....

Sterkte.

mara

Anke

Hoi Saar,
Arm kleintje :'( :'(
Hopelijk gaat het het nog redden.
Sterkte hoor!!

Van de schrik vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je groene voliere erg leuk vind ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Mara op  1 juni 2009, 13:11:47
Hey Saar

Hehe, wat balen nu. Ontbreken de teentjes echt helemaal? Jakkie, dat is echt iets wat je niet mee wilt maken....

Sterkte.

mara

Ze zijn echt helemaal foetsie :-X Mocht ie t overleven dan blijft ie of hier, of ik herplaats hem :)
Citaat van: Anke op  1 juni 2009, 13:34:23
Hoi Saar,
Arm kleintje :'( :'(
Hopelijk gaat het het nog redden.
Sterkte hoor!!

Van de schrik vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je groene voliere erg leuk vind ;D
Groetjes Anke

Dank je wel :-*

Er werd in ieder geval druk gevoerd bij Hans en Grietje en alle kleintjes hielden de koppies omhoog :D En door dit gedoe vergeet ik te vertellen dat t 6 tal grasparkieten jongen bij Buffy compleet is :D

B87

Jeetje wat naar!
Hebben Linkie en Guido ze aangepikt? Of is dat een raadsel?
Wel gek dat ze ineens niet meer voeren.
Het eigen jong voeren ze nog wel? Las dat je die ook in de gaten houdt...
Sterkte met de twee kleintjes.
Hopelijk red het andere kleintje het wel!
:-* Bri

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10