20 juli 2025, 10:56:48

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Monique

Pixel gaat inderdaad de voliere in, in principe als vriendje voor een van mijn vrijgezelle popjes (of Yuultje of Plientje maar je weet het maar nooit).

Hoi Kimm

Hihi, ja, Pixel!!

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Gefeliciteerd met het feit dat Pixel naar jou toe gaat komen!!
Blijft hij Pixel heten? Of heb je een andere naam bedacht?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb nog geen nieuwe naam voor Pixel. Maar als iemand er eentje weet, roep maar!

Groetjes

Mara

Mara

Hoi hoi

Ik heb een paar mooie namen gevonden....Waar mijn voorkeur naar de eerste naam uitgaat....Dus, roept u maar!!

Wayra = wind

Achak = spirit

Ahiga = he fights (denkend aan hun ziek zijn en hoe ze het overwonnen hebben)

Enapay = brave (sioux name)

Shilah = brother (navajo name)

Groetjes

Mara

Caroline

Leuk dat je het bekend hebt gemaakt .... ben benieuwd naar de naam.  :D

De namen hierboven heb ik niet veel mee, vind ze veel te moeilijk, kan ze niet eens onthouden.  :-[ Ben zelf meer van de wat makkelijkere namen.  ;)

Maar .... uiteraard moet jij hem leuk/mooi vinden.  :D

Pixel doet het goed.

Tuurlijk mag je altijd foto's "pikken" uit mijn dagboekje.  :P

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hey Caroline

Als je een leuke naam voor Pixel weet, dan mag je rustig roepen hoor. Ik vind het zo moeilijk om namen te zoeken....

Ik zal zeker foto's uit je boekje gaan halen.  ;D Ben natuurlijk trots op mijn mooie mannetje.

Groetjes

mara

Romy

Hoi Mara

Oh wat fijn zeg!
Eigenlijk vind ik Pixel een heel leuke naam. De namen die jij opgeeft vind ik ook wat moeilijk. Het is niet mijn genre. Maar als jij die mooi vindt, dan moet jij er eentje uit kiezen natuurlijk! Elk heeft z'n eigen smaak  :)

Groetjes
Romy

Monky

Hi Mara,

Ik heb eens voor je gekeken...
Zelf vond ik dit mooie namen die niet al te ingewikkeld waren en toch een beetje de vechter weergeeft van dit kleine humpie. Ik zat ook te kijken naar namen met klein erin, maar ja... je weet nooit hoe hij uiteindelijk wordt... misschien wordt het wel een enorme beer  :D

Amaro : strong / brave
Giora of Gioro: strong
Gida: strong fighter

Het zijn maar wat ideeen  :D
Namen blijven lastig. Ik heb hetzelfde probleem. Uiteindelijk weet ik er altijd wel een te vinden... al zijn ze niet altijd even leuk hahaha. Kan niet alles willen  ;D

Groetjes,
Monky

Gerdy

Hoi Mara..

wat heerlijk dat Pixel bij je komt wonen..en namen jee die jij schreef vond ik wel moeilijk hoor..maar het is net wat je leuk vind..ik zelf vind Pixel ook een leuke naam..maar we horen het wel van je als je eruit bent.

gr gerdy

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Gefeliciteerd met het feit dat Pixel bij jou komt wonen.
Zijn we valkjesfamilie ;D
Wat ik een leuke naam voor een witmaskermannetje vind en toepasselijk omdat ze zo ziek zijn geweest en ze dankzij Caroline erboven op zijn gekomen. Kanjer of Carlo.
Noem ook maar wat he!
Het zusje van Pixel gaat Melody heten. Zo zou Iris van vorig jaar ook zijn gaan heten en mijn zoontje wilde perse deze naam.
Vind het ook altijd moeilijk om namen te verzinnnen (bij moet het een disney naam zijn ::) )
Succes met je keuze.

Groetjes,
Jeanine

Monky

Hey Jeanine,
Ik vind Carlo wel heel leuk gevonden!!! Gave naam... met een verborgen betekenis  :D

Goed bedacht!!

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Kimm

hoi mara,

ik blijf Pixel leuk vinden :D  :D
ik ben benieuwd welke naam je gaat kiezen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar