19 juli 2025, 13:24:13

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara,   ;D ;D  wat gaaf dat je twee valkjes hebt gereserveerd bij Caroline...super meiss, gefeliciteerd alvast !
Whaaaaaaaauuuuuuuw , een mannetje van de kaboutertjes, gaaf !!!   Dat is toch een heel speciaal nestje he! Grtjs Ann

Mara

HOi Ann

Ja, dat is zeker een bijzonder nestje. Zal er ook goed voor zorgen, maar ik zorg eigenlijk altijd goed voor mijn beestjes. Althans, dat vind ik persoonlijk  :-[.

Groetjes

Mara

Sally

Halloo!

Leuk dat er een mannetje van het kabouternestje hebt gereserveerd.
Weet je al welk kaboutertje het gaat worden? Het zijn toch wel hele dappere kaboutertjes he!!

En welk is de 2de mutatie die je bij Caroline gereserveerd hebt, als ik vragen mag, En als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :P

groetjes!

Romy

Hoi Mara

Als jij vindt dat je je best doet om goed voor je vogeltjes te zorgen, dan is dat zo! Daar hoef je je zeker niet beschaamd over te voelen. Je mag best stoefen over jezelf, zolang het juist is wat je zegt. Dus jij mag best van jezelf zeggen dat je goed voor je vogeltjes zorgt. Ze zitten er altijd prachtig bij en ze krijgen allerlei lekkers van je. Je houdt ze goed in de gaten en verzorgt ze zoals het hoort. Dat is goed zorgen  :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Sally

Ik heb een cinnamon opaline witmasker pop gereserveerd. En ik heb een voorkeur voor een kaboutertje, maar ik zeg nog even niets totdat ik iets van Caroline gehoord heb.

Hoi Romy

Dank je wel. Leuk om je hier weer te zien.

Groetjes

Mara

Gerdy

hoi Manon..wat gaaf dat je één van de kaboutertjes hebt gereserveerd..ik ben nu toch wel heel benieuwd welke dat is....spannend hoor en dan straks nog een valkje erbij.

ja het voorjaar mag van mij ook komen

gr gerdy

Kimm

hoi mara,

wat gaaf dat je een valkje hebt gereserveerd! ik ben erg benieuwd hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ik IM je later even terug, druk druk druk  :-[  maar als je HEM bekend wilt maken .... ga je gang.  ;) :D

De kaboutertjes worden reuzen en doen het SUPER!!!!

Groetjes van Caroline  :D

PS> uiteraard mag je ook een andere naam aan hem geven, die keuze is aan jou.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Ik wacht hoor!  ;D ;D ;D ;D ;D ben maar een klein beetje nieuwsgierig hoor! :D :D :D ;) ;) ;) ;D ;D ;D ;D grtjs Ann

Mara

*houdt de spanning er nog even in*

Mara

Hoi Caroline,

Ik zie je IM wel komen.  8)

Hoi iedereen die vol verwachting wacht.... ;D  ;)

Nou, de keuze is gevallen op.....

PIXEL

Groetjes

Gaya (nickname op ander forum)

Monky

Hi Mara (Gaya ??? )

Van harte gefeliciteerd met "Pixel"  :D Het duurt waarschijnlijk nog even voor je hem mag ophalen, maar het wachten is ook leuk... of eigenlijk de vooruitzichten  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Is mijn nickname op het psp forum, haha, soms raak ik in de war.  :-[

Ja, ben heel blij met Pixeltje. Moet alleen echt nog een tijdje wachten want Pixel blijft bij Caroline totdat het weer constant genoeg is. Dat waardeer ik heel erg van Caroline en ben er ook erg blij mee.

Groetjes

Mara

Monky

Hij gaat natuurlijk de voliere in, of is dat het niet? Was ik bijna vergeten  ;D
Succes in elk geval met het wachten dan  :) Dat zal denk ik wel lukken, want Caroline maakt meestal veel foto's  :D

Groetjes,
Monky