15 juli 2025, 18:50:37

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Zo jong en al zo macho  :o
Er staat je nog wat te wachten hoor met je ventje. Of beter gezegd, er staat de popjes in je volière nog wat te wachten  ;D :P

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Caroline en Romy

Ja, Pixel doet het super. Alleen douchen vindt hij niet fijn. Heb vanmiddag ook nog foto's gemaakt van het douchen en erna, die zal ik morgen plaatsen. Ik ga zo meteen op de bank hangen, heb erge last van de wond van de kies trekken en ben ook erg moe.

Fijne avond iedereen en tot morgen.

mara

Marian

Hoi Mara,

Hè wat naar, kiespijn (nou ja, trekpijn ;D)
Misschien helpt een pijnstiller een beetje??
Hopelijk morgen een stuk opgeknapt en uitgerust!!
Ik ben vanmorgen met Indy wezen douchen, ging wel goed hoor, maar ze zat er meer als een dood vogeltje bij :-\ ;D

Fijn weekend, Marian

Caroline

Beterschap!!!  :)

Papa Eros en mama Perle houden allebei ook niet zo van douchen.  ::) Mama Perle neemt wel dagelijks een bad.  ;)

FIjn pinksterweekend. :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hahaha ...die Pixel toch :-* :-*  het is zo'n lieverd he! Grtjs Ann

Mara

Hey Marian

Het gaat langzaam wel beter, maar tegen het einde van de dag heb ik toch echt pijn. Komt vooral omdat de kies erg ver naar achteren stond. Maar komt goed! Pixel heeft echt een broertje dood aan douchen, zelfs heb ik hem nog niet in de waterbak zien zitten. Maar ja, ik sta ook niet de hele tijd voor de voliere, haha.

Hey Caroline

Dan zal hij dat wel van pa en ma hebben dat hij niet zo dol is op douchen. Houden zijn ouders wel van groenvoer? Pixel die kan aanvallen op sla, echt niet meer normaal. En vanmorgen ging Pixeltje zelf ruzie zoeken met Pino.... :o Had echt zo iets van ow ow...wat zal die nu gaan doen. Pino keek een keertje zo van, wat moet jij nu van mij, draaide zich om en ging gewoon weg. Haha, en natuurlijk geen camera bij de hand.

Hey Ann

Ja, Pixel is echt een schatje hoor! Ben erg blij met hem. Maar het is ook een grote dondersteen!!!

Hoi iedereen

Ik heb vanmorgen foto's gemaakt en volgens mij heb ik die van vorige week ook nog niet geplaatst, althans, die van vrijdag zeker niet! Die komen er ook nog aan!

Groetjes

Mara

Caroline

Ja hoor, groenvoer lusten ze hier allemaal!!  :D

Krijgen ze bijna dagelijks, ze zijn wel gekker op groente en kruiden dan op fruit, daarnaast krijgen ze een 3 x per week volkoren macaroni en spaghetti en noten - en meergranen rijst, dagelijks onkruidzaad en natuurlijk een boterhammetje, gekiemd zaad, eivoer en pellets.  ;)

Ik moet zeggen, er was weinig waar Pixel niet gek op was.  :P

Sla krijgen ze hier alleen als wij het eten, ik haal liever andijvie, spinazie en brocolli voor ze.  :D

FIjn weekend.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Mara

Hoi Caroline

Sla krijgen ze hier elke week, we hebben het toch in de tuin staan dus eten ze daar lekker van. Verder krijgen ze spinazie uit de tuin. Weet jij toevallig ook of ze raapstelen mogen? En natuurlijk alle andere lekkere dingen. Pixel is echt een goede eter moet ik zeggen. Een van de eersten die aan het eten is.

Hoi Anja

De foto's komen er nu aan!!! Althans, de foto's van vorige week zondag. De rest volgt ook nog.

Hoi iedereen

Bij deze de foto's van 24 mei, vorige week zondag.

De temperatuur om 09.17.

Yuultje

Pino

Yuultje

Yuultje en een van de wildkleurmannetjes

Yuultje

Yuultje en Truus

Yuutlje, Truus en Pino

Yuultje en Truus

Truus

Pixeltje

Een van de wildkleurtjes

Pearly Sunshine

Plientje

Yiba

Pixel

De tweede serie komt eraan.

Groetjes

Mara

Mara

31 mei 2009, 13:06:31 #384 Last Edit: 31 mei 2009, 13:22:59 by Mara
Hoi iedereen

De tweede serie van 24 mei.

Pixel

Plientje

Pixel

Truus

Een van de rosella's.

Pixel special (kleintje maar hoor)

Dat waren de foto's van vorige week zondag. Nu komen de foto's van afgelopen vrijdag en ik heb nog een kleine verrassing bij die foto's.  ;D  ;)

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Zoals ik al schreef, heb ik een kleine verrassing. Ik wil graag vandaag aan jullie voorstellen mijn nieuwe aanwinst. Ze is nog wel bij Chantal maar ik wil haar toch even voorstellen.

Haar naam is: MAIARA, een Native American naam die betekent 'wise' (denk  aan het liedje old &wise). Ze is een cinnamon opaline witmasker pop.

En dan nu de foto's van 29 mei. Het zijn douchefoto's!

Er komen nog meer foto's.

Groetjes

Mara

Mara

De tweede serie van vrijdag.

Dat waren de foto's van vrijdag. Nu heb ik nog foto's van vandaag. Die moet ik alleen nog uploaden. Hoop dat jullie genoten hebben.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke foto's :)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)
Nu nog even wachten tot ze echt bij je mag komen wonen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wow geweldige foto's!!!!

SUper lief staat Pixeltje er weer op.

JE nieuwe aanwinst, Maiara, mooie aparte naam.  :D

Jammer dat ze geplukt wordt maar dit groeit gelukkig weer aan .... ik zie alleen geen bont  ??? Ik zie een cinnamon opaline witmasker.  ;) Ook errrug mooi.  :D

Fijne dagen, groetjes van Caroline

PS. Raapstelen weet ik niet of de valkjes die mogen.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Mara,

Leuke foto's allemaal weer.
proficiat met je nieuwe aanwinst die eraan gaat komen.
Leuke apparte naam, ze is prachtig!!!

Groetjes!