29 april 2024, 03:43:53

even een vraagje

Gestart door Henry, 23 november 2003, 15:03:30

« vorige - volgende »

Henry

                                             he allemaal

zoals jullie misschien weten heb ik sinds gisteren een mooie bonte gehaalt.en die was half tam hij komt op je vingers zitten en als hij uit de kooi is komt hij lekker bij jou zitten.maar toen ik hem gisteren in de box wou doen om weg te gaan van die mensen wou hij niet in de box.ik was daar een half uurtje mee bezig om hem te pakken.maar dat duurde erg lang dus heb ik hem op mijn schouder gelokt en toen bij zijn pootje gepakt en dat vond hij niet fijn dus en begon hij mij te bijten.maar sinds dien gebruikt hij dat pootje niet echt.wat kan ik daar aan doen?en gaat dat snel over met rust?

henry van ellinkhuizen

Nes

Hoi Henry,

tjeej, ik wou dat ikje kon helpen... 'K heb geen idee.
Hoe heb je hem dan bij zijn pootje vast gepakt?
Als het niet overgaat kun je natuurlijk nog altijd langs de DA gaan.... Succes in ieder geval...

Groetjes nes.

Tara

Hoi Henry,

ik zou eerst eventjes wachten om naar een DA te gaan. Misschien is het gewoon niet eens ernstig. Hier lopen ze vaak zo als hun pootje slaapt, je kan best gaan als je denkt dat het gebroken is, want als het verkeerd aangroeit, krijg je een totaal misvormd pootje zoals Smuey die ik van de dierenzaak heb gekregen.

Groetjes, Tara

daan

Jeetje Henry, wie pakt dan ook een valkje bij zijn pootje, logisch dat tie je bijtte, dat heb je verdient. Eigen schuld.
Okay maar nu, ja ik kan niet zien vanaf hier hoe hij hem nog kan gebruiken, zit alles er nog aan, en gebruikt tie hem helemaal niet meer of een beetje?
In ieder geval sterkte ermee.

Groetjes Daan

Henry

                          he daan

ik weet dat hij in je vingers kan pikken ;D
en ja het is mijn eigen schuld maar het lijkt of hij hem niet wil belasten hij tilt hem een beetje op in plaats van echt neerzetten.

henry van ellinkhuizen

Lique

Hoi henry,

Ik snap eigenlijk niet, dat als hij handtam wordt genoemd, dat je hem niet te pakken kan krijgen.
Maar om een vogel bij zijn pootje te pakken, snap ik echt niet.
Je hebt een ongelooflijke grote kans, dat hzijn poootje uit de kom is, of gebroken.
Ben je al naar de DA geweest? Want het is nu al wel 4 uur geleden...

Zo niet, zou ik het maar erg snel doen, want ik vind dit wel heel serieus.

Ik zou nooooit een vogel bij zijn poot, staart ofzo pakken.
De kans dat er iets naars gebeurt, is gewoon erg groot.
Je hebt de vogel er mee, maar ook je zelf, want als dit gebroken zal zijn, of uit de kom, zal het ook erg pijnlijk zijn voor je portomonee.

groetjes lique

Speedy

Hoi Henry,

Beetje dom gedaan he...hem bij zijn pootjes pakken,...ach gossie.
Misschien is er een pootje uit de kom?
Er zal wel een spiertje niet erg lekker zitten.
Waarom hebben die mensen hem niet voor jou in de box gedaan?
Je zal er nu veel geduld in moeten stoppen, om hem weer je vertrouwen terug te winnen.


Succes met de nieuwe aanwinst,
    Trudie

Henry

                    he trudie

die mensen die kregen hem ook niet in de box.zij hebben het ook geprobeert.en heb hem gelokt met trosgierst dat eet hij als een gek.en als ik hem in de box wou die vloog hij elke keer weg.ik was daar echt een tijdje mee bezig om zijn vertrouwen te winnen van de valkje maar dat lukte dus niet zo als het hoorde.dus nu moet ik echt als een speer even naar de da bellen als ze er zijn want het is zondag en dan zijn de meeste da niet aanwezig.

henry van ellinkhuizen

daan

En heb je de DA nou al gebeld, je moet niet afwachten hoor.
Als jouw poot uit de kom is, wil je ook maar al te graag naar de dokter.

Henry

                           he daan


ik heb net opgebeldt naar de da ik ga zo daar naar toe en wordt hij morgen door de arts na gekeken.

henry van ellinkhuizen

daan

ja kan er zo terecht das mooi, maar waarom kijkt hij niet gelijk naar je valkje dan? Waarom wachten tot morgen.

Speedy

Beterschap met hem....

Groetjes,
    Trudie

Henry

                           he daan

nou ik ben al blij dat ik terecht kan want ze zijn normaal helemaal niet open die praktijk dus ben al blij dat hij daar dan al is en dat hij morgen wordt na gekeken wordt en ik weet ook niet waarom hij niet gelijk wordt geholpen misschien is het een assistent die even langs komt he

henry van ellinkhuizen

daan

nou nou Henry zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik werd gewoon een beetje geiriteerd vanwege dat je zo'n onschuldig beesie bij zijn pootjes pakt, het is zo logisch dat als je ze bij de pootje pakt,, dat ze gaan fladderen en willen wegvliegen. ja en dan kan er behoorlijk wat schade aangebracht worden.
Sorry maar er zijn ook andere manieren om een eigenwijs valkje te vangen hoor. Die heb ik hier ook in huis zitten.
Maar heb je je valkje al weg gebarcht nou, en waneer hoor je nu wat van de DA!


Henry

                              he allemaal

nou ik heb de valkje terug en moet nu 2x per dag creme erop smeren want hij was gekneusd volgend de dieren arts.

henry van ellinkhuizen