Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, zien ze er gelukkig uit dan  ;D ;D ;D?? Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi, alles ok hier, niks speciaals te melden ook!   :P :P
Benieuwd wie er als eerste een nestje gaat beginnen na de winter....grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, alles goed hier met de valkjes, ze hebben lekker genoten vandaag van het zonnetjes, en een fluitconcert ontbra er niet aan hoor! Nottie en Sonny waren ook heel erg blij met het zonnetje, en hebben de hele tijd an het zonnetje op de takken gespeeld die op de houtsnip ligt voor ze! hihi,  ze weren ook tikertje aan 't spelen hier! Angie is op versiertour en is gek op Ashley, die het niet onaardig vond! Grtjs. Ann

*Yvon

Hoi hoi

Hier leek het vandaag wel voorjaar.  ;D
Alle valkjes lekker aan het genieten van de zon.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon, leuk he is dat  :D :D :D grtjs . Ann

danielle

HOi Ann,
Wat fijn om te lezen dat hier alles goed gaat! En ik kan weer genieten van je mooie foto's. Ze zien er goed uit je vogeltjes

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle, Thx. hoor! grtjs. Ann :D :D :D

Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 21 januari 2010, 20:23:27
Hoi Anke, zien ze er gelukkig uit dan  ;D ;D ;D?? Grtjs Ann

Hoi Ann,
Jazeker, je ziet ze gewoon tevreden glimlachen ;D
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou.
Nog even geduld voor het voorjaar ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, jaaaa ik wacht nog wat af hihi! Ik ben zo ongduldig he  ;D ;D ;D ;D 

Hoi hoi, even een update, tja, van het valkje niets meer gehoord van het topic herplaatsing....ik hoop maar dat het arme valkje en de andere vogeltjes niet gedumpd zijn ...

Met de valkjes hier is alles prima, ze vermaken zich super, en voelen de lente waarschijnlijk al aankomen , ze fluiten heel de dag door van 's morgens 8 tot 's avonds 6 , dan slapen ze....

Ben zo blij dat mijn valkjes het zo goed hebben en veel nieuwe dingen zien, dat houd ze bezig he....

Whaaaahaaaaaa ik heb ook fantastich nieuws gehad van Erwin ( die man die Jago heeft geadopteerd) Jago noemt daar Rico, en alles is zo goed met hem, ik ben zo blij dat alle 3 de tamme valkjes die ik had gekweekt het zo naar hun zin hebben, bij Trudy, Erwin en Patrick en Els. Is toch lief dat ze af en toe iets laten horen van zich hoor! Ga de foto's nog verkleinen en uploaden en morgen in mijn dagboekje doen,
moet straks weg, zo dadelijk, direct, onmiddellijk, hmmm
nieuwjaarsfeest nog met Ed zijn werk, feestje, eten , drinken ...allee, voor mij dan wel cola...nou grtjs. Ann

amazingleeuwtje

Heerlijke bende heb je ;D :-*..

Laat het voorjaar maar komen ;)

Creatura

Hey Ann,

Nou, jouw valkjes hebben het heel erg goed hoor :) En dat moet ook wel als ze de hele dag door aan het fluiten zijn ;)

Jammer dat je niks meer van het herplaatsingsvalkje hebt gehoord; ik heb gisteren het topic ook gelezen. Tenenkrommend dat iemand gaat dreigen zijn valkje "aan de natuur toe te vertrouwen". >:(

Je foto's zijn zoals altijd weer heel erg gezellig ;D

xx Renske

sabine

Hoi Ann,

Jou valkjes hebben het zeker goed in je valkjesparadijs ;D Helaas kan niet elk valkje dat zeggen :( Maar gelukkig wel jou gekweekte valkjes.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Renske Sabine en Sylvia..thx. meiden!

Hoi hoi, hier alles goed, ik heb een paar foto's gemaakt van Charlie, en heb een paar leuke foto's van Erwin gekregen uit Eindhoven van Rico (Jago) Hier zijn  ze

Mijn lieve Charlie

En hier dan mijn eigen zelfgekweekte tamme valkje Jago die nu door het leven gaat als Rico en het heel goed maakt ook!

Hier op de schommel zijn vriendinnetje Maya, Rico zit achter

Hier nog Rico, lief toch !!

Kimm

leuke foto's ann! fijn dat het zo goed met hun gaat en dat je die foto's hebt gekregen. leuk van hun hoor  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Leuke foto's Ann. En wat heb je toch lieve valkjes :-* :-*