Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Lynette...thx hoor, het was zeker leuk,  ik wil wel eens weten waar die camping was waar je hebt gelogeerd he, hihi!
Megagroot?? Waar dan??  Grtjs. Ann

Hoi Anke, hihi, ik ben niet verdwaald hoor! , gelukkig maar, ;D ;D  het was super ontspannend, ook heel indrukwekkend daar, de boottochten waren adembenemend daar en een mooi stuk natuur ( hihi woestijn he! ) lekker met de jeep erdoor!  Grtjs. Voor de rest lekker relaxend he!

Met de valkjes gaat het supergoed eigenlijk!
Inka is wel nog niet zelfstandig want ze eet nog zo graag  3 keer pap he! Maar ze begint wel aan de trosgierst te smullen en proeven hihi!

Met Kiara en Jago gaat het ook goed voorruit, ze hebben al allebei heel mooie veertjes, straks ook eens foto's maken, maar eerst nog wat uitrusten van de terugreis, hihi!

Vandaag weer naar de hondenschool geweest, en ze was heel goed in vorm, alleen het apporteren was niet goed gelukt, ze moest ergens onder kruipen om haar apport te nemen, en dat was er te veel aan,.
Ach , wat heb ik de lieve diertjes gemist. Nu kan ik weer lekker de valkjes verwennen, daarnet ook een nieuw speeltje gehangen, in plastic met een soort knikkers in, die dan beginnen rollen als ze erop zitten..indrukwekkend voor ze hoor! Pearl en Crystal en Lucky waren de eerste die erop dierven, de rest nog niet erop gezien, morgen wat trosgierst aan hangen.

even een update over de valkjes die nog te koop zijn
2 lutinopopjes
2 dominant pastel mannen ef
2 opaline cinnamon (alvast 1 man) 1 is tam (is man of pop)
2 witmasker cinnamon opalines popjes )

Dus nog 8 jongen te koop

even een update over de andere valkjes

Cleo begint ook mooi te fluiten en ok Ecco(2 echte man dus )

Gisteren ging ik ook met trosgierst in de voiliere en Amore kwam ook lekker bij me op mijn arm van de trosgierst smullen) Zo lief.

Ayko en Alix zitten liefst heel dicht bij elkaar om te kroelen,
Felix en Fleur ook; al is Felix maar ook Fleur nog in de rui!
Wiske en Mysterie zijn ook in de rui, maar Mysterie haar nieuwe pennetjes aan haar koppie beginnen er door te komen , dus is er bijna vanaf.
Twister blijkt ook een man in plaats van pop en zit steeds bij Princess, misschien een nieuw koppeltje??
Sky en Belle slopen en spelen lekker samen en zitten graag bij hun jonge kroost, precies of ze kenden Cody en Cleo nog!

Princess niet want ze was bij Felix en Fleur in het blok he!

Bingo is een echt wildkleur popje en nu zit Shadow haar soms te kroelen, waar is Lilly dan?

Lilly ga ik morgen eens observeren, ben benieuwd naar wie ze toe trekt.

Ashley is nog vrij, en sloopt lekker graag met de andere valkjes samen.

Suske en Malou worden closer, maar nog niet gezien dat ze kroelen hoor, wel zijn ze steeds samen en zitten steeds naast elkaar om te dutten.

Luna en Sonny maar ook Nottie en Zorro zijn ook maatjes van elkaar,maar Zorro is ook nog vrij net als Nottie

Pearl Crystal zijn net een tweelling...lekker saampjes slapen, en natuurlijk is Kenji er ook nog steeds bij zijn Pearl, soms zit hij ook eens bij Crystal maar hij is nog steeds het liefst bij zijn Pearl hoor.

Nala en Xenia zijn ook weer heel close, en kroelen vaak samen...Nala in de rui geweest maar nu weer lekker niet meer.

Angie fluit veel en graag en probeert alle deunjes van Nottie en Sonny en Zorro na te doen...lukt nog ook.

Lucky is nog steeds zo'n lieve schat, en was zo blij als ik terug in de voiliere ging...kon bijna huilen van geluk toen ik hem zag.

Lilly is een heel mooi wit albinootje met een mooi lange staart, hihi mijn mooie meid.

Sommy en Luna zijn ook heel lief met elkaar , een echt lief koppeltje hoor!

Silver is ook heel schattig hoor, maar nog steeds vrij.

Djonah en Yellow zijn ook flink in de rui, vooral Yellow.

Met Inka, Jago en Kiara gaat het ook heel goed, ik zie ze ook zaadjes proberen eten, maar lukt nog net niet, ik hoop dat Angie zaadjes begint te eten snel, want Rianne zou in augustus haar komen halen voor Trudy he. Ik denk toch een pop, maar zeker is het niet, kan allebei he.

Jago is een opaline cinnamon tam valkje en te koop, maar is nog niet gereserveerd hoor!

Ook Kiara mag nog gereserveerd worden, ga morgen foto's maken, ze lijkt op Crystal en Pearl maar is wel niet bont maar cinnamon opaline witmasker, en een popje, is een jonkie van Yellow en Djonah.

Dat was het effe voor nu, morgenvroeg maak ik foto's weer en in de namiddag zet ik ze in mijn boekje, nu nog even dutten, grtjs. Ann

Hermien

Dat was weer een heerlijke update. Altijd fijn om te lezen dat het goed gaat met de valkjes. En nu maar nagenieten van je vakantie, hè? Ben wel benieuwd naar de foto's van je fladderaars.

Knuf!
                                 :-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi. . FOTO'S al....grtjs. Ann

Zo vader .....

...

Princess  .....  lijkt op papa........zo dochter
dezelfde blik

en zoon....ook dezelfde blik

een voorproefje voor straks, Cleo
straks veel foto's van hem

Caroline

Zo hey, wat een update, we zijn weer helemaal bijgelezen.  :D

FIjn dat alles goed gaat met je valkjes en Hayley.

En lieve foto's van mooie Princess en haar knappe papa.  :-*

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

10 augustus 2009, 10:29:41 #2179 Last Edit: 10 augustus 2009, 10:53:45 by Dierenfreackske
Hoi Caroline...hihi, Sky is inderdaad een knappe papa he!  ;) ;)
grtjs. Hier nog een paar foto's om van te genieten  :-*

Hier nog de andere foto's, terwijl de 3 tamme valkjes Kiara Jago en Inka op mijn schouder zitten nu!

Luna en Amore

Luna

Cleo

Mysterie ( flink in de rui)

Lilly

Pearl

Cody

hilde

hey ann

dat was weer een mooie en lange updeet .
fijn dat alles goed gaat met de valkjes en dat er veel zijn die lekker kroelen met elkaar .leuk om te zien.
ook weer mooie fotoooosssss .

je zult wel blij zijn ze allemaal terug te zien

groetjesssssss

*Esther*

Hoy,

Wat een geduld heb je toch om alle foto's te plaatsen!! Ik ben na drie foto's er al wel klaar mee.... ;)
Leuk om te zien!

gr Esther

Kimm

hoi ann,

welkom terug!!! fijn dat je het leuk hebt gehad :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Ann,
Weer terug van vakantie  :D . Wat fijn dat jullie er zo van hebben genoten en dat het lekker ontspannend was. Ook super dat er zo goed voor de valkjes en hond is gezorgd, dat doet toch goed om te horen. Het is toch altijd moeilijk om je diertjes achter te laten en dan ben je toch altijd weer blij als je ze gezond en wel weer terug ziet. Je hebt meteen alweer mooie uitgebreide update's geplaatst. Super, heb er van genoten.

Groetjes Danielle

Hermien

Ja, het waren weer veel foto's. Gaat altijd vanzelf, hè? Overkomt mij ook hoor. Alleen plaats ik dan de mooiste in mijn verhalenboekje. Heb er van genoten. Ik zie dat je een valkje met de naam Cleo hebt. Is er misschien ook één die Patra heet...... ;D

Groetjes en een dikke knuf van mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*

*Yvon

Hoi hoi

Welcome back !!  ;D
Zo te lezen heb je je eigen niet verveeld in je vakantie.  :D
Je hebt daar toch ook wel foto's gemaakt ??
Ga je die ons ook laten zien en meegenieten van wat je voor moois hebt gezien ??

Gelukkig is ook alles goed met je valkjes en Hayley.  :D
Je hebt weer schitterende valkjesfoto's geplaatst !!
Je bent dus echt helemaal terug.  :D
Jammer dat je msn het nog niet doet.  :(

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi ....thx voor de lieve reacties alemaal!

Hermien, nee ik heb geen valkje die Petra noemt  :P :P
hhi!

Hoi Yvon, haha zal nu niet gaan, mijn geheugenkaartje is in de winkel om foto's bij te laten maken voor iemand. :-*

Hey Anke ...mijn pc moet nog gemaakt, en schijf komt ook nog...

hmm Hallo iedereen....zonet Inka in de voiliere gebracht...ze begon al weer te bedelen, maar moet zelf beginnen eten he...ze wordt te graag verwend, dus nog even geduld Trudy.

Ik heb ook een mooi bont opaline bleekmaskertje gereserveerd begin van de vakantie, misschien ga ik er eentje hebben, een man wel weer, maar ja, was zo mooi he!

hij is nog maar pas geboren, dus is nog even afwachten he.

Het ene pale fallow popje dat ik bij Rianne gereserveerd heb ga ik appart in het binnenhok met Lucky en Twister en Noa en Princess houden....ook Cleo kom alvast gezelschap houden maar ok Ashley en het bont opaline bleekmasker mannetje dat ik heb gereserveerd....zijn naam ben ik weer vergeten, Matthias heeft een leuke naam bedacht. maar ben hem alweer vergeten, en hij is niet thuis nu dus ....

De valkjes van Rianne gaan Cylo en Phoebe noemen, alvast een naam voor een pop en een man.

Nu ga ik foto's plaatsen, geniet zou ik zeggen....

Luckyboy  alvast om te starten

Lucky

Ayko met Zoon Ecco aan de etensbak waar Lucky net zat

Ayko

Alix, en mama van Ecco op de schommel

Ecco

Papa Ayko is trots op zijn kroost en hier met zoon Ecco (nog te koop)

Ayko en Alix saampjes op de schommel waar iedereen graag op zit.

Ecco is nog te koop en is een dominant pastel ef man split witmasker kanssplit lutino/bont. Hoop nog een goed huisje te vinden voor hem. Nu 3 maand oud.

*Manon*

Prachtige foto's heb je weer gemaakt Ann en wat een heerlijke update weer over je valkjes.

Groetjes Manon

Hermien

Haha sufkop, ik schreef pAtra van Cleopatra.....

:P   :P   :P

Dierenfreackske

Hoi Manon, ik , fijn dat je weer hebt genoten, . Leuk dat je mijn foto's kan zien nu, hihi! Grtjs. Ann

Hoi Hermien,  ;D ;D ;D ;D :o :o   :-\   ;D ;D ;D haha ik had het niet eens gemerkt, zo moe was ik, hihi!  Plaaggeestje,hihi  ;D