Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

11 augustus 2009, 09:02:44 #2190 Last Edit: 11 augustus 2009, 10:21:16 by Dierenfreackske
Nog mer foto's... heb nu ondertussen een nieuwe schijf op de pc, kan ik lekker veel foto's maken nu.

Ik kan al niet wachten om mijn 2 mooie witmaskertjes hier te hebben en natuurlijk mijn bonte opaline bleekmasker man he, is nog maar geboren dus zal nog moeten wachten he! Grtst Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, hier nog het vervolg van de foto's van gisteren, hier begin met Felix op zijn lievelingsschommel, grtjs. Ann

Kenji en Crystal

Kenji

Ayko met Ecco

Ecco

Eentje van Haeyley mag ook he

*Manon*

Citaat van: Dierenfreackske op 10 augustus 2009, 23:01:17
Hoi Manon, ik , fijn dat je weer hebt genoten, . Leuk dat je mijn foto's kan zien nu, hihi! Grtjs. Ann

Hoi hoi Ann,
Ja inderdaad, nu ik een eigen internetverbinding heb... eerder liften we mee op die van de buren.... kan ik al jouw foto's zien....  :D :D :D :D zal dus wel aan het kabeltje gelegen hebben die verbinding maakte met het internet van de buren... dit is beter hé  ;)

Marian

Hey Ann,

Ik heb weer genoten van je foto's hoor! :D
Die ringen om het zittouw vinden ze hier ook zo leuk ;)
Tuurlijk, Haeyley hoort ook bij het gezin ;D

Groetjes, Marian

Caroline

Hey meis, prachtige foto's heb je weer geplaatst.  :D

Leuk hè om je valkjes te zien genieten, dan geniet je zelf gewoon mee.  ;)

Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi...ik heb problemen met de keypoorten van windows live messenger....kan niet chatten, sorry meiden, ik moet het nog oplossen, morgen ga ik naar de telenet winkel gaan.

Er is iets mis met de mijn verbinding en daarom kan ik me niet aanmelden, kan het ok niet zelf oplossen.  ??? :-\ :-\ :'(

Heb nochthans heel veel te vertellen Anke en Yvon...zal voor later zijn . sorry sorry sorry hoor! ?? :-[ :-[

De valkjes doen het super.. Inka is nog niet zelfstandig en tot zo lang kan Rianne ook niet Inka halen he. Eerst moet ik zeker zijn dat ie zaadjes eet, en dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Daarom doe ik hem soms naar de voiliere omdat hij het dan ziet van de andere valkjes en hopelijk zo eens mee eet he.

Met Sonny gaat het super, maar Luna is in de rui he...
Nottie heeft een zwak voor Cody, en zit ze achterna, maar Cody wil alleen maar haar broer bij zich... :-\

Cleo heeft ook mooi gefluit deze namiddag en misschien is het voor Cody, zijn eigen zus, en ook misschien voor Noa die zat ook op dezelfde plek ongeveer.... maakt niet uit hoor! Als ie een popje wil, dan liefst niet zijn eigen zus , maar als het zo is , ja, dan gewoon geen nestje met hem he ooit.

Jaaaaa...ik zie het al voor me, Malou mijn mooie geelwang gaat met een gewone lutino, en Silver mijn mooie opaline split bronze fallow geelwang gaat ook naar een ander lutinootje, in plaats van Malou...grrrrrrr     :P :P :-\ :-\ :D. Mijn plan is mislukt dus, hihi! Maar zo is dat als de valkjes zelf kiezen he....ik laat ze maar doen, ik hoop dat Ashley toch iemand goed kiest. Maar als ze maar gelukkig zijn he.

Luna en Sonny zijn ook heel gelukkig samen, en dat is wat telt, en ja, de combinaties zijn soms niet zo ideaal voor iemand die dan een mutatie zou kweken, maar zo kan ik wel met Sonny en Luna split geelwangetjes opaline hebben, of al gewoon split geelwang, is toch ook intressant he. Ach ik ben gewoon zo benieuwd wie bij wie gaat en wie koppel is en niet....spannend gewoon hihi!

Ik hoop ook dat mijn lieve Nottie een leuk popje voor hem vind...dat zou tof zijn , heeft hij ook eindelijk een popje, hij is ook zo lief he! Het zou gewoon niet eerlijk zijn. Ik hoop op Amore of Cody voor hem, maar het kan ook Bingo worden, alles mag van mij!  Als ie maar een leuk popje vind en gelukkig is! Hij fluit ook als de beste hihi!  Is knap en lief dus, moet er wel eentje vinden...hihi!  :-*

Nu Amore, die trekt soms met Zorro op , is ook wel goed, want ook hij moet een popje vinden, al ga ik niet meteen jonkies doen hoor van allemaal.

Misschien kan ik Lucky en Kiara, in huis een nestje laten doen, ze zijn allebei lekker tam, en zou heel makkelijk zijn als er ooit een nestje doen he, is wel nog niet voor volgend jaar hoor.

We zien wel hoe alles loopt he volgend jaar.

Hoi Caroline , ja inderdaad, ik geniet zelf altijd mee, ik kan er uren naar kijken en genieten, maar dat gaat niet he.....en maar foto's doen he...dan kies ik de leukste eruit voor in mijn boekje he!

Ach het is zo heerlijk genieten met valkjes en ook weer in huis he met Kiara en Jago en Inka. ze zijn zo aanhankelijk aan me.Willen het liefst op mijn schouder blijven zitten als ik aan de pc zit, en zichzelf dan poetsen en nu en dan een poepje in mijn nek, vies , maar dan ga ik daarna lekker onder de douche he!

Grtjs. Ann

hilde

hey ann heb weer genoten van je vele mooie fotooossssss

en Haeyley wat een schatjeeeeeee

groetjesssssss

Dierenfreackske

Hoi Hilde, ja Haeley is een schat hoor! Leuk dat je weer hebt genoten he! Grtjs. Ann

Peggy

Je bent alweer even terug v vakantie en je geniet weer volop vh thuis zijn.Van je valkjes en van Haeley  :D Mooie foto's weer Ann!

Ben benieuwd wie er nu allemaal voor wie gaat kiezen in de voliere.

en je krijgt een bonte opaline bleekmasker man  :o  wauw.

Fijne dag Ann

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sally

Hoi Ann,

Ik stond hier weer heel wat achter, maar heb genoten van de vele foto's die je hebt gemaakt.

leuk dat je een leuke vakantie hebt gehad, en dat je valkjes en Hayley het goed stellen.

Leuke update's ook.

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi hoi...alles goed hier met de valkjes hoor! Ze genieten ook van het slopen, spelen en eten, en het mooie weer en elkaars gezelschap natuurlijk. Ze hebben nog lekker een leuke vakantie zonder donsjes, lekker genieten van het slopen en weer aansterken voor volgend jaar he zodat ze weer in goede conditie zijn om een nestje te doen, eogenlijk weet ik nu zelf nog niet hoe en wie het eerste mag, ik wacht nu vol spanning op de nieuwe valkjes van Rianne. 

Daarnet wilg gehaald voor de valkjes en kattengras...zo hebben ze weer iets te slopen voor straks terwijl we naar de hondenschool zijn met Haeyley en is Haeley ook tervreden he.

Het laatste weekend van aug. gaan we naar het kampioenschap vlottenrace in het schipdonkkannaal. en volgende weekend is het iets met paarden.

Ik denk dat ik maar beter weer een nieuw boekje open bij buurthuis...want anders missen jullie al de mooie en leuke foto's die ik al maakte van de dingen die we doen...dus vanaf volgend weekend begin ik een nieuw boekje vanaf die datum.

Grtjs. Ann

Inka

Lucky

Malou

Suske

Cleo

Pearl

Nottie

Lekker warm in de voiliere, aan het rusten , Belle

En Ashley

Wiske

Twister

Mysterie

Nottie

Felix

Fleur en Felix

Princess

Nog te koop
oa. Jongkie's van Ayko en Alix...2 lutinopopjes

opaline cinnamon Jago (man of pop) en tam zoekt een lief huisje. ( valkje van Felix en Fleur

*Manon*

Hoi hoi Ann,

Leuke update heb je weer geschreven... wat balen van je kabeltje zodat je niet op de msn kunt... hopelijk is het snel verholpen..

je hebt weer superleuke foto's geplaatst  :D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon, het is inderdaad balen, en de telenetwinkel hier om de hoek is net in verlof hier...zal moeten wachten tot na het weekend... fijn dat je hebt genoten he. Ann

Dierenfreackske

Hoi, er is ook een foutcode gemeld, iets met 80048820, ik volg de instructies en het geen ik moet uitschakelen was uitgeschakeld en nog steeds krijg ik die foutmelding, balen hoor.

Met de valkjes gaat het super hoor! Gisteren nog wilgentakjes gegeven, mùaar geen foto's gemaakt, omdat ik nog veel andere heb, om te plaatsen en gaat toch niet allemaal erop! Dus ga ik eerst de andere plaatsen nu! Grtjs. Ann

Gerdy

Hoi Ann,

Wat is dat super bal;en met je internet..ik hoop dat je snel een oplossing vind.

wat heb ik weer heerlijk zitten genieten van je foto's en vooral de foto's van Mysterie..vind ik super het is net of zie zit te lachen.

gr Gerdy