Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Ann,

Fijn dat je een oplossing aangedragen hebt gekregen.
Ik hoop dat het gaat werken!!!
Mooie kooien heb je klaarstaan....kun je het geduld nog opbrengen ::) ;D
foto's...lekker met het zonnetje erbij....zo moet het zijn...heerlijk :D 8)

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , ik heb al geantwoordt,  ;D ;D grtjs Ann

Hoi Danielle, thx hoor, ja, ze zijn lekker groot genoeg voor 2 en  de ander 3 valkjes, ik ben zoooooo benieuwd voor zaterdag , eindelijk komen de 6 valkjes naar me toe! Ashley gaat ook meteen in de voiliere komen, het is geen binnenvalkje he, vandaar!

HOI Hilde..thx voor het compliment hoor!

Hoi Sabine, jaa vervelend is dat hoor! Ik was al bang dat er dode valkjes aan te pas gingen komen , ik mag er niet aan denken hier een dood valkje heel gewond of zelfs dood aan te treffen door te vechten , amai! Maar gelukkig zal het waarschijnlijk opgelost zijn en hoef ik Boy niet te moeten herplaatsen, ik wil hem echt niet kwijt hoor! grtjs Ann

Hoi Anke en Yvon, jaaaaa, vreselijk hoor, zo vechten , bedankt voor jullie raad en steun....tot zaterdag!.
ik wist even niet waar ik het had hoor!Grtjs Ann

Hoi Kim , fijn je even gesproken e hebben , hihi! Grtjs Ann

Hoi Marianne, jaaaaaaaaa zalig in het zonnetje, hopelijk blijft het zo nog heeel lang! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, in de voiliere is alles goed, heb een paar blokken ergens anders gezet, zodat ze ongeveer aan de zelfde kant staan, en voorlopig is er geen ruzie meer met Boy en Sky, gelukkig hoor! Straks ga ik foto's van de donsjes maken , hihi! Grtjs Ann

Malou en Alix

Malou

Chika

Suske

Djonah

Alix, Belle, Fleur en Suske

Alix,Belle Sky, Fleur en Suske

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je door de blokken te verhangen de ruzie hebt kunnen oplossen :)
Ik heb genoten van je foto's!!
En uiteraard verheug ik me al op de donsjes foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Hoi Ann,

wat super dat er nu geen ruzie meer is..ik hoop echt voor je dat dat ook zo blijft..

ik wacht met spanning op de foto's van de donsjes

gr gerdy

Kimm

hoi ann,

wat fijn zeg dat je het zo kan oplossen. zo hoeft hij dus ook niet weg. super hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

fijn dat er geen ruzie is nu je de blokken hebt verhangen

mooie foto's weer

groetjesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi haha, voorlopig gaat alles nog goed hoor! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Anke

Hoi Ann,
Wat zijn de donsjes mooi en lieffffff :-* :-* :-*
Je hebt een leuke kleur doekje uitgezocht ;)
Ik heb genoten hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hey Ann

Ook hier liep ik weer gigantisch achter en heb niet alles gelezen. Ik zag wel dat er iets was met Boy? Maar dat dat ook weer opgelost is!!

Mooie foto's, ook van je donsjes.

Ik probeer bij te blijven.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara.Boy is aggressief tegenover andere valkjes en vocht met Sky voor het blok! Grtjs. Ann ;) :-\ :-\ :-\

hilde

leuke fotookes van de donsjes

fijn he als je ze ziet en dat ze al veertjes beginnen te krijgen

de van mij zijn nog maar dons

groetjessssssss

Marian

Hoi Ann,

Ach wat zitten ze lief bij elkaar :-*
Ze kruipen echt tegen elkaar aan.....is ook lekker warm natuurlijk :D
Fijn joh, geen geruzie meer...hihi doe ik hier thuis ook wanneer broer en zus ruzie maken.....fijn uit elkaar zetten :P
Ga je de jongen naar binnen halen zodra ze uitvliegen?

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian , de jongen naar binnen halen ? Ze moeten toch nog een beetje gevoerd worden door hun ouders ? Als ze zelfstandig zijn haal ik ze binnen he! Grtjs Ann

Hoi Hilde...ja, wat zijn ze schattig als er veertjes krijgen, durf ze al wat meer vasthouden zo ! Grtjs Ann