Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Ik kom weer even neuzen bij je en zie gelijk heerlijke lieve donsjes foto's ! Jeetje, wat gaat het toch ontzettend hard als je die wijze koppiest, en al die pennetjes !

Ze zijn echt heel lief om te zien, en fijn dat het lekker mooi weer is hè, echt genieten dit  :D

Liefs, Karin

danielle

Hoi Ann,
Wat een lieve donsjes foto's  :D . Ze groeien hard zeg!
ZIjn je valkjes en jij lekker aan het genieten van het mooie weer?

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Karin , ja,he.ze groeien ontzettend hard nu , ja er komen ook stillaan pennetjes he! Grtjs Ann

Hoi Danielle, Heerlijk he, jaaa binnenkort bij jou ook donsjes, hoop ik ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Hermien

Sally

Aaaaaaaaaaaaaah!
Wat een lieve donsjes foto's.
Wat zijn ze toch ontzettend schattig! en ze groeien goed he!

oooh, nog even en de valkjes van Anke , Yvon en Marlies komen jouw voliere uitbreiden. ;D
Leuk hoor!

Caroline

Lieve foto's, Ann, wat worden ze alweer groot.  :o

Succes.

Nog 2 nachtjes slapen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Hermien,Sally en Caroline, ik kijk er heel erg naar uit, thx. Ik kan niet wachten om eindelijk mijn lieverds bij me te hebben. En natuurlijk kijk ik uit om Anke Yvon en Marlies te ontmoeten.

De kleine donsjes worden al groot he!Het zijjn al niet echt pluizebolletjes meer he.

Hoi iedereen, met de valkjes , donsjes en eitjes gaat het uitstekend. Ook met Boy heb ik een oplossing gevonden dankzij een paar mensen van het forum hier. Thx.

Jullie zijn allemaal toppie's.

Felix en Fleur broeden ook heel goed en Fleur broedt snachts en Felix overdag , en ik kijk heel erg uit naar hun donsjes ook.
Hopelijk gaat het nu wel goed met het ringen.

Suske,trekt nog steeds naar Wiske toe en Mysterie, en zijn alle drie goede maatjes met elkaar.

Boy en Malou zaten aan een andere blok vandaag.
Chika voelt zich een beetje aleen, maar zat te kroelen met Kenji gisterenavond.Ze zaten allebei op de slijtstok.

Shadow,Crystal en Peal zijn ook zoooo lief
Nala en Xenia , zijn veel in en rond het blok te zien.
Silver is nog steeds op zoek naar een popje.
Djonah en Yellow zijn ook een hecht lief koppeltje.

Sky en Belle hebben ook een blok gevonden maar die gaaan nog niet direct eitjes leggen denk ik.

Ik ga elke dag verse groentjes en eivoer , Fruit en zaadjes gaan brengen , Djonah komt dat ook steeds op me zitten en fluiten voor me, en Fleur en Alix zijn er als de kippen bij als het op verse groentjes op aan komt, maar er is  genoeg voor iedereen.

Ziezo , weer wat foto's nog van gisteren

Malou

Alix

Fleur

Mysterie

Alix nog eens

Kenji

Alix

☺ Pita ☺

Ooow wat een leuke foto's weer.
Leuk he om je vogels zo bezig te zien !!  :D
Groetjes Petra.

Kimm

mooie foto;s ann!

hoe gaat het nu met boyke? gaat het nu goed?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, voorlopig gaat het goed thx meiss, grtjs Ann

Hoi Thx Petra ik vind het leuk om ze zo bezig te zien, hihi! Grtjs Ann

Hoi Anke, zet je msn eens aan, grtjs Ann

Hoi iedereen, vandaag veel in de voiliere geweest en genoten van de valkjes, donsjes....Matthias heeft nieuwe spullen gehaald voor in de voiliere maar da's voor volgende week pas.

DE donsjes blijven steeds langer alleen in het blok, mama Alix gaat dan haar bekje vol gaan eten en Ayko zit dan eens lekker op een nieuwe slijtstok die we haalden.

Met d andere valkjes gaat het super goed.

Morgen is het eindelijk zo ver he. Dan komen al mijn mooie valkjes eindelijk naar hier ,heel erg bedankt Anke Yvon en Marlis dat jullie zo goed voor de valkjes gezorgd hebben. Ik kijk echt uit naar morgen , de kooien steaan klaar en tussen de twee kooien in staat een kleine paasboom,hihi! Ik heb al zin om ze te verwennen met vanalles!  Ik kijk er enorm naar uit om morgen mijn valkjes en donsjes te laten zien, en Anke, er is nog meer , maar dat kan ik nu niet zeggen , moet een verrassing blijven he! He Anke ik heb iets wat je graag wou en dat is nu voor jou en morgen mag hje het hebben , een suprise, omdat jij al zo lang voor de drie valkjes van je en Bonnie hebt gezorgd, Yvon en Marlies ook bedankt hoor, en ik heb ook nog een kleinigheidje voor jullie!  ;D ;D ;D GRTJS Ann

Anke

Hoi Ann,
Het gaat dan toch echt gebeuren morgen...
De reismandjes staan al klaar :)
Tot morgen!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

EIndelijk is het zover ..... hééél véééél plezier morgen samen met Anke, Yvon en Marlies.

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Ann,

Morgen is het dan zover ;D Vanaf morgen mag je gaan genieten van je nieuwe aan winst.
Prettig weekend!

Groetjes Sabine

Marian

Hoi Ann,

Nog 1 nachtje slapen......ik hoop dat je een beetje kunt slapen ;)
Heel veel plezier morgen hoor :D
Oh Ann, ik zal morgen ook met heel veel plezier opstaan, want vanavond heb ik Teddy bij Lynette opgehaald.
Ik ben super blij met hem ;D ;D

Fijn weekend, groetjes Marian

hilde

morgen de grote dag ann dan komen er valkjes bij fijn voor je

groetjessssssssss