Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Ik liep ook weer een paar daagjes achter, maar wat een schitterende foto's zijn er weer bijgekomen in je boekje  :-*

Die heksenbezem vinden ze natuurlijk helemaal geweldig, als ik me niet vergis dan heet een bezem bij jou borstel !? Echt gaaf die bezem op de grond, en ja die sprieten lokken op de één of andere manier nieuwsgierigheid uit natuurlijk  ;D

Ook je houten ronde krans is helemaal geweldig, kortom ik heb een grote glimlach op mijn gezicht van al die heerlijke foto's weer  :D

Inderdaad verschrikkelijk wat er bij jullie gebeurd is, ... ik kon het nauwelijks bevatten toen ik het las  :(

Fijn weekend meid !

Liefs, Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Karin, nee hoor, een bezem is een bezem en een borstel is een borstel he!

Vegen doe ik met een bostel , en aan de voordeur met Halloween een bezem

Fijn dat je hebt genoten weer , ja , wat er bij ons is gebeurd is gewoon niet te geloven he,  ik vind het verschrikkelijk gewoon, kan er niet veel over kwijt hier,  grtjs Ann

Hoi Kim , thx voor het compliment!

Hoi Caroline, jaaaaaaaa, het is verschrikkelijk ! Grtjs Ann

Hoi hoi, deze nm. naar Lokeren en Dendermonde geweest met een vriendin, en rauwregister getekend van de overleden kindjes en begeleidster, ik was echt geshokt ook!

Om 17.20 was ik pas thuis, , kon effe niet meer. Ja, genoeg daarover, met de valkjes gaat alles prima, ik heb Sky en Belle, samen met Chika en Silver in het kleinere gedeelte gestoken, nou ja, ze zijn er in gevlogen zeg maar en toen dee ik de deur dicht, voila, nu zitten ze even samen omdat ik niet zo graag wil dat Nala altijd maar om Chika draait, ik wil graag dat hij weer naar Crystel toe optrekt, , en ik zal ook zien of Silver en Chika misschien wel een koppel kunnen worden, dat zou gewoon goed zijn voor donsjes, niet dat ze niet kunnen kiezen hoor, maar het zou pas zonde zijn voor Crystal, en Nala en Chika en Silver , dat zou echt mooi zijn , die passen ook beter samen gewoon, hihii! Nu ga ik foto's plaatsen die ik deze morgen nog heb gemaakt. Grtjs Ann.

Anke

Hoi Ann,
Wat een gezellige foto's weer :)
Wat zitten je valkjes heerlijk te snoepen zo op die mand :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, ja hoor, ze waren heerlijk bezig weer deze middag, grtjs Ann

Dierenfreackske

Caroline

Wat ziet het er gezellig uit, Ann .... hebben ze nu ook al tafelkleedjes?? Geweldig!!!!!

FIjne zondag en veel plezier met de Hayley op de hondencurcus.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Ik loop een beetje achter en heb ook niet de tijd alle boekjes systematisch bij te houden, maar eh... zijn de valkjes die bij Anke zaten inmiddels al bij jou?

mila

heey ann

jij zit echt altijd met je camera klaar he??
zoveel mooie foto's vind het een genot om er naar te kijken, geweldig.

groetjes

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 januari 2009, 00:57:59
Ik loop een beetje achter en heb ook niet de tijd alle boekjes systematisch bij te houden, maar eh... zijn de valkjes die bij Anke zaten inmiddels al bij jou?

Hoi Bonnie,
Op die vraag kan ik ook antwoord geven :)
Neeeeeeeeeee.... ::) ze wonen nog steeds in Santpoort.
Als beter weer is dan ga ik ze brengen, dan kan het stel meteen de voliere in ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Ann,

Het was weer genieten van je mooie, gezellig foto's :D
En wat een afschuwelijk drama heeft zich afgespeeld....brrr daar lopen de rillingen toch van over je rug :(
Ik hoop dat het weer een beetje met je gaat :)

Groetjes, Marian

bobbie

Hoi hoi,

Wat een gezellige foto's hier. 8) Lekker snoepende relaxte valkjes met een voorlezende kabouter  :D ;D :D

Mooier kan het niet.

Groetjes, Nel :)

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten.

GRoetjes

mara

Dierenfreackske

Hoi ..Mara , thx.

Hoi Bonnie, inderdaad  ;D ;D

Hoi Marianne, ja hoor, ik ben er nog steeds niet goed van ! Verdschrikkelijk !
Het gaat wel hoor, grtjs Ann

Hoi , Mila, neeeeeeee, ik zit niet altijd klaar met de camera, hooguit 2 keer 5 min. grtjs Ann

Hoi iedereen, hier hebben ze het gevonden hoor, Ayko betrapt, ik kwam binnen en hij was met Alix aan het wipwappen, en Felix was met Fleur weer bezig, hihi!

Voor de rest alles ok hier! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wacht maar in het voorjaar vliegen de donsjes je om de oren ;D ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Grtjs Ann