Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, ik vind dit een heerlijk koppeltje om te zien, haha!
Benieuwd of ik nog iemand een blok ga geven, om pleegkoppel te spelen he, grtjs Ann ;D ;D

mila

hoi ann

heb genoten van je mooie valkjes.
ze zitten echt lekker mekaar te kroelen heerlijk.

groetjes
mila

*Yvon

Hoi hoi

Ik had aardig wat in te halen met foto's kijken.  :-[
Je plaatst er ook zo lekker veel.  ;D
Ze waren zeker weer super mooi om te bekijken hoor !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Mila, fijn dat je hebt genoten, ze zitten steeds te kroelen hier, maar ook veel eens met de anderen te kroelen hoor
Grtjs Ann

Hoi Yvon, thx dat je genoten hebt hoor, ja, da's zo, maar ik heb dan ook niets anders te doen he,  :-\
Heel veel sterkte met je dochter volgende week en zeg maar dat ik duim voor haar, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen, hier is alles goed, de valkjes zijn in hun nopjes weer, ze fluiten de sterren van de hemel, en zitten lekker te kroelen, en ze spelen heel graag op de appelboomtak, eens iets anders ook he, hier een paar foto's ook, grtjs Ann

Yellow

Felix

Dierenfreackske

Hoi hoi........hier is alles goed, even de spiralen verwisseld en de vieze gewassen, nu hangt er weer een propere op.Net uit de droogkast.Sky en Belle zitten tegenwoordig graag eens appart in het kleine gedeelte, wie weet wat ze daar uitsteken he!

Hier nog een paar foto's van vandaag,

Suske heeft het heel druk zie je

Pearl

Shadowke

Djonah en Yellow

danielle

Wat een mooie foto's. En ook zo lekker veel  :D .
Volgens mij loop jij de hele dag met je camera rond, of niet?
Fijn dat ze de vries kou door zijn gekomen. Lijkt me geen pretje, maar ze kunnen er tegen he. Ze knuffelen zo te zien ook lekker met elkaar om elkaar warm te houden.

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Ann,
Je valkjes staan er weer super lief en mooi op :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Danielle,  ;D ;D ;D  het zijn gekkie's soms he, hihi!
Grtjs Ann

Hoi Anke

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
grtjs Ann

BaUkJe

Hey hoi!!!!
Wat een mooie foto's weer... lief hoor... nog even en ik krijg ook kriebels om er een vriendje voor Arie bij te halen... maar hij zal denk ik daarvoor al te lang alleen te hebben gezeten? Nou ja misschien OOIT? gr Baukje en Arie

Dierenfreackske

Hoi Baukje, ja ze kroelen hier lekker veel met elkaar he,
het zou wel leuk zijn voor Arie met een vriendje he,  ;D ;D
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, weer wat foto's van vandaag

Mysterie

Suske en Mysterie

Suske

Ayko

Belle

Shadow

Mysterie,Wiske en Suske

Boy

BaUkJe

Hallo Ann, zou indd leuk zijn een vriendje voor Arie erbij! Maar zou die daarvoor niet al een hele tijd alleen hebben gezeten? ivm vechten oid? Kon ook nergens een stukje vinden op de site... gr Baukje

Anke

Hoi Ann,
Het is wederom genieten van je foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Baukje, neeeeeee, je moet ze eerst aan elkaar laten wennen in elk een apparte kooi denk ik! Je zou het best ook een tam valkje nemen he, dat kan ie op je vinger stappen en dan kan je hem makkelijk weer in zijn kooi doen he!
Grtjs Ann