Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Mooie foto's weer Ann. ;D

Lucky is nu echt zaadjes aan het pellen. :D
Vanochtend lagen er een hoop vliesjes in z'n zaadbakje.

Hij woog voor de pap 103 gram. :D
Ik heb hem nog wel wat pap gegeven, maar hij ging niet meer zo te keer als anders. Dan was ik wel eens bang dat hij spuit en al mee op zou eten. :P

Vanaf morgen ga ik over op 1x pap per dag. Kijken hoe dat gaat.

Misschien kan hij volgend weekend al verhuizen.

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Caroline ,  hihi , vind ik ook ! Leuk dat je hebt genoten hoor! Grtjs Ann

Hoi Marlies, whaaaaauuuuuuw, wat goed van Lucky, en wat een mooi gewicht al hoor, fijn dat je kan over gaan naar 1x per dag pap he ! Thx. Het is hij buiten - 11 ° BRRRR  !!!

Suske en Wiske aan 't poetsen

Wiske wil een kroel

Maar Suske had geen zin

Suske poetst liever zichzelf

Wiske wil dan een kroel van Mysterie, maar ze vind het te koud

Dan maar zelf poetsen he

Dan maar eens Alix vragen

Die arme Wies moet ook zichzelf poetsen

Suske ook nog steeds aan 't poetsen

Boy

Suske

Wiske ook

Suske wil nu een kroel
van Wiske

Wiske

Chika heeft honger

Fleur

Suske

Slapen

Alix en Ayko

Alix

Djonah poetsen

Alix gaat eten

En Hayley wordt een beetje ongeduldig, tijd om te gaan

carco

Mooie foto's!

Jij hebt trouwens ook een gave mooie nieuwe handtekening  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Caoline(carco) thx. Grtjs Ann

Hoi hoi, vanmiddag al wet bij de valkjes geweest voor foto's, terwijl hadden een paar valkjes zin om bij me op mijn camera te zitten, en op mezelf, heel leuk , maar ook soms moeilijk om foto's te maken , en wie kwam er ook ? Fleur en Felix , en die hebben het langste nog bij me geweest , Fleur heeft nog nooit bij me geweest nogthans , en nu was ze zo lief , ze was zelf niet bang van mijn hand als ik dichterkwam , maar kroelen , nee hoor en Felix doe vond het leuk om kusgeluidjes te maken,  straks gaan ze nog beginnen wipwappen op me , hihi! Ook foto's gemaakt en ook deze

Djonah

Lekker op het touw klimmen

Nala , is de gekste van allemaal, moet je zien hoe ze onderste boven hangt en weer omhoog en dan weer ondersteboven schommelen, ihih! Vind ik zo cool.

Eerst even strekken

Klaar voor de start

Gekkie

Even rust

Weer gek doen

Zeg cheese

En wegwezen

Kenji op de spiraal en Suske

Kenji

Mara

Hoi ANn

Ik heb genoten van je prachtige foto's. Het is altijd weer een genot om jouw valkjes te zien.

Mara

Dierenfreackske

Hoi, thx voor het compliment, he fijn dat je hebt genoten , 't is bij jou ook altijd genieten trouwens, grtjs Ann

Hoi hier wat winterfoto's van vandaag

Mooi, die sneeuw he

Kenji

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg! Heb er weer van genoten!

Mara

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer van je foto's genoten!!
Wat hebben de valkjes het toch heerlijk in jouw voliere :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi iedereen, de valkjes hebben de strenge vorst doorstaan hoor, vanaf morgen gaat het iets zachter zijn ,dus hoef ik niet meer bang te zijn  ;D ;D ;D ;D

De valkjes zitten lekker in het zonnetje te spelen, en hebben net nieuw kattengras gekregen vanmiddag, grtjs Ann

Foto's

Anke

Hoi Ann,
Leuke foto's :)
Heerlijk wat minder kou, op naar de lente ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bobbie

Hallo Ann,

Wat maak jij mooie foto's van je prachtige valkjes  :o :-* 8) Ik heb genoten.

Ga zo door zou ik zeggen  ;D ;D ;D

Groetjes, Nel :)

Kaatje

Hoi Ann,

Wat leuk dat je een nieuw boekje begonnen bent en uiteraard ga ik je weer helemaal volgen ! Wat een gave tak heb je ze gegeven en wat lief van je oom dat hij voor de valkjes een stuk van een appelboom mocht afzagen ! Ik vind hem echt schitterend  :D

Wat hebben jouw valkjes het toch vreselijk goed met al die mooie speeltjes en nu ook nog een echte boom ! Helemaal geweldig, het is gewoon een paradijsje voor je valkjes bij jou  :-*

Liefs, Karin

Kimm

mooie foto's ann en prachtig hoor met dat winterse zonnetje erbij. dat geeft toch iets vrolijks aan de foto's :D
ik heb weer genoten :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke, wel ja, ze moeten niet klagen he, ze hebben gewoon veel plezier samen ,hihi!

Hoi Karin, leuk dat je weer in mijn boekje komt piepen,
haha, het id een niet te grote ta-k he, en heb een beetje moeten wringen om die erin te krijgen door die smalle deur, maar het is toch gelukt he, thx.......Grtjs Ann

Hoi Bobbie, leuk dat je in mijn boekje komt, en heel veel sterkte met je lieve valkje, grtjs Ann

Hoi iedereen, hier is alles goed, vandaag druk geweest, nog nieuwjaar gaan wensen, naar de hondenschool, maar de valkjes doen het heel goed, nu het minder koud gaat worden, kunnen we uittkijken naar de LENTE, JOEPIE !!

Nieuwe foto's, grtjs Ann

Alix

En zusje Mysterie

Fleur en Felix, lekker kroelen met elkaar

Kusje

Felix

Even het stokje knabbelen, leeg,hihi.

Grtjs Ann

Anke