Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Ann,

Dat is een hele leuke spiraal!
Ik heb hem zelf ook ;D
Fijn hè, zo genieten van je valkjes, doe ik hier ook hoor ;)
Alvast fijn weeken ook,

Groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian, ja hoor, daar zitten ze heel graag he, ook lekker leuk met die speelringetjes die er aan hangen he! Grtjs. Ann

Hoi hoi ...ik heb een leuk mailtje gekregen van iemand, voor Kiara, iemand die een tam popje wou. En iemand van het forum, leuk toch. Vrijdag wordt ze opgehaald, dus heb ik nog even om van haar te genieten, het is zo'n schatje.

Ook had ik al een mailtje voor Benji , maar heb toen niks meer terug gekregen, dus Jago en Benji zijn nog te reserveren , 2 opaline cinnamon mannen (1 is tam, de andere niet) dus hoor het wel als iemand nog intresse heeft he!

In totaal heb ik dus nog 5 valkjes die een nieuw huisje zoeken.
Jago , tam
Benji niet tam

Angie dp ef niet tam
2 lutinootjes popjes ook niet tam.

Ga dus even op de verkooppagina plaatsen nog !

Zo , verder is hier niets speciaals , het pootje van Jago is verbeterd maar nog niet helemaal!

Ga de da toch eens laten kijken hoor, wat hij er van vind...als ik eens tot daar ga....

Ik heb een trio koppeltje, en dat is nu Twister Princess en Mellissa....jajaja , ze zitten lekker met z'n drietjes samen in de voiliere en Twister is een echt boefje! Hij wipwapt zowel met Mellissa  en kroelt met Princess! Dat wordt uitkijken dus, maar is wel leuk hoor!

Ga alvast van Beide mooie jonkies hebben he!

Nu... heb dat hier ook met Crystal Pearl en Kenji he, dat is ook een leuk trio koppeltje, en voor de jonkies maakt het niet uit, zijn onverwante man en popjes he.... en mutatie gericht wel, allebei de zusjes zijn cinnamon bont opaline witmùasker he met de mooie kenji een bonte witmasker split lutino cinnamon he.

Ik zag net Lucky kroelen met Beau...lief hoor!
Zou nog een lief koppeltje zijn he! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je voor Kiara een leuk huisje hebt gevonden :)
Voor de andere valkjes vind je vast ook nog wel een baasje.
Prettig weekend!!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, dank je hoor! Ik denk het ook wel, even afwachten he! Ondertussen zitten ze hier wel lekker droog en genieten ze van hun jeugd he  ;D ;D ;D  grtjs. Ann

Dierenfreackske

Anke

Hoi Ann,
Leuke foto's weer ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi..met de valkjes in de voiliere gaat het super. Het is heel leuk daar om te gaan kijken met al die superlieve valkjes, als ik binnen ga, komt Lucky al direct op me af, en ook Nala, en de andere. Mellissa heeft nu ook weer mooie staartveren gekregen, en Yellow heeft nog steeds een minikuifje, wat schattig ook !

Zorro probeert nog steeds weer Luna te versieren, .arme Sonny, ik ga Luna en Sonny toch samen laten na de winter binnen in de kooi, en af en toe mogen ze dan ook los Ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar welke jonkies ze gaan krijgen en of ze er goed ook voor zouden zorgen, al ga ik wel een ander koppel als pleegkoppel laten hoor! Luna is geelwang en de kans is er dat ze de kleintjes in de steek laat na een paar dagen.

Gisteren was het ook leuk om foto's te maken, , ik vind het zo heerlijk hoe ze met elkaar omgaan, vooral als ze moeten eten, kijk maar! Grtjs. Ann

Cleo en Twister

Twister is zo schattig

Cleo

Ashley

Sonny

Angie en Twister

Twister, Angie, Simba

Sonny ook erbij

Twister Angie en Simba

Twister Angie en Sonny

Twister en Angie

Angie, Twister , Sky, ..

Benji, Xenia, Angie Twister...

Winnie, Princess.. ..

Sky Princess, Winnie

Winnie, Simba ...

Princess, Winnie, ...

Simba ...

*Yvon

Schitterend !!  :-* ;D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon, thx. hoor!  ;D ;D ;D   grtjs. Ann

Word dit een triokoppeltje??  Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen, het regent hier met buien, mazar gelukkig geen onweer. De valkjes zijn nog aan het eten , en slopen en daarna gaan ze vast slapen he! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaaaa ik heb weer lekker foto's gekeken hier :)
Mooi,mooi,mooi ;D
Groetjes Anke

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Ik liep hier een beetje achter, dus ik heb net ''even'' een paar honderd foto's bekeken!
Allemaal mooooooi  ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Caroline

Ook ik kom dagelijks even genieten van je prachtige series foto's!!!!

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx voor de leuke reacties, hiih! Ja ik weet het, ik maak dan ook enorm veel foto's van mijn valkjes kies er een paar leuke uit om dan te verkleinen , uploaden en te plaatsen , heel veel werk hoor! Maar doe het enorm graag dus waarom zou ik het niet doen dan he! En jullie kunnen lekker meegenieten, zoals ik bij jullie!

Ik kijk ook al uit naar die kleine inimini donsjes , maar zullen nog moeten wachten tot volgend jaar hoor! Grtjs. Ann
En natuurlijk weer  .......FOTO'S

Marian

Hallo Ann,

Alles goed vandaag met jou? :D
Nou ja, alles is wel heel veel hè ;D
Kan me voorstellen dat je de inimini donsjes mist, ah volgend jaar weer!

Fijne dag! groetjes Marian