Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Marian, jaa, inderdaad he. ..ik heb er zin in, maar eerst moeten nog 5 valkjes (jongen weg ) anders vrees ik dat de plannen in het water vallen, grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, tijd voor foto's

Heb vandaag even tijd gemaakt om foto's te maken, ook voor de tamme valkjes, en Kiara die ik vanaf vrijdag aan Els en Patrick toevertrouw... ze kon het niet beter treffen he ! O ik ben zo gelukkig want Inka, Ecco en Cody maken het ook super bij Trudy, ga eens de foto's moeten zoeken en neerzetten, Inka zit binnen en is ook vaak los en eet heel  goed daar, geen pap meer ,aar zit constant in de voederbak.

Jago moet deze week naar de DA vrijdagavond als Ed thuis is, moet eerst Matthias naar de da, voor zijn wratten, en dan Jago om zijn pootje te kijken.

Ik hoop dat het niet te erg is. Komt niet veel verbetering in dus moet ik wel gaan. Gelukkig is ie actief en eet ie wel goed, blijkt er toch wel wat last van te hebben hoor, want als Kiara eens tegen hem per ongeluk land terwijl ze op mij willen landen en dan krijst hij toch een beetje, heeft er toch wel pijn.

Met de andere valkjes in de voiliere gaat het ook super, hier wat foto's van vandaag ook! grtjs. Ann

amazingleeuwtje

;D ;D ;D ;D heerlijke koppies weer...

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi, Sylvia en Anika, thx voor het compliment hoor!

Dierenfreackske

Hoi , even een update,

Was al heel de week grieperig vorige week en dit weekend, dus niet zo veel in de boekies gezien, maar heb het al weer bijgelezen.

Met Kiara en Jago gaat het goed, Jago zat daarnet in Matthias zijn haar te spelen, en vond het heerlijk om zivch er in te verstoppen, hihi, ja met die krullen gaat dat goed he, en nogal lang haar, hihi! Kiara was terwijl aan het meehelpen schrijven, op het toetsenbord van de pc hier....Zij wordt niet altijd graag gekroeld, soms wel als ze zin heeft, een echt eigenwijs lief meissie..

In de voiliere was het ook heel gezellie, had de valkjes ook
wat vers groentjes gegeven, en smulden er al gauw van. Mellissa is gek op Twister, en zijn nu een koppel ja, tegen de wil van onszelf, want Matthias wou hem met Princess, maar zo goed klikt het dus niet , ze hebben lang samen gezeten , alleen, en Princess is wel graag bij Twister, maar Twister heeft niet veel geduld , dus gaat hij bij Mellissa gaan wipwappen, Gigolootje..... :P ;D ;D ;D

Met Suske en Wiske en Mysterie gaat het super, ze zijn altijd samen, lief hoor! Shadow en Bingo zijn ook heel lief samen, en Ayko is dan weer heel erg in de rui, maar heeft er weinig last van.

Nottie is een heel appart eigenwijs valkje, als hij aan de etensbak zit, wil hij er ook optimaal van genieten lekker in zijn eentje, dus wie dicht komt, snauwt is maar weg , hihi! Maar sommigen laten hun gewoon niet wegdrummen he.

Benieuwd met wie Lilly nu aan de haal gaat komen,  hihi spannend...en Ashley ook! 
Voor de rest is niet zo veel veranderd he , grtjs. Ann

samantha21

hey!

wat een leuke foto's! :), en wat een hoop! echt leuk om te zien!

Bello

Zooooooooooo word ik hier enorm verrast met mooie fotoooooooooooooo'ssssssssssssssss.

Twister vind ik oa. een echt mooi valkje en dat koppie wat erop staat :-*

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

PatrickV

Hoi Ann,

Is dat Kiara op die foto's ?
Zie ik dat goed, op die laatste 4 foto's, dat ze zelfstandig zaadjes aan het eten is ?

Het zijn weer 'veer'-scherpe foto's hé! Jij hebt zeker een deftig toestel denk ik!

Groetjes,

Patrick.

Dierenfreackske

Hoi , iedereen bedankt voor de leuke reacties,

Patrick , neeeeeeeee, dat is mijn Pearl en woont in de voiliere he...hihi!  Maar ze heeft er wel iets van he! Ze is zelfs geen familie he!   ;D ;D ;D  ben je al zenuwachtig voor vrijdag??
Grtjs. Ann

sabine

Wat een mooie foto's !! Het blijft leuk om je valkjes zo bezig te zien ;D

Groetjes Sabine

PatrickV

oops, foutje.  Ik was aan 't twijfelen hoor, maar dus toch mis gekeken.  Ze lijkt er toch wel op hoor !

Mjaa er zit toch wat spanning voor vrijdag.  Maar dat komt wel goed.

Greetz...

Dierenfreackske

Hoi Patrick , als je teruggaat naar blz. 166 van mijn boekje staan er foto's van Pearl met Kiara ...hihi!

Spannend he !!!   Grtjs. Ann

PatrickV

Amai, jij was ook wel vroeg uit de veren vandaag ! 5u15 al op het forum !?
Ik zal die foto's vanavond thuis eens moeten bekijken want hier op het werk laat onze firewall ze niet door.  :(

Sally

Hoi hoi,

Ik stond hier weer heel wat foto's achter. Heb dan ook dubbel en dik genoten van al jouw foto's!
Fijn dat alles daar goed gaat.

Groetjes!