Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, inderdaad he, moet ook he! Ik wil geen valkjes dood door de koude he!

Hoi allemaal,

even een nieuwtje

HIER BLOEIT IETS MOOIS

Cleo

Videl

Cleo

Samen

Ha zoooo, je dumt mij,   Bach

Ik was nog niet eens een koppel

He, jij bent wel mijn broer he

en Cleo is lief

Dierenfreackske

Hoi hoi, even een update hier.
Net terug van de voiliere, alles is weer goed voor vandaag, vers eten en drinken gegeven net.Valkjes gegeten en gespeeld, gekroeld enz...

Met Cleo en Videl gaat het goed, ze zitten al een paar dagen lekker mooi bij elkaar , ikenk dat daar iets moois aan het broedden is, zie vorige foto's he!

Ashley is nog steeds vrij, en ook Suske, Simba, Noa, Lucky, Winnie, Beau, Silver, kroelt wel vaak met Sky en Belle.

Nottie en Amore zoeken elkaar ook soms op en Lilly zoekt dan weer Shadow op maar Shadow is al bezet! Die is met Bingo en zal wel zo blijven denk ik.

Kenji en Pearl zijn ook een goed lief koppeltje en Crystal en Pearl zijn dan ook heel close (zusjes he) ze kunnen niet zonder elkaar hoor! Maar laat ze ook samen he!

Zorro is ook nog vrij. Hij leeft zich lekker uit bij de andere valkjes.

Wiske en Suske kunnen ook niet zonder elkaar, (broertjes he )
maar ook niet zonder Mysterie.

Yellow plukt weer Djonah , ach , niet zo leuk he!
Met Lucky gaat het super, maar ook met Kiara en Jago, alleen Jago zijn pootje is niet zo ...hij mankt een beetje.

Had het al eerder.
Ga vragen aan de da wat ik er mee moet doen , misschien spalken??

Kiara is een gekkie, ze vliegt steeds naar Haeley haar hoofd en gaat er op zitten, hihi! Grappig hoor

Maar Haeley is super lief!

Hier een paar foto's van deze nm. in de voiliere

grtjs. Ann.

Wiske

Suske en Simba

Alix met dochter Amore

Cleo

Winnie

Felix,Suske en Simba

Ayko en dochter Esca

Felix,Suske en Simba

Xenia

Kenji

Pearl

Benji (uit B-nestje v. Felix en Fleur)

Yellow

Deel 2 volgt

Felix

Ashley

Esca uit het E-nestje van Ayko en Alix

Winnie

Lucky

Mellissa (eindelijk met staart)

Noa

Amore

Fleurtje

Dierenfreackske

Hoi hoi .. hier Nottie aan het genieten

Dierenfreackske

Hoi hoi, slecht weer hier, steeds maar regen en motregen, en wind, maar de valkjes hebben er geen last van he! Aan de ene kant ook open gedaan hier de voiliere, zodat ze van de regendruppels kunnen genieten aan het gaas! Grtjs . Ann

Nog foto's die ik nog geupload had 14 dagen geleden, maar vergeten plaatsen ben, wou ze nog steeds in mijn boekje doen, dus hier nog met Twister en Mellissa zonder staart, maar zie je niet he! Grtjs. Ann

danielle

Hoi Ann,
Leuke update en foto's! Heb er weer van genoten. Je hebt heel veel valkjes en dan vind ik het ook leuk om te lezen dat je ze allemaal bij naam kent en ook heel veel over ze kan vertellen. Dat laat toch zien dat je veel tijd en aandacht aan ze geeft. Ze hebben het echt goed bij jou. En ook weer goed voor bereidt tegen de kou.

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer van je foto's genoten!!
Dat valkje dat mankt, Is het pootje rood, dik of warm?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Danielle, thx hoor. Ik probeer ieder valkje de nodige aandacht te geven he, en sommigen hebben daar echt behoefte aan , om gezelschap van me te hebben, en komen dan lekker naast me of op me zitten en kroel vragen enz...
sommige ook niet, maar die krijgen dan andere dingen die zze willen zoals snoepstokje of kattengras, ....zo heeft ieder valkje zo zijn eigen ding he! Ik vind het heel gezellig zo...

Grtjs. Ann

Hoi Anke ... het pootje ziet er niet dik uit of zo, maar gewoon warm ja, ... het zal waarschijnlijk moeten gespalkt worden he , hij kan er gewoon niet goed op steunen nu!Grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik zou het nog even aan kijken.
Vaak gaat een valkje na een paar dagen rustig aan toch zijn pootje wel weer gebruiken.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, gaat iets beter met het pootje, maar ben toch voorzichtig hoor! Manken doet Jago nog een beetje.
Thx voor het meeleven.... grtjs Ann

Hoi hoi, het regent hier met bakken uit de hemel, heel de oprit staat onder water, maar de valkjes zitten lekker droog!

Heb wel een kant opengelaten, omdat het 20 graden is buiten he! Nu dicht om te slapen.

Hier zijn de foto's weer

Noa

Ashley

Suske

Felix en Fleur

Silver

sabine

Hoi Ann,

Je heb het maar druk met je 5 sterren hotel voor valkjes. Maar ze zullen zeker erg gelukkig zijn met jou goede zorgen. Ze zien er zeker erg gelukkig er uit! ;D
Beterschap met het pootje van Jago :-*

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, hihi thx. Ik doe mijn best om ze elk evenveel aandacht te geven, al zijn het er veel, ze hebben hier niets te kort! Je koopt geen valkje als je ze niet kan verzorgen en ze geen waardig leven kan geven vind ik,  ;D ;D ;D grtjs.  :DAnn

Dierenfreackske

Silver

Sky en Felix

Silver

Silver , naast Belle

Suske

Suske

Mysterie

Felix

Lucky

Jong van Ayko en Alix uit het Enestje (Eros)

Ayko

Belle

Marian

Hey Ann,

Wat lief, een nieuw koppeltje, Cleo en Fidel.
En ik heb ook weer mogen genieten van je mooie foto's :D
Hoe doe je dat wanneer het kouder gaat worden? een thermo jas, broek en sokken aan? ;D
Fijne dag voor jou ook hoor!
Hier regent 't, maar ook 't zonnetje schijnt :D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi hoi ,   het zonnetje schijnt en is ook aan de valkjes te merken, ze zijn super actief en hebben daarnet ook verse groentjes gekregen. Ik hoor hun mooie gefluit als ik in mijn keuken zit! Ook nog wat foto's van deze morgen, maar toen was het nog niet zo licht als nu hoor! Wel vond ik ze leuk om eens te laten zien hoor! Grtjs. Ann

Hoi Marian, nee ,als het koud wordt ga ik gewoon in mijn trui naar de voiliere, hihi!  Grtjs. Ann

Tijdens hun ochtendeten

Dierenfreackske

Hoi hoi ...de valkjes maken het super en spelen de hele dag door met elkaar, nu en dan eens dutten ook maar toch het meeste van al slopen en spelen en eten ze samen, echt heel leuk om ze bezig te zien, vooral ook op dce spiraal, daar zitten ze heel veel en graag, ook om tikkertje te spelen he, elkaar proberen weg te jagen, zo dat zij op hun favoriete plekje kunnen zitten, hihi! Hier wat foto's van gisteren op hun spiraal en ook een paar van de andere valkjes

Suske

Silver

Nottie

Felix

Nottie

Nottie en Lilly

Nottie

Lilly

Nottie

Belle

Lilly

Shadow