Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sabine, thx hoor...het is zeker fijn dat Bingo is uitgevlogen he! Grtjs Ann

Hoi Gerdy, jaaaa, het is een stoere hoor!  ;D ;D  Grtjs Ann

Hoi Sally, hihi ...thx , ik kan soms zelf niet meer volgen hoor!
Haa hoeveel donsjes ik nu heb?? Hmm effe denken hoor.

2 VAN Ayko en Alix

2 VAN Felix en Fleur
4 van Sky en Belle

5 donsjes bij Nala en Xenia

1 bij Kenji en Pearl

hihi, maar het is nog niet gedaan, want er moeten er nog uitkomen.
Als alles uitkomt 36 als ik goed heb geteld. Grtjs Ann

Hoi Marian ,hihi...een truckje? Wel , zoals nu...als ik niet meer kan slapen, sta ik op om wat foto's up te loaden en de rest later!Hoe is het met je Gino nu? Mooi valkje he! Grtjs.  :-* :D
grtjs Ann

Hoi Kim, haha ja jammer dat ik het weer niet heb gezien, het moet vroeg geweets zijn , want toen ik om 8 uur 's morgens in de voiliere kwam , was hij er al uit he! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi, even een update,

Gisteren jammer genoeg 2 donsjes dood, had de dag ervoor het blok uitgekuisd omdat ik vond dat die smerig weg,
maar waarschijnlijk mocht ik dat niet gedaan heben, want ze lieten de donsjes liggen, en waren ijskoud, twee dood...Dinkey en Dumbo.

Triest hoor, moeten 2 donsjes begraven. Gelukkig hebben ze de taak weer opgenomen om er voor de andere wel nog te zorgen he! Dus Dobey (het geeltje) Dincky en Diablo zijn er gelukkig nog. Deze morgen was alles weer goed.

Gisteren nog een lutinopopje geboren bij Ayko en Alix
en een geel donsje met zwarte oogjes, Ecco heeft zeker een zusje en nog een broer of zusje bij, ze noemen, Eros en Esca.

Er moeten nog 2 donsjes geboren worden.

Pearl en kenji hebben ook 2 donsjes bij gekregen, naast Fay is
er nu ook Fé en Fi.

3 donsjes al.

Vandaag moet ik Dobey ringen van Nala en Xenia, een bleekmaskertje .

Wiske en Mysterie, Djonah en Yellow broeden goed op hun eitjes nog.

Benji is bijna uit het blok,  zat gisteren al voor het gat, probeerde er naar toe te springen, maar ging nog net niet..., zo lief, was echt wel grappig, zo telkens dat koppie en dan weer weg, hihi! Spannend hoor daar! Bingo wordt gevoerd door Felix en Fleur in de voiliere maar ook nog van Alix, Angie is nu zelfstandig en eet lekker van het eivozer en groentjes en ook van de zaadjes, maar Amore en Angie kroelen veel samen, (broer en zus,) Angie heeft nog geen huisje gevonden, jammermaar dat komt nog wel.

Bingo krijgt oranje wangetjes toch wel, eerst was het geel en nu wordt het stillaan lichtjes oranje, ik zal eens foto's maken als ie uit het blok is. Coda is een popje, en blijft hier, we gaan haar de naam Princces geven, zal binnenkort ook wel nog eens foto's van der maken,  haar zus ( een geparelde witmasker of bont witmasker is nog te reserveren) split bleekmasker df split bont . Is nog vroeg om weg te mogen, is nu 3 weken.

Nog een ander bleekmaskertje en witmaskertje zijn te reserveren , de witmaskers zijn alvast split bleekmasker ef of df.

ik ga volgend weekend weer foto's maken van ze.

Met Felix en Fleur gaat het goed ook.

Ook met Crystal en Pearl en Kenji gaat het super, ze zorgen heel goed voor hun nestje samen.

Met Malou gaat het super ook, ze krijgt weer nieuwe veren in haar nek,  wordt wel tijd he! en ze fluit ook mooi.

Nottie is mijn hele mooie geparelde  supertof ventje en zijn kuif staat super...hihi.

Lilly en Lucky zijn ook superlief en mooi.
Luna en Sonny kroelen liefst de hele dag met elkaar.

Ashley heeft nog niemand op het oog van de mannen, ze heeft een zee van tijd, ik laat ze rustig doen, als ze maar gelukkig is.
Ik ga volgende week eens een lijstje maken met wie er kan gereserveerd worden en welke mutatie het is. Want anders zit ik straks met hele vele jonkies die weg mogen naar een nieuw huisje, en heb nog niemand he.

Zo...foto's komen ook strakjes. Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann,

wat een heerlijke lange update..

jij hebt en krijgt ook mega veel kleintjes. ;D

ik kijk al weer uit naar de foto's

gr Gerdy

Sally

Hoi Ann,

Wat erg voor Dinkey en Dumbo!
Sterkte hiermee hoor.

Voor de rest een leuke lange update.
Leuk dat Coda bij jou blijft wonen, Mooie naam krijgt ze, ah het is ook een echte prinses he. ;D

Dierenfreackske

Hoi Gerdy ...ja he ik krijg zeker veel kleintjes, hihi! Grtjs Ann
THX. VOOR DE STEUN OOK. Grtjs Ann

eerst foto's van vandaag

MALOU

NALA

ALIX EN AMORE

ANGIE HELEMAAL ZELFSTANDIG

AMORE

ASHLEY

SILVER

NOTTIE

LUNA

AYKO

MET AMORE

AMORE

BELLE

SUSKE

FLEUR

NOTTIE

LUCKY

hilde

weer mooie foto's ann
jammer van de 2 donsjes

en je krijgt er nog vele donsjes bij leukkkkkkkkkkkkkk

fijn dat coda   princces bij je blijft wonen

groetjessssssssssssssssss

Dierenfreackske

Hoi Sally en Hilde thx hoor!
Ja ik vind het ook leuk dat Cado (Princces) blijft. Het is een hele mooie hihi!  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ach arme donsjes :'( :'(
Je hebt weer een mooie update geschreven.
En van je foto's heb ik genoten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hey Ann

Ow wat balen van de twee donsjes zeg. Dat is nooit leuk om te doen, donsjes begraven....Sterkte ermee meid.

Mooie foto's, ik heb er van genoten!

Mara

Caroline

Ach .... arme donsjes.  :'(

Sterkte meis.  :-*

Leuk dat Coda mag blijven .... je hebt alleen zoveel donsjes dat ik niet mer weet welke mutatie ze is.  :-[

Succes!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Ann, ja triest hoor om 2 valkjes te moeten begraven :(
Gelukkig zorgen ze wel voor de overige valkjes!
Je vroeg naar Gino, hij zit sinds gisteravond bij de anderen in de grote kooi, dat gaat goed hoor. Hij is heel relaxed met de rest vind ik! Ik heb hem wel geknipt :-\, hij moet  leren opstappen en lekker leren kroelen en zo, dat hij ook een fijn tam valkje wordt, net als zijn vriendjes :D
Joh, jij bent er wel helemaal gelijk ingedoken met straks misschien wel 36 donsjes!!! :o 8)

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

20 mei 2009, 17:50:05 #1631 Last Edit: 20 mei 2009, 21:41:14 by Dierenfreackske
Hoi Anke, thx hoor, grtjs Ann

Hoi Mara, het is inderdaad balen hoor!
Fijn dat je weer hebt genoten.

Hoi Caroline, ja , Coda wordt Princess en is een bont opaline bleekmasker. en belangrijk ...een popje !!thx voor de steun ook

Grtjs Ann

Hoi Marian, heel triest maarja, dat is de natuur zeker he.
Nog eentje dood, een sectie laten doen, niks te zien, gewoon nestje laten liggen. Heb 2 donsjes kunnen redden omdat Ayko en Alix ze warm houd en verzorgd en voert., gelukkig.

Grtjs Ann

Dierenfreackske

21 mei 2009, 18:01:34 #1632 Last Edit: 22 mei 2009, 04:16:38 by Dierenfreackske
Hoi, alles goed hgier , vandaag even de valkjes te reserveren aanbieden hier met de mutatie. Eerst nog foto's maken deze namiddag.

Djonah en Yellow hebben alvast ook hun eerste donsje.. hihi! Ik ben zo benieuwd wat het wordt ook!

De jonkies van Sky en Belle zijn ,

bleekmasker split bont. (man of pop ) Cleo) te reserveren

Witmasker split bont  (cesar) te reserveren

opaline witmasker split bont (Cody) te reserveren
pop

opaline bont bleekmaskertje (Princess)
pop

hier al een paar foto's
te reserveren
Widkleurtje split  witmasker misschien ook kannssplit bont , indien man ook split 2x cinnamon opaline (Bingo)

Dat is Benji cinnamon opaline misschien nog te vroeg om te zien, donsje van Fleur en Felix split witmasker

Hoi hoi, een update-je

Vandaag hebben Yellow en Djonah hun eerste donsje
en noemd Gale

Dierenfreackske

Voor de donsjes die van Nala komen en Xenia heb ik 2 witte donsjes , het zijn dus 2 witmaskertjes split voor bont bleekmasker. Kan gereserveerd worden.
Vader Witmasker Bont   
Moeder Pastelmasker split voor Witmasker   
Nageslacht:
Jonge man 50.0 % Witmasker split voor Bont Pastelmasker
50.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont Pastelmasker

Jonge pop 50.0 % Witmasker split voor Bont Pastelmasker
50.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont Pastelmasker

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met Gale ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes