~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

Sally

Aah wat zie ik nu?
Ik heb nog niet gereageert op je foto's   :-[
bij deze, het waren weer prachtige foto's :D :D :D
En dat kleintje!! Echt zoooo lief en zooo mooi. Teddy is ook super super super knap, wat een koppie  :-*.

lynette

Hoi hoi allemaal,

Er zijn hier wat veranderingen aan de gang met een verhuizing van mij en me vriend en natuurlijk alle valkjes.

Door omstandigheden voelde ik me niet meer veilig in mijn eigen huisje. En hebben wij afgelopen maandag te horen gekregen dat we na een tijdje wachten nu eindelijk mogen gaan verhuizen. We hadden dit nog niet verwacht en ook al in bezit van de sleutel. En al druk aan het inpakken en klussen in het nieuwe huis.

Ook gaan de valkjes mee en deze komen tijdelijk in nieuwe kweekkooien die op dit moment gemaakt worden in de schuur. In deze schuur komt nog een kacheltje omdat het in de schuur nog erg koud is.

Helaas is er een klein minpuntje wat me erg veel doet.
Isis mijn gehandicapte valkje kan niet in kleine ruimtes door haar kromme pootje. Ze gaat dan enorm stressen en haar heen en weer over de bodem lopen. Zo loopt ze haar pootje kapot. En dit doet natuurlijk pijn. Dit wil ik haar besparen en heb voor haar een oproepje geplaatst bij herplaatsing. En hoop voor haar een mooie ruime voliere te vinden waar ze haar leventje kan slijten.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,31122.0.html

Ik vind het erg om haar mee te laten verhuizen en haar deze elende te besparen. Er staat een uitgebreid verhaal in de herplaatstopic.

Ook ga ik binnenkort weer met Angel naar de Vogelarts. Ze blijft kwakkelen met haar veren en wil nu een compleet onderzoek en weten wat het nou toch is. Want haar slagpennen blijven breken. En ze is helemaal afhankelijk van mij als ze weer een vliegpoging doet om mee te willen vliegen met haar vriendje Bullit.

Ook zal ik de aankomende maand nog minder op het forum zijn omdat we heel snel over hopen te zijn en de rust weer snel terug is in huis.

Ook is het een goed vooruitzicht voor de valkjes. Er zijn al plannen om van de lente te beginnen met een mooie voliere voor al mijn valkjes. Dit zal nog wel even duren omdat de tuin er eerst voor klaargemaakt moet worden.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi lynette,

eindelijk een nieuw huis! super hoor voor jullie.
Lekker meer ruimte enzo.
wel sneu en verdrietig dat je isis weg moet doen. ik hoop dan ook dat je een erg goed huisje voor haar kan vinden.
heel veel succes met verhuizen en alles wat daarbij komt kijken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis, wat leuk!!!!

Ik las het al in je msn-naam maar wilde je het eerst zelf bekend laten maken hier.  ;)

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje en heel veel geluk saampies daar.

Succes met de verhuizing en het klussen.

Sterkte met het vinden van een fijn huisje voor Isis en met afscheid nemen.

Knuffie voor Diégo .... koop je wel goeie sloten??  :P

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En ik had het al op je hyves gezien.  :P ;D
Gaaf hoor !! Huis met tuin.  :D
GEFELICITEERD !!!  ;D
Idd dat wel jammer voor je Isis niet mee kan nemen.  :-\

Heel veel succes en plezier met de grote verhuizing !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lynette

@Kim

Bedankt en indd meer ruimte haha je weet hoe klein mijn huisje nu is  ;) en daar superveel kastjes om me spulletjes op te bergen  ;D het is indd jammer dat Isis niet in de kleine ruimte kan verblijven. ik vind het echt vreselijk maar ik wil alle goede voor mijn beestjes.

Citaat van: Caroline op  5 maart 2009, 22:15:32

Knuffie voor Diégo .... koop je wel goeie sloten??  :P

Liefs Caroline

Haha dankje

En het word dubbele sloten met antivalkeninbraak want het is een dondersteen.
Ik was vandaag in de voliere bezig en toen probeerde hij het weer die donder haha Ik ga hem morgen jou knuffel brengen.

@Yvon
Dankje :D ben er echt blij mee en het is nog veel wat er geregeld moet worden gelukkig zijn we aankomende week allebij vrij dus kan er dan veel geregeld worden

Groetjes Lynette

Sally

Hoi Lynette,

Kom hier ook effe zeggen dat ik het geweldig vind dat je een huisje gevonden hebt. Hoewel ik het op msn al gezegd heb. :D

Wel jammer dat je voor Isis een ander huisje moet zoeken, ik hoop dat je dat vind voor haar. En natuurlijk wil je alleen maar het beste voor je meisje!

Een dikke knuffel!!!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi hoi, whaaaaauuuuuuw super dat je nu al mag verhuizen , en natuurlijk helemaal super dat de valkjes mee kunnen , ik vind het zo jammer van je ene valkje, hopelijk vind je iemand die haar kan opvangen, heel veel succes met de verbouwingen aan je nieuwe huis en hopelijk kan je gauw daar gaan wonen ook! En natuurlijk een mooie voiliere bouwen he, ik ben al zo benieuwd om ze te zien als ze klaar is, liefs Ann

*Manon*

Veel succes met de verhuizing Lynette en ik hoop dat je snel een huisje voor Isis zal vinden, tis echt een schatje om te zien.

Liefs Manon

danielle

Hoi Lynette,
Super dat je een nieuw huisje hebt gevonden. Ik wil je heel veel succes wensen met de verhuizing. Is toch altijd weer een hele klus. Ik ben al te vaak verhuist en weet dus al te goed hoe gedoe het altijd is  ::) . Maar als het eenmaal op orde is dan is het genieten  :D .

Wat balen dat je Isis niet mee kan nemen. Ik duim mee dat ze een goed huisje krijgt.

Groetjes van Danielle

Sanna

Hoi Lynette,

Gefeliciteerd hoor met jullie nieuwe huisje! Is het jullie tóch eindelijk gelukt ;). Ik hoop dat het helemaal naar jullie zin zal zijn en natuurlijk dat je maar een mooie voliere mag krijgen ;D.

Groetjes, Sanna

Saar

Heey Lynette,
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje :D
Blijf je in Gorkum wonen of ga je naar een andere plaats?
Liefs Saar :-*

lynette

Hoi Allemaal

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Het is echt een flinke klus en ook al bezig met de toekomstige plannen voor de voliere. Ook zijn de kweekhokken bijna klaar en de tijdelijke hokken kan ik van de week in elkaar zetten. maar eerst moet de schuur flink gestoft en daarna gewit worden. kortom nog heel veel te doen.

We gaan naar een eengezinswoning in Arkel niet veel verder dan waar ik nu woon. Ik heb zelf al 15 jaar in Arkel gewoond en ben daarna naar gorkum verhuisd maar altijd terug gewild naar me ouderlijk dorp en een tuin voor me valkjes  :P ;D en voor me zelf natuurlijk.

Groetjes Lynette

Saar

Arkel is een mooi plaatsje :D

Dierenfreackske

Hoi Lynette, blijft natuurlijk keuk als je voor je valkjes een voiliere kan hebben he , en in het dorp kan wonen waar je graag woont he !
Fijn  dat het goed gaat met de valkjes , en nog gefeliciteerd met je nieuwe huisje hoor! Lijkt me heel gezellig he! Grtjs Ann :D :D