~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

Saar

hoi hoi
Hoe verloopt de verhuizing?
Heb je inmiddels nog wat valkjes verkocht?
Groetjes Saar :-*

Kimm

goeie vraag saar, ik ben ook wel benieuwd :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi

Ik leef nog  ;D en de valkjes zijn lekker allemaal over.
Helaas ook wat slecht nieuws zoals sommige al hebben gelezen in gevonden/vermist topic dat Houdini Diégo nu echt ontsnapt is  :'( he tis vanmiddag gebeurt en na het hele dorp na gevraagt te hebben en doorgereden/gelopen te hebben niks van hem vernomen. Morgen is er rommelmarkt en zal ik daar een aantal flyers uitdelen en ophangen. Zijn popjes heb ik in de kamervoliere buiten gezet in de hoop dat hij daa rop zal reageren en terug zal komen.

Ook aangemeld bij Amidevi, dierenanbulance, Marktplaats en morgen bij de supermarkt en andere winkels.

Ik ben er helemaal kapot van en voel me vreselijk schuldig. Ik wist dat Diégo zijn kooi uit kan klimmen als ik in de binnenvoliere zit. En hij is waarschijnlijk ook gelijk de bovenzoldertje op geklommen en zich daar verscholen hebben gehouden. Ik heb dan ook niks gezien of gemerkt toen ik de voliere uit gestapt kwam en hem weer goed op slot had gedaan. Daarna de schuurdeur open gezet om lekker wat frisse lucht naar binnen te laten stromen en hun mee konden genieten van de heerlijke lenteweer. Mischien dat hij toen naar buiten is gevlogen  :'( :'( :'( :'( :'(

Ook is Teddy vandaag verhuist naar iemand van het forum.
Ze zal straks of morgen zelf het nieuws zelf bekend maken.
Hij blijft de naam Teddy houden en krijgt een geweldig nieuw huisje.

Ook is er een buitenvoliere in ontwerpn en hoop deze voor eind van de maand te hebben staan. Zodat de valkjes lekker van het buitenleven kunnen gaan genieten.

Ook zal ik van de week weer een berg foto's maken en plaatsen.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hey lynette,

ik vind het ontzettend rot voor je zeg. ik duim voor je. :-*

ook ben ik erg nieuwschierig wie teddy nu heeft.

liefs kim

Marian

Hoi Lynette en alle andere lezers :D :D

Ik ben de gelukkige!!! :D :D
En ik kan jullie vertellen dat ik echt heel blij en trots ben dat Teddy met mij mee is gegaan ;D :-*
Hij is zo lief en schetig....echt een schatje :-* :-*
Ik was direct verkocht toen ik hem zag....dat koppie...daar werd ik gelijk verliefd op :o
En de naam Teddy past echt bij hem, dus dat laat ik inderdaad zo ;)

Lynette, de reis is prima verlopen. Hij heeft rustig tegen de tralies van de kooi gezeten.
Thuis heb ik hem op mijn schouder gezet, heb ik even lekker met hem geknuffeld en nu zit hij in zijn kooi.
Hij is wel enorm onder de indruk hoor.
Nou en ik ook, dit had ik gisteren nog niet zo gedacht hoor.

Natuurlijk wilde ik er nog een valkje bij, ook hier heerst er een virus ;)....maar het MOET beperkt blijven :P
En toen zag ik ineens......bont tam mannetje.....ik kijken naar de foto's.....en ik was verkocht :o 8)
Dit was gisteren en nu vanavond is Teddy al hier ;D ;D ;D

Lynette, bedankt voor de gezellige ontvangst :D
Ik heb al je mooie valkjes mogen bewonderen en natuurlijk je nieuwe huis!!

Uiteraard vertelde je gelijk over Diégo....erg verdrietig dat hij is weggevlogen :'(....ik hoop zo dat hij nog terecht komt!!

Morgen laat ik je weer meer over Teddy weten, knuffeltje van hem voor jou :-*

Groetjes Marian

Caroline

Hey .... wat leuk!!!!

Gefeliciteerd Marian, met je nieuwe aanwinst.  :D

Groetjessss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi Marian

ik ben blij dat je me mailde over Teddy en dat ik hem toch nog kan blijven volgen. Ook ik vond het leuk om met jullie kennis te maken. Je man vond ozzie ook erg leuk he  ;D

Ik moet wel zeggen dat het wennen is zonder Teddy in de voliere. Het is een schatje en dat koppie daar smelt ieders hartje van  ;D

Over Diego:
Ik ben net nog 1:00 in de nacht door het dorp gereden met mijn sleutelbos al rinkelend op mijn fiets. (kan toch niet slapen) Mijn sleutels vond hij altijd leuk om mee te spelen en hij hoorde me ook altijd thuis komen.
Ook heb ik gelijk door het dorp flyers geplakt. Ik voelde me net een inbreker om in het donker overal te gaan plakken  :-\. Morgen is er op het plein in ons dorp rommelmarkt. deze start om 9 uur en komen veel Arkelnaren op af dus ben daar net helemaal druk geweest met plakken. Dan des te meer kans dat mensen mijn flyer lezen.

Ik hoop op vreselijk goed nieuws en hopelijk als ik hem terug vind ik er gelijk 10 hangsloten op ga hangen en een sluitalarm.

I still hope i find you!!!

Dierenfreackske

Hoi Lynette.wat verschrikkelijk van je lieve Diego, dat hij is ontsnapt, het moet zo verschrikkelijk zijn om plots te zien dat hij vermist is, ik hoop zo voor hem dat ie terug komt of iemand hem kan vinden en terug brengt, ach meiss,heel veel geluk met het zoeken en hopelijk is ie morgen weer terug bij je! STERKTE Ann

Caroline

Ik kom even kijken of je al wat hebt gehoord.

Ik hoop zo dat je hem vindt ....

* duim duim duim *

Hopelijk is zijn tamheid in deze zijn redding en zal hij mensen op zoeken.

Sterkte/succes.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

HOi lynette,
Wat erg van Diego! Ik ga echt heel hard mee duimen dat je hem nog terug vindt! Hopelijk gaat hij ook nog op het gefluit van zijn vrouwtjes afkomen, dat zou helemaal geweldig zijn.

Wat leuk dat Teddy een goed huisje bij Marian heeft gekregen  :D. Daar gaat hij het zeker goed krijgen.

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,arme Diego en jij.  :-\
Ik hoop echt dat je het geluk hebt dat Diego weer bij je terug komt !!

Sterkte en succes !!

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

ik hoop dat je vandaag heel veel geluk hebt met het vinden van diego!

liefs kim

Gerdy

wat mega balen zeg dat Diego er vandoor is gegaan..ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baald..maar die dondertjes kunnen zo snel zijn en je doet zo je best door alles in de gaten te houden en de voliere deur meteen achter je te sluiten..
ik hoop echt voor je dat Diego de weg terug kan vinden..ik zal voor je duimen.

liefs gerdy

Marian

Hoi Lynette,

Ja, ik kan me voorstellen dat je niet goed hebt kunnen slapen.
Wie weet bengt 'de rommelmarkt' geluk!
Wat mooi gevonden en geplaatst van jou Kim :)
Ik duim ook heel hard mee!!

Natuurlijk laat ik van me horen en kun je Teddy blijven volgen :D
Dat vind ik zelf ook hartstikke leuk ;D
Nou, hij heeft een goede nacht gehad, zat rustig op de hoogste stok vanochtend.
Hij is er net met alle anderen uit geweest, en dat ging prima samen ;D ;D
Met z'n vieren hebben ze een hele tijd op Teddy z'n kooi gezeten ::)
Daarna op de speelboom en ze eindigde met een uitgebreide inspectie van de grond.
Terug in de kooi heeft Teddy trosgierst uit mijn hand gegeten. Ik had hem nog niet zien eten, misschien breekt dit het ijs en vindt hij zijn eigen bakje met voer ;)
Wanneer het allemaal relaxed verloopt mag Teddy in de grote kooi bij zijn 3 vriendinnetjes :P ;D
Oh het is echt helemaal leuk, ik ben super, super blij met Teddy :-* :-* ;D
Trouwens ik heb ook nog foto's gemaakt, ik ben niet zo heel snel in het plaatsen ::), maar je krijgt ze zeker te zien.
Oh en ik hoor nu Teddy hééél erg zijn best doen met fluiten, oh wat is dat lief en leuk om te horen!!!! Hihihi hij gaat maar door ;D ;D

Succes vandaag Lynette.
We hopen allemaal op het beste!!

Liefs Marian

lynette

Hoi Hoi lieverds

Bedankt voor de opbeurdende berichten.
Helaas nog niks vernomen van mijn mooie en lieve Diégo
Ik heb echt vreselijk geslapen en gedroomd  :'( zit nu weer met tranen in mijn ogen...... 

@ Marian

Wat leuk  ;D enne hier heeft hij goede fluitmeesters gehad dus verwacht gekke en leuken deuntjes van hem :P

Nu ga ik even op de rommelmarkt kijken en weer verde rkijken in het dorp  :-\ :'(

Groetjes