~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

lynette

Hihih

dat bekvechtertje die bij je man zat dat was Ozzie wildkleur gepareld. Punkie zat ook in de woonkamer maar zei is wat eenkenniger.

Deze blijven  ;D
Ozzie & Punkie
Perley & Binkie
Bullit & Angel
Indy & Oscar
Ashka & Zelda
Sunny & en de cinnamon bont geparelde geelwang man
Scooby & Girley
Lucky (scheef snaveltje)

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Loop net even de voliere in pfff wat vind ik het moeilijk.
En wat mis ik mijn dondersteentje Ozzie in huis. Hij komt iedere keer mij gedag zeggen als ik de schuur instap.

Momenteel 3 witmasker geparelde jongen liggen.Van Indy en Oscar.

lynette

Citaat van: Marian op 30 juli 2009, 17:34:43
Ps, knuf van lieve Teddy-beer :-*

Dankjewel

En wat een snoezige foto van stoere Teddy beer.
En wat las ik nou in jou boekje. Is Teddy een echte VENT aan het worden LOL

*Manon*

1 augustus 2009, 17:05:41 #363 Last Edit: 1 augustus 2009, 17:07:23 by *Manon*
Hoi lynette,

Jeetje wat een zwaar besluit moet je nemen zeg...
Sterkte!
Ik ben wel benieuwd naar je leuke nieuwtje..... mag ik raden..
Ben je zwanger?

Liefs Manon

Caroline

Citaat van: *Manon* op  1 augustus 2009, 17:05:41

Ik ben wel benieuwd naar je leuke nieuwtje..... mag ik raden..
Ben je zwanger?

Liefs Manon

Heb ik ook even aan zitten denken ....  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Lynette,
Wat naar dat je geen valkjes meer binnen kunt hebben wegens gezondheidsproblemen. Wat moet het moeilijk zijn om valkjes te herplaatsen. Echt niet leuk zeg.
Ik heb het eerder gehad, toen ik nog allerlei knaagdieren had. Moest mijn tamme ratten en woestijnratjes herplaatsen omdat ik er allergisch voor werd. Heb een allergie voor katten, honden en knaagdieren. Mijn wereld storte in, omdat ik dacht nooit meer huisdieren te kunnen hebben. Heb me toen getest voor vogels en daar kan ik dus wel tegen, toen begon mijn vogel hobby. Maar weet nog heel goed hoe moeilijk het is hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van je huisdieren. Ik wil je heel veel sterkte hiermee wensen.

Knuffel van Danielle  :-*

lynette

;D ;D ;D Ik moet eigenlijk nog me mond er over houden. tis nog zo pril. Maar jullie mogen niet meer raden  ;D :-*

@Danielle
Bedankt
Gelukkig kan ik ze wel in de buitenvoliere houden.
Zelf heb ik nog een hond en een kat. gelukkig daar geen last van. Ik ga ook met het handtam maken van de jongen ook maar max. 3 jongen in huis halen. Dan heb ik alle tijd voor hun en kan ik het toch beperken met de stof. Zal dan naast hun een luchtreiniger moeten zetten want die kleine valkjes maken ook een stofbende.

Ik kan helaas niet tegen grotere dieren zoals paarden en koeien. langharige katten en honden. Knaagdieren :(
Van de paarden vind ik het ergst omdat ik heel graag had willen leren paardrijden. Me tante heeft haar eigen paardenpension en had daar graag willen hebben maar helaas.

Gelukkig staat de schutting in de tuin. Aankomend weekend word er eindelijk bestraat en dan kan ik de voliere bestellen. En dan hebben de valkjes ook een heerlijk buitenverblijf

Groetjes Lynette

*Manon*

Citaat van: lynette op  2 augustus 2009, 19:01:45
;D ;D ;D Ik moet eigenlijk nog me mond er over houden. tis nog zo pril. Maar jullie mogen niet meer raden  ;D :-*

Waauw gefeliciteerd  :D :D :D
Geweldig nieuws!
Het is inderdaad pril, maar niet minder leuk.  ;)

Sanna

Citaat van: *Manon* op  2 augustus 2009, 19:04:16
Citaat van: lynette op  2 augustus 2009, 19:01:45

Waauw gefeliciteerd  :D :D :D
Geweldig nieuws!
Het is inderdaad pril, maar niet minder leuk.  ;)

JAAAA!!!!  Dat was ook mijn gok :D ;D.
Gefeliciteerd alvast hè? ;)

Groetjes, Sanna

Caroline

Hey, wat leuk!!!!

Gefeliciteerd!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

WAT GEWELDIG VOOR JULLIE!!

Liefs, Marian

Kimm

hey lynette,

oh wat gaaf!!!

gefeliciteerd meis, super hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Dag Lieve Lynette,

Wat erg dat je jouw valkjes hobby hebt moeten inkrimpen, door problemen.
Maar je gezondheid gaat voor he meid!
Wel fijn dat je toch nog enkele valkjes kan houden buiten.

Ik vroeg me nu ff af of Twixy al gereserveerd is?
Ik zie hem niet in de lijst staan van de jongen valkjes die nog gereserveerd moeten worden?
Hoe is het met hem?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Echt super leuk zeg!!!

Groetjes, en een knuffel van me!

lynette

Hoi Hoi allemaal

Bedankt voor de felicitaties. Het gaat goed ondanks de Hormonen  :-X Heel erg vermoeid en vaak met vlagen misselijk  ::)

Met de valkjes gaat het goed. Nog geen verhuisers voor de  herplaatsters of de te koop valkjes, Het is natuurlijk vakantieperiode dus zal het nog wel even rustig blijven.

Ik heb er echt veeeeel moeite mee dat er geen valkje meer in huis is en wil toch graag gaan kijken of er een vogeltje (ongeveer net zo groot) is die minder stof afgeeft als een valkje. (tips zijn welkom)
Ook komt er een luchtreiniger binnen te staan. Maar moet nog even kijken welke. Degen die ik wilde is best duur  :o
Maar hoop dat ik er nog een op MP tegenkomt.

Momenteel heb ik een zelfstandig valkje in huis inmiddels genaamd Rocco. Deze gaat bij een leuk stel wonen die bij mij een valkje wilde kopen zijn via Sanna bij mij gekomen. Doordat ik een aantal weken behoorlijk ziek ben geweest en daardoor minder tijd had voor dit nest is dit toch echt wel een schatje. Hij blijft nog iets meer als een week bij me en dan gaat hij verhuizen. (nieuwe baasjes zijn op vakantie)

Ook is er nog een popje (cinnamon bont gepareld) wat ook nog heeel goed tam gemaakt kan worden.

Twixy is nog niet gereserveerd. Wel intresse maar wil even zijn karakter en zijn tamheid in de gaten krijgen. Tot nu toe is het echt een droppie. Lekker rustig en met momenten lekker druk. Ook hij is nog goed tam te krijgen maar moet er wel wat moeite voor gedaan worden.

Deze 4 zijn echte volierevalkjes:
Imiddels helemaal zelfstandig en klaar voor verhuizing

1 cinnamon bont geparelde geelwang pop

2 forse witmasker opaline spit voor bont mannen te koop (kanssplit X1:cinnamon)

en het geparelde ventje split voor bont X2:cinnamon X2:geelwang is ook nog te koop

Hopelijk kan ik morgen wat foto's plaatsen.

Groetjes Lynette

Sanna

Jaaaaaaa, dus de naam is tóch Rocco geworden ;D ;D.
Leuk hoor ;). Nou moeten alleen Bullit & Angel nog aan de boemel :-* :D.

Maar met jou gaat het dus wel redelijk? Fijn hoor. Ja, jammer dat de valkjes niet meer binnen kunnen. Natuurlijk zul je ze hardstikke missen, dat is logisch. Maar jouw gezondheid is nu natuurlijk nóg belangrijker! Heel veel succes hoor.

Groetjes, Sanna