Kenay's dagboekje >> eitje 2 geboren..

Gestart door kenay86, 19 oktober 2008, 17:17:31

« vorige - volgende »

kenay86

de foto's zijn ook gemaakt tijdens het typen van mijn berichtje om 20.41.. ze voeren toch niet gelijk? ik ga zo nog eventjes kijken of het gevoerd is.. maar ik dacht dat ze de eerste uurtjes nog niet voeren? :s

kenay86

jaa ricco is het kleintje aan het voeren nu.. ik ben gelijk gaan kijken toen ik het laatste berichtje had getikt en het kleintje was idnerdaad nog steeds niet gevoerd.. maar nu zie ik duidelijkd oor het vlieggat dat ricco aan het voeren is en dat tailey een beetje mee zit te snoepen vanuit ricco's snaveltje.. ik hoor zelfs de voergeluidjes hier achter de pc! ben echt helemaal blij nu, heb nu weer een goed gevoel over dit kleintje en die ga ik morgen niet zo vinden als het kleintje van vanmorgen..

ik krijg dan nu toch sterk de indruk dat het kleintje gewoon niet in orde was en dat ze dit hebben aangevoeld.. we hebben het kleintje zelf even onderzocht vanavond, gewoon vanaf de buiten kant natuurlijk.. maar er hing een soort brokje aan een navelstrengetje.. ik heb dit nog nooit gezien bij donsjes zowel in het echt als op foto's van de andere hier, dus ik denk dat het gewoon niet gezond was.

Ik durf nu met een gerust hart te gaan slapen straks in ieder geval :)

groetjes Dees

Kimm

hoi desire,

ik wil je nog even feliciteren met je 2e donsje. ik duim voor je dat het goed zal gaan!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

kenay86

dank je wel kim :)

Nu echt de laatste foto's.. tailey enr icco weer eventjes van het blok geweest dus even controlleren of ze goed gevoerd hebben

ja, ze hebben echt gevoerd!

♥Debby♥

Dan kom je vast niet vaak in mijn boekje.. ::) daar stond kleine Domino met navelstreng.. 't staat ook bij kweken..

en Domino is nu een hele gezonde donderstraal van 4 weken oud..  :P

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kenay86

uhm :-[ jouw boekje staat zeker onder verhalen? daar kom ik eerlijk gezegt bijna nooit :-[ ik zal eens gaan kijken :D had er nog nooit eerder van gehoord en toen we vanavond beter keken bij donsje 1 zag het er erg raar uit.. het kleintje hebbenw e nu netjes begraven in de tuin.. op een plekje waar de zon meestal mooi schijnt :)

Groetjes Desire

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

kenay86

Citaat van: ♥Debby♥ op 16 november 2008, 23:11:57
Klik op de foto ;)

ik heb het inderdaad gezien, maar bij donsje 1 zat er dus ook nog een stukje aan het navelstrengetje.. en het navelstrengetje was ook iets langer dan dat van jou domino :) ik heb geen idee wat het was, zag er in ieder geval raar uit :) gelukkig heeft jouw domino het wel gehaald :)

Kimm

hoi desire,

hoe gaat het met het donsje? gaat dat nog goed?

groetjes kim

kenay86

Ayla dag 2

Ayla werd vannacht nogmaals gevoerd door Ricco, dit was rond half 4. Het gaat dus erg goed met de kleine . Het valt me wel op dat Tailey nog niet heeft gevoerd en enkel mee zit te snoepen van het geen wat Ricco zit te voeren, de snoeperd :) Ayla is vanmorgen ook alweer 2 keer gevoerd en wordt op dit moment weer gevoerd. Wegen durf ik nog niet echt door wat er gebeurd is met donsje 1, maar ik weet zeker dat ze een goed gewicht zal hebben.

Ook heb ik even snel wat foto's gemaakt van de anderen toen ik net de kooi open deed..

mooie kenji

Mystic die net wakker werd door de flits

Luna die even wilde laten weten dat ook zij er was

Kenji, Lilo en Stitch

Kimm

wow mooie foto's hoor en ik ben blij dat het met ayla goed gaat :D

carco

Fijn dat het goed lijkt te gaan met dit donsje  :D

En wat de eerste betreft: ik heb ook ooit eens een donsje gehad met zo'n navelstreng er aan. Dit kwam pas op dag 23 uit en was zelfs al gevoerd door pa en ma. Het heeft nog geen halve dag geleefd  :( Dus het lijkt me inderdaad niet goed geweest hoor  ;)

Als het goed is moet ik er ergens nog een foto van hebben:zal eens zoeken voor je.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Wat een lief klein donsje, fijn om te lezen dat het goed gaat ! Dit moet ook echt een opluchting zijn. Geniet er maar van  :D

carco

Ik weet niet of het zoiets was?
Het zag er echt raar uit nl: die streng die je ziet tussen de pootjes zat gewoon vast aan het naveltje  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!