2 augustus 2025, 18:34:57

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja... gefeliciteerd met de eitjes...gossie, wat liep ik al weer achter bij jou ook! Veel te doen, en Nottie maakt het ook super hoor!
Ik heb heerlijk genoten van je voerfoto's en de andere natuurlijk ook!, wat gaaf dat je een nestjhe hebt! Fijn om het mee te maken en al zeker als het goed gaat! Ik hoop dat jij het ook eens mag meemaken, het is echt schitterend hoe ze groeien steeds dag per dag veranderen he! Grtjs Ann

Anja

Hoi Kim,

Dank je wel meid. Ook ik ben blij dat je een goed gevoel hebt. Dat betekend veel voor me. Caroline had het ook al.

Hoi Gerdy,

Dat is idd bami van de chinees. Ze zijn er dol op hoor. Ook ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Hoi Ann,

Wat fijn dat Nottie het goed doet. Daar ben ik echt blij om. Geeft niets meid je kan niet alles bijhouden hè.
Ja ik hoop het ook mee te maken jonge valkjes. We zien wel.

FOTOTIJD

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Anja

Super om te zien dat Flupke het blijft goed doen!
Het is erg fijn voor ons om foto's van haar als bevestiging daarvan te kunnen zien zo ver weg, dankjewel daarvoor  :-*

Heeft ze eigenlijk contact met de andere Y-tjes? Of is ze eerder op zichzelf?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Hele mooie foto's. Ook van Flupke. Wat is het toch een schatje zeg.

Gefeliciteerd met de eitjes.

Liefs

Mara

Bello

hihi ik zei het toch....

Anja krijgt ieder valkje zo gek om in de badkamer te mogen douchen!!!!!

Nee hoor logeetjes worden goed in de watten gelegd ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Het is en blijft gewoon genieten om te zien hoe de birdies en jullie genieten van het douchen !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

danielle

Citaat van: Anja op 13 juli 2009, 06:54:30

Als ik mopper dan moppert hij mee. Zo leuk.

Zo nu ga ik afsluiten en me klaar maken om te werken.

Liefs,

Anja

Cool een vogel die gezellig mee moppert  :D . Een hele bijzondere vogel, Coco :)

Wat een verwennerij hier met al die foto's, geweldig  :D . Echt super mooi zij ze!

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Romy,

Soms is ze op zichzelf en andere keren zoekt ze contact. Ook wordt er vanuit de Ytjes contact gezocht. Tenminste Yunah en Yobi want de andere 2 hebben het te druk met de eitjes.

Ze doet het echt goed en ik zie haar helemaal opbloeien tussen mijn valkjes.

Hoi Eugenie,

Fluppie is een schat van een valkje. Af en toe een beetje te lief. Dank je wel voor de felicitatie.

Hoi Dorothé,

Dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi Yvon,

Dank je wel. Net als ik bij jou altijd zo geniet van de schaalfoto's.

Hoi Danielle,

Dank je wel. Coco is een zeer speciale vogel voor ons.

Liefs,

Anja

Anja

Anja

Romy

Hoi Anja

Ik vind het prachtig om Flupke samen met de Y-tjes van de notenrijst te zien smullen  :D

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Anja,
Het was weer een genot om alle foto's te bewonderen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

We komen er aan!
We vertrekken zo dadelijk (m'n moeder en ik) en het is volgens de gps 2u20 rijden. Dus het zal rond 11u worden. Ik zal moeten opletten dat ik de gas niet te diep induw want ik ben zoooooooooo nieuwsgierig om Flupke terug te zien  ;D

Groetjes
Romy