Caroline 1569
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ha Anja
Alles goed met Suusje? En is het al een kroelkip. Caroline 1569
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Tranen die je verstopt, drogen nooit op.
|
Hoi hoi,
Met Suusje en de rest van de bende is alles goed. Suusje weegt 97 gram en blijft netjes op gewicht. Dit doet ze helemaal zelf en ik heb helemaal niet bij hoeven voeren. Ze is een echt schatje en knuffelen dat ze kan.
Als ik voor de kooi sta en ik roep haar dan maakt ze een geluidje en gaat haar koppie op en neer.
Ze lust ook vanalles en doet goed mee met de andere.
Liefs,
Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi hop,
Is een lange tijd geleden dat ik hier was.
Yingo en Yelo hebben 7 eitjes inmiddels en 1 daarvan piept. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop van harte dat er een Mika bij zit.
Met de and ere valkjes gaat het goed. En Coco is erg broeds en voert alles wat hij tegenkomt.
Liefs,
Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Anja
Ook voor jou bijna weer donsjes ,heerlijk dat iedereen weer gaat schrijven . Nou ik hoop ook voor jou dat er weer een mika tussen zal zitten. Blijf op je boekje letten en hoop dat ze alle 7 voorspoedig zullen uitkomen ..
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Leuk, leuk, leuk heerlijk om weer zulke kleine donsjes te zien . Ik verwacht er volgende week maar 1 ,nu ik deze gezien hebt gaat die week lang duren ......
Gefeliciteerd met de kleintjes .
Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Anja
Wat een schatjes zijn het weer zeg !! geniet er maar lekker van ze zijn zo snel groot .....
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Alexandra,
Een Mika is een geelwang die ik zelf heb gekweekt. Kijk maar eens in mijn handtekening.
Zoals het lijkt hebben we 1 mannetje en 2 popjes en waarschijnlijk zijn de 2 popjes allebei hetzelfde als Mika. Ikke is blij.
Liefs,
Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sally
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Knappe donsjes alweer Anja! Ik vind het altijd weer een wonder dat er zo'n friemeltjes uit een eitje komen en hoe ze zo mooi opgroeien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|