2 augustus 2025, 20:46:35

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's zeg. Hier heeft het gisteren, of althans in Sevenum, gehoosd was echt niet meer leuk en we hadden ook nog wedstrijd....

Maar je foto's zijn prachtig!!!

Mara

Romy

Hoi Anja

Heel mooie foto's hoor! Ik vind het erg bijzonder met Coco erbij.
Ik ben ook heel benieuwd wat Flupke gaat doen. Want de laatste maanden wil ze onder geen beding meer douchen. En badderen zit er de laatste weken ook al niet meer in... Ik hoop dat ze gewoon gaat afkijken van jou valkjes en dan gaat meedoen. Want ze is wel erg stoffig  ;D

Groetjes
Romy

Jacky

Mooie foto's. En wat een mooie dieren zeg.

Ik vind die pareltjes zo mooi op het verenkleed. Nu hopen dat ikdie monsters van mij nog een keertje zo gek kan krijgen.

Anja

Dank je wel iedereen voor de reacties.

Sinds vrijdagmiddag logeert Flupke van Romy hier. Ze doet het erg goed en ze is het vriendinnetje van Lisa. Als ze uit de kooi is vliegt ze als eerste naar Lisa.

Yingo en Yelo hebben 3 eitjes waarvan 1 neppert. Ik zie wel waar het schip strand. Ze broeden op de bodem van de kooi dus laat ik ze maar.

Liefs,

Anja

Anja

Anja

Anja

Marian

Hoi Yvon,

Je valkjes hebben weer lekker genoten onder de douche, zal ook een heerlijk afkoeling zijn voor ze :)
Flupke had ik bij Romy in het boekje al gezien :D
Fijn dat hij het zo goed doet en al een vriendinnetje heeft, maar....hopelijk worden ze niet te close, of alleen vakantie liefde maar dan zonder het verdriet daarna ;)

Groetjes, Marian

Kimm

hoi anja,

wat een leuke foto's en wat leuk om flupke zo ook te zien. wat een droppie he?
veel plezier!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hm

Anja zal Anja niet zijn.... je krijgt ook werkelijk ieder valkje bij jullie in de badkamer.

Nee Flupke zit goed tijdens de vakantie bij jullie hoor.
Daar hoeft Romy echt niet bang voor te zijn.

Gr.  Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Ik ben hier bij mijn tante en heb net de foto's gezien. Wat doet Flupke het goed zeg! Blijft haar gewicht ook goed?
Nogmaals dankjewel hoor, hoe vreemd het ook is om Flupke niet bij me te hebben, ik ben er helemaal gerust op dat ze het super heeft bij jullie!

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Anja,
Mooie foto's heb je geplaatst. Leuk dat Flupke van Romy bij je is. Ze doet het goed bij jou, leuk om te zien.

Groetjes Danielle

Lisa

Hoi Romy,

Flupke is echt een schatje hoor ;D ;D ;D ;DZe zat vrijdag vlak bij Yobi  :D Ik had haar net bij me genomen om haar oogje schoon te maken, zaten een paar vliesje op. En het is ook alleen maar haar rechter oogje  :o :oop haar linkse oogje bijna niet  :o En heb net ook even haar kontje gewassen  ;D. Ik had goed gekeken hoe mama het deed zodat ik het kan doen als mama is werken  ;D ;D.

Ze eet ook goed hoor ;D. Ze heeft al lekker van valkjesbrood gesnoept en ook van voer etc. ;D ;D.
:-* :-* Lisa

Anke

Hoi Anja en Lisa,
Wat leuk een logeetje ;D
Zo te zien heeft Flupke het wel naar de zin :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's alweer. Leuk dat je Flupke op logeé hebt, en ze doet het daar wel goed zo te zien.
Lekker mee douchen, spelen...
Ze zit daar super goed, daar moet Romy niet bang voor zijn...;D