## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

* First nu Azzaro & Nina *

Kleine First, hopelijk wordt het ooit een grote Azzaro maar op dit moment is het nog steeds een echte baby ...  :-\ Hij eet echt nog helemaal geen zaadjes zelf, niet van de trosgierst niet van de grasparkietenzaadjes. Mensen die wel eens een jong gevoerd hebben zien worden (rare zin) herkennen het gekke bewegende geluid als ouders ze voeren, Azzaro doet dit met de spuit in zijn snaveltje maar ook met mijn vinger in zijn mond en zelfs met mijn ketting of de bedeltjes van mijn Pandora-armband in zijn snavel, hij eet echt overal van, behalve zaad ...  >:(
Hij krijgt nog 2 x pap per dag, vanmorgen wilde ik heb eigenlijk niet geven om hem zo te dwingen maar om 18 uur was hij zo magertjes en leeg dat ik hem toch maar gevoerd heb ... hij hongert zich echt helemaal uit. Ik herken dit heel erg, Harry, nu Hagrid van Caroline (Carco) was ook zo, zijn jongere broertjes en zusjes uit een later nestje waren al zelfstandig en verhuisd toen Harry nog pap kreeg.  :P Met harry is het goed gekomen, ik verwacht dat het met Azzaro ook goed komt, gelukkig blijft hij lekker bij mij wonen en is er niet ergens een nieuw baasje wat weken --> maanden moet wachten voor hij kan verhuizen.  ;)
Ik ben Azzaro nu wel aan het leren van een lepeltje te eten, op die manier hoop ik hem uit een schaaltje te laten eten zodat hij op die manier steeds een stapje verder komt bij het zelf leren eten.  :)

Verder is het en blijft het een scheetje.  :-*

Niet helemaal scherp maar hij bedelt erg tijdens het foto maken.  :P

Etend aan mijn lege vinger.  ;D

Even netjes op een stok zitten.

In de kooi zittend op de voerbak.

Sinds afgelopen week zit Nina Ricci bij Azzaro in de kooi, hopelijk worden zij een koppeltje in de toekomst.
Nina was een knuffelpartner van Vlindertje en deze heeft haar flink hardhandig geknuffeld want Nina mist best veel veertjes op haar koppie, in haar nekje en op haar oortjes ...  :-\

Samen zijn ze, Azzaro & Nina, best lief, Vlinder is natuurlijk ook spierwit (albino) en Azzaro (clearpied witmasker) ook, misschien dat Nina daarom best lief is tegen Azzaro en Azzaro ... die bedelt alleen tegen Nina.  ;D ;D

Ik vertrouw de laptop van de kids - mijn ouwe van 2 jaar geleden - niet meer 100 % dus de andere foto's komen even in een ander berichtje ... sorry, Neline.  :-[

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* Goldy * Grey * Gwyn *

Het G-nest, de 3 jongen van Amor & Diégah, doe het meer dan super. Ze worden goed gevoerd door beide ouders, mama Diégah houdt haar kinders 's nachts nog warm en ze zitten al flink in de veertjes. Ze hebben nu alle drie kleur bekend en zijn alle drie met cinnamon geworden wat betekend, 3 meiden.  :D

Als Neline een klik heeft met Grey mag zij haar definitief reserveren, voor Goldy en Gwyn zal ik morgenochtend even mailtje gaan sturen, uiteraard in volgorde van mijn reserveringslijst om te kijken wie er een klik met wie heeft.  ;)

Genoeg gekletst, fototijd!!  :D

Goldy, een bonte (getekende) cinnamon POP met wat grijze staartveertjes.

Goldy

Goldy

Goldy

Goldy  :-*

Grey, een bonte (getekende) cinnamon opaline witmasker POP met aan 1 kant 1-2 grijze staartveertjes.

Grey

Grey

Grey

Grey  :-*

Gwyn, een bonte (getekende) cinnamon opaline POP

Gwyn

Gwyn

Tuttebel bleef mijn hand volgen ...  ;D ;D

Gwyn

Gwyn  :-*

================================

Ik heb best veel mensen op mijn lijstje staan voor een poppetje, ik ga er dus vanuit dat deze 3 meisjes alle drie wel een adresje hebben en dus niet meer te reserveren zijn.  :)

In mijn volgende berichtje kom ik nog even terug ... met een leuk nieuwtje.  :D :D

Tot zo!!  8)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

:-* :-* :-*
Wat een lieverdje zeg!!

Gefeliciteerd met J'adore, 3 jaar alweer... wat vliegt de tijd toch hé  :)

Liefs Manon

Always look..

..Neline..

Ik vind het een heerlijk beessie! Zelfs pareltjes  :-* :-* Ik ben verkocht! dus: Ja, ik wil!  ;D ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline

* Jim & Ashley hebben een eitje!!! *

Even nog een leuk nieuwtje voor ik mijn laptoppie uit zet ... Jim & Ashley hebben een eitje!! Ik heb ze nog nooit zien wippen maar dat zegt niks, Armani & Princess heb ik ook nooit kunnen betrappen op een wip en toch hebben zij meerdere keren jongen gekregen.  ;) Het is dus mogelijk dat het bevrucht is maar ik ga er maar van uit van niet.  ::)

Jim is een lutino bleekmasker man van ruim 2 jaar ...

Ashley is een bonte cinnamon opaline witmasker pop met als enige grijs, de 2 veertjes die je op haar rechtervleugel ziet. Ashley is volgende week 1 jaar oud.

Dit zag ik vanavond ...

Liefff!!!!  :-*

En toen ze samen gingen eten vond ik dus hun eerste eitje.  :D

Even voor degene die het interessant vinden, dit zijn de jongen die Jim & Ashley kunnen verwachten:

Ashley: clearpied bont witmasker cinnamon gepareld
Jim: lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)  

Zonen :
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon opaline}
25% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon opaline}
25% bont split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon opaline}
25% bont witmasker split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon opaline}

Dochters:
25% lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% witmasker lutino split voor bont
25% bont lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% bont witmasker lutino

===================================

In 2 kweekkooien verderop begint Dior ook steeds meer het blok te bewaken,  Cartier viel me zelfs even aan, dit deden ze beide niet in de andere kooi waar ze eerder in zaten.

Dus ... wie weet.  ;)

Dit was het dan weer ... sorry, voor de typfouten, deze oude laptop werkt ook niet meer zoals het horen moet, om die reden heb ik hem natuurlijk 2 jaar geleden ook aan de kinderen gegeven en heb ik zelf een nieuwe aangeschaft.  8)

Fijne avond en bedankt voor jullie leuke reacties.

Bedankt Manon, voor de felicitatie, inderdaad, J'adore van onze Sanne is alweer 3 jaar.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: ..Neline.. op  6 december 2010, 22:34:14
Ik vind het een heerlijk beessie! Zelfs pareltjes  :-* :-* Ik ben verkocht! dus: Ja, ik wil!  ;D ;D

Oké Neline, bij deze is ze officieel door jou gereserveerd!!  :D

ALs je wilt mag je haar een naam geven die je zelf bij haar vindt passen.  ;)

Alvast bedankt en veel voorpret.  :D

Knuffie van Grey.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

YESS!!   ;D ;D

De naam Beauty ligt hier al lang te wachten. Dus deze beauty zal heten: Beauty   ;D ;D

Hero kan toch niet anders dan smoorverliefd op haar gaan worden  :-* :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

*Manon*

Gefeliciteerd met het eitje van Jim en Ashley  :D
Ik ga zeker duimen dat ie bevrucht is, je weet maar nooit inderdaad  ;D

Wel heel lieve fotootjes van die twee knapzakjes... als daar geen mooie kindjes uitkomen.... dan weet ik het ook nie meer  ::)

Liefs Manon

Monky

Hey Caroline,

Wat een heerlijke dotjes zijn die jongen toch  :D Zulke lekkere koppies.

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Jim & Ashley. Daar komen ook vast schitterende jongen uit.

Jammer dat het nu niet wil lukken met Unique en Queenie. Misschien is het voor mij maar goed ook dat het even niet bij ze wil lukken...
Het eind is binnenkort nabij en dat zal heel veel tijd en energie kosten. Ik zal een lange tijd niet thuis zijn.

Heel veel succes met je jongen en geniet er lekker van.

Groetjes,
Monky

Jel

zo wat een super nieuws!
Ik ben zeker geintreseerd in een jong van Jim & Ashley maar dat wist je zeker al he Caroline?
ik heb namelijk iets metr bleekmaskers en aangezien ik er zelf geen heb zou ik er graag een willen als vriendje van Zilver

en wat wat Azzaro toch een schatje!

Groetjes Jel en een kusje van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Ida

Dat was weer genieten, mooie foto's van supermooie valkjes  ;D Het zijn allemaal schatjes  :-*

Gefeliciteerd met het 1e eitje van Jim & Ashley, hopelijk bevrucht.

groetjes en een knuffel van Rico

Raoul

;D
hallo coroline

wat fijn voor je dat je eindlijk het mannetje heb wat je graag wilde hij is mooi
en wat een leuke fotos weer van je valkjes
ja broedseisoen is is slecht tegen over vorig jaar maar gelukkig toch wel jokies en ze zijn allemaal even mooi.
goed hee van je kindjes met het rapport mag echt wel een trosse mama zijn
:)
groetje fam janssen

Caroline

Dank je wel voor de leuke reacties en berichtjes.  :-*

Ik had beloofd de mensen op mijn reserveringslijst die aan de beurt waren een immetje of mailtje te sturen maar ik heb even een paar daagjes migraine op bezoek dus ben even niet online ... sorry.  :-[

Zodra mijn koppijn weer gezakt is ga ik ermee aan de slag.  :)

=============================

Vanmorgen lag er bij Jim & Ashley een tweede eitje en het is nog allemaal erg pril maar volgens mij zie ik "wat" in het eerste eitje ... ik hoop morgenochtend meer zekerheid te hebben.  ;)

Het zou wel super zijn.  :D

Fijne avond allemaal en tot gauw. (hoop ik  ::) )

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.