## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Larissa

Hey Caroline

Beterschap met je migrane...

Ik duim voor mooi bevruchte eitjes bij dit koppeltje

groetjes Larissa

..Neline..

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Raoul

Dafrinja

Hey Caroline!

Wat een supernieuwtjes hier zeg!
Door extra werk kwam ik helemaal niet meer aan valkparkieten toe en nu moest ik helemaal terug tot nog voor t weekend.
Ik had dus ook helemaal nog niet meegekregen dat First nu Azzaro is geworden.
Superrrr!! Je wilde graag een ventje en eindelijk heb je hem dan. Supergaaf joh! Ook de naam trouwens. Heb je een lijst ofzo met parfum namen? Er zijn zoveel parfums in de wereld, vind maar eens die ene met die ene begin letter...respect hoor.

Veel sterkte met je migraine, en tot gauw weer.

Groetjes!
Dafrinja

Caroline

Bedankt voor jullie lieve woorden, helaas is mijn migraine nog niet weg al mag ik niet klagen.  ;)

Zolang ik me rustig hou, niet te veel lees en geen TV kijk of computer is het dragelijk, ik verwacht dat het morgen weer op zijn retour is en ik het weekend weer koppijnvrij ben.  :)

Tot die tijd even weinig berichtjes van mijn kant.  :-[

Tot gauw!!

PS. de 2 laatste nieuwtjes wil ik jullie niet onthouden ... Goldy was vanavond uit het blok gevlogen en ... Jim & Ashley hadden vandaag hun derde eitje, ik heb ze nog niet geschouwd vandaag maar ga er vooralsnog vanuit dat ze niet bevrucht zijn ....

PS. 2 --> zodra ik minder last heb beantwoord ik uiteraard ook de immetjes (=persoonlijke berichtjes) die ik mocht ontvangen, alvast bedankt hiervoor.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jel

Soow 3 eitjes al bij Jim & Ashley dat is wel heel goed nieuws he!
Leuk dat Goldy is uitgevlogen! in het G-Nest zitten echt leuke valkjes de toekomstigen eigenaren mogen hier trots op zijn!
succes met je migraine en beterschap

Groetjes Jel en een kusje van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Ida

Hi Caroline,
Beterschap met je migraine - dikke knuffel van je ventje Rico  :-* :-* :-*

Caroline

Zoals beloofd kom ik jullie even op de hoogte brengen van het laatste nieuws.  :D

Mijn migraine is nog steeds niet helemaal overgewaaid dus even beknopt.  ;)

* Vanavond is er bij Kouros & Lou Lou een inimini geel donsje geboren uit eitje 3 wat 17 dagen geleden is gelegd. :D Net als zijn/haar grote broer First is ook deze hummel het enige kindje van dit nest, de andere eitjes zijn niet bevrucht en/of afgestorven in een vroeg stadium. Toen ik net First/Azzaro pap gaf werd de kleine al gevoerd.  :-*

* Jim & Ashley hebben 3 eitjes, in eitje 1 zie ik nog steeds niks, ik ga ervan uit dat deze niet bevrucht is ... en de rest waarschijnlijk ook niet.  :-\ Ondanks dat is het een mooie oefening voor dit nieuwe/jonge koppel, ze doen het super saampies.  :)

* Cartier bleef vanavond toen het licht uitging voor de nacht in het blok ... zal ze spoedig eitjes gaan leggen?? ??? I hope so ...

* Goldy, Grey & Gwyn doen het super!!!!  :D :D :D

* First nu dus Azzaro niet.  >:( Hij verrekt het echt om zelf wat te gaan eten, hij vindt het wel makkelijk zo, 2 x per dag pap. Als ik het afbouw, hongert hij zich uit en gaat hij als een baby op de bodem zitten ... de grammen vliegen er dan af.  :-\ Ik blijf het gewoon proberen, de aanhouder wint, ik laat hem in ieder geval niet te veel afvallen, dan doet hij er maar wat langer over. Heb vanmiddag alvast een nieuwe pot pap gehaald, kan hij er voorlopig even tegen.  ;)

Morgen maak ik even foto's van het kleine gele donsje, het lag net zo lekker bij zijn papa en mama dat ik ze voor de nacht niet onrustig wilde maken ... uiteraard maak ik dan ook de naam (met een H) bekend.  :D

Ik ga nog even een beetje lezen, Ed is werken en ik lig met de meiden op bed, Sophy was wakker geworden uit een nachtmerrie en Sanne mocht opblijven.  ;) Gezellig!!

Fijn weekend allemaal, bedankt voor de beterschapswensen, hopelijk is mijn hoofdpijn morgen helemaal weg, dan maak ik een mooie fotoreportage van de G-tjes.  8)

Trusten voor straks.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

:-[ Erg lang geleden dat ik hier kwam lezen.

First/Azzaro is een man begrijp ik? Fijn, want dat hoopte je ook  :D (toch?).
Soms kunnen ze zoooooooo eigenwijs zijn, hopelijk gaat ie snel zelf eten, de gekke vogel ;)

Paps en mams hebben weer een nieuw kleintje, gefeliciteerd. 8)

Sterkte met de migraine  :-\, hopelijk is het nu over.

Gr, Nel

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Hummel *

Kleine Hummel maakt het goed en wordt optimaal verzorgd door beide ouders, Kouros & Lou Lou.  :D

De naam Hummel ... zomaar, zo noem ik hem of haar steeds ... ik moest meteen aan mijn oma denken, die spaarde vroeger Hummels (= beeldjes).  ;)

Fijne avond!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Ida

:-* Gefeliciteerd met Hummel, wat een lieverdje weer !  :-*

Hele fijne zondag !

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline 1569

Gefeliciteerd met Hummel en wat goed dat Goldy al uit het blok is.Nu de rest nog.

Caroline