## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Geweldig meis dat je nu eindelijk de man voor Nina hebt gekregen!
Ik ben heel erg blij voor je en de naam is inderdaad prachtig!!

Dan je kindjes die thuiskomen met zo'n mooi rapport... dat je moederhart dan even extra smelt kan ik mij goed voorstellen...
Jael had niet zo'n bijster goed rapport.... maar goed, daar vertel ik wel over in mijn eigen boekje... misschien moet ze maar eens even hier lezen dat Sanne zeeën van tijd over heeft.... Jael komt zeeën van tijd tekort hahahahahaha!

Hoe gaat het ondertussen met Nina en Azarro samen in de kooi?
Ik hoop dat ze snel dikke maatjes gaan worden zodat er volgend jaar mooie kindertjes verwacht kunnen worden.

Spannend weer!

Ik wens jullie een fijn weekend en een fijne Sinterklaasavond toe

Dikke knuff Manon  :-*

Jel

Zo wat een super nieuws voor je dat First een kerreltje is.
Veel succes met het nieuwe kopel!
Hopen dat dit kweekzeizoen nog veel mooie valkjes mag leveren
en hopelijk een paar leuke bleekmaskers haha:P

ps. Kun je mij vertellen op welke datum Zilver uit zijn eitje is gekomen want mij staat iets bij van half december en ja zijn eerste verjaardag wil ik niet zomaar voorbij laten gaan he...

Groetjes Jel en een kusje van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

Zo jouw boekje gaat ineens hard  :o  ;D
Eindelijk een ventje voor je: het is je gegund :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

* Sanne *

Hoi lieve mams, welterusten!!! Het zwemmen was (gisteren en vandaag) kei leuk. Ik heb zin in zondag. Van Sanne.

Paula

Een leuke naam voor een mooi kereltje! Gefeliciteerd Caroline.
Wachten loont duidelijk!

Proficiat ook Sanne en Thomas met zo'n mooi rapport.

Prettig weekend allemaal en veel plezier met Sinterklaas!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Hermien

Wij aan het Vederkruid feliciteren je van harte met de uitslag van het DNA onderzoek. Eindelijk is je lang gekoesterde wens in vervulling gegaan en heb jij je prachtige kereltje. En wat een mooie naam heb je hem gegeven! Proficita en een dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'. Een extra groet van Binky met het vreemde kapsel.....

:-*   :-*   :-*   :-*

smiley

Hallo Caroline

Heb even jouw boekje bij gelezen ,ik had het gelezen tot aan het opsturen van de veertjes  :P :P
En toen deed mijn pc het niet meer ,gelukkig is er inmiddels een andere en kan ik weer in alle boekjes lezen.
Wat super dat First een man is  ;D ;D en ik vind Azarro een mooie naam .
Het zit jouw dit jaar wel mee met al je mooie mannen ,wachten word uiteindelijk altijd beloond. ;D
Geef je twee kanjers met hun mooie rapport maar een knuffel van mij .het is altijd fijn als ze het goed doen op school .
En knuffel de andere twee ook maar even van mij  ;) ;)
Geniet morgen lekker met de kinderen van sinterklaas en zijn pieten .
Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anja

Yesssssssssssssssssss  eindelijk..................een man voor Nina. En de naam is prachtig.

Kus,

Anja

Caroline

Dank je wel voor de leuke reacties!!!  :-*

Even snel een korte update want ik heb weinig tijd gehad de afgelopen dagen ... morgen zijn de kids nog een dagje vrij en is alleen Sophy 's middags naar de peuterspeelzaal, dan zal ik even een foto serie maken van de G-tjes en een update over hen plaatsen. Ze doen het super, het zijn 3 meiden.  :D

First alias Azzaro en Nina Ricci zitten dus samen in de grote lummelkooi en dit gaat samen wel goed alleen veranderd dit helaas niks aan de eetgewoontes van Azzaro, wat ik wel gehoopt had, hij eet nog steeds geen enkel zaadje zelf. Ik kijk het nu nog even een paar daagjes aan en dan krijgt hij 's morgens niks meer, alleen 's avonds voor de nacht nog, hopelijk laat dit hem zelf gaan eten.

Verder zijn er nog geen eitjes bij Dior & Cartier en Jim & Ashley en heb ik tijdelijk het blok bij Unique & Queenie weg gehaald, Unique is in de rui gegaan. Als dit voorbij is mogen ze nog 1 nestje proberen.

Helaas ook slecht nieuws ....  :-\

Het eerste eitje van Kouros & Lou Lou is in een eerder stadium afgestorven.  :'( Ik verwachtte vanavond eigenlijk een piepend of tikkend eitje maar zag helaas geen enkel leven in het eitje. Ik schouw eitjes eigenlijk alleen om te kijken of ze bevrucht zijn en als ze bijna uit komen om te kijken of alles er goed uit ziet maar mijn ervaring zegt me dat het embryootje ongeveer na een week is afgestorven.
Eitje 3 ziet er nog wel goed uit ... balen, weer een nestje met 1 jong dus, dit is niet echt prettig.

Waar het aan ligt, zo'n slecht kweekseizoen, ik weet het niet. Ik doe alles hetzelfde als vorig jaar, de koppeltjes zijn allemaal in een goede conditie en vorig jaar had ik eind december al 26 jongen, nu mag ik blij zijn als ik er 5 heb, het jonkie wat ik deze week bij Kouros & Lou Lou verwacht meegeteld ....  :-[ :(

Hopelijk veranderd er nog wat want zo vind ik er geen reet aan.  :-\ Normaal maakt het hebben van de jongen het goed dat ik minder contact heb met de ouders maar nu heb ik en geen jongen en een stelletje agressievelingen rondom de blokken die geen contact met me willen.  :'(

Vorig jaar kocht ik wel allemaal nieuwe true light lampen, misschien moet ik deze eens vernieuwen, doen zij hun werk niet meer voldoende. ???

Nou ... tot gauw met een serie leuke foto's!!!

PS. nog een week of 4 en dan heb ik mijn nieuwe laptop.  :P

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

jammer.. nog geen foto's..  ;D ;D ik wacht heel geduldig tot morgen op de foto's  ;D ;D

Jammer dat het dit keer niet zo mee zit met het aantal jongen  :-\ hopelijk gaan ze vanaf nu beter hun best doen  ;)

Ook hier nog een keertje: gefeliciteerd met Azzaro (leuke naam!). Ik vind het heel leuk voor je dat je eindelijk je lang verwachte mannetje voor Nina Ricci hebt!
Ik ben ook helemaal blij dat Grey een popje is!!  ;D Geef haar maar een dikke knuffel van me  :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

* Sanne *

Bedankt!!!!Voor de leuke foto en mooie plaatjes! Gefeliciteerd met Azzaro. van Sanne. Welterusten.

Sally

Hey hey

Gefeliciteerd met Azzaro!! Super dat je nu eindelijk een ventje hebt voor jou Nina Ricci.
Hij is trouwens super knap zeg!!

..Neline..

Caroline

Foto's zijn gemaakt!!!  ;D ;D

Ik ben ze nu op mijn eigen laptoppie - die bijna niet open kan op het moment - aan het verkleinen en wil ze dan alvast uploaden met Photobucket, daarna zal ik ze met een andere laptop even plaatsen in mijn boekje.  ;)

Tot zo!!  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

Joepie!!  :D :D

wat een gedoe zeg.. je kan vast niet wachten tot je je nieuwe laptoppie heb!  ;)