8 mei 2025, 04:58:25

krummel, wat heeft hij?

Gestart door Patries, 7 september 2008, 12:57:57

« vorige - volgende »

Patries

7 september 2008, 18:14:53 #15 Last Edit: 7 september 2008, 18:51:12 by Patries
hij heeft toch maar weer 1/3 trosgierst gehad van mijn allerliefste moedertje. die zit hij nu lekker naar binnentewerken. ik vraag me af, wat anke al tegen mij zei, of het luiheid is dat ie alleen trosgierst eet, en niet dat andere.

k ga het inderdaad in de gaten houden. morgen op advies van anke:
-mineraalblok
-sepia
-eivoer
-grasp. zaad
-onkruidzaad

--halen.. hopen dat ie daarmee leert om toch echt wat grotere zaden te gaan eten. en mineraalblok en sepia is gewoon nodig. eivoer ook. omdat hij nog zo jong is.

Bedankt anke voor al die tips!

en Kim, jij ook superbedankt!! Ik ga alles uitvoeren, en meneer elke dag maar even wegen.

Bedankt allemaal!
Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Lin

hey,

Aan de ontlasting kan je vaak al veel zien. Als hij rust heeft ie dan ook een andere ontlasting? kleur is wel goed nu?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Patries

hey allemaal,!

lin als ie rustig is is alles goed hoor, als ie druk is niet zo :P maar hoorde net dat dat vrij normaal is bij jonge valkjes.

verder.. HIJ EET!!

en geen parkietenvoer of iets anders, nee !! VALKPARKEITENVOER!

pfooeeww. :P ga hem zo even wegen, volgens mij had ik gister iets te weinig , want toen ik hem savonds woog was ie ineens 85, denk dat toen zijn krop vol zat. hij zit nu te eten, en dus weeg ik hem zo!

pff.. wat ben ik opgelucht :P

danku allemaal!

Kimm

nou meis, wat een goed nieuws zeg! ik ben helemaal blij voor je. ga zo door! laat hem maar lekker aankomen! :D  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

hea kim! meneer is weer helemaal vrolijk. op dit moment, ik niet zo. meneer zit me te wurgen hierzo. hij is zo slim om het touwtje van mijn vest, aan de rechterkant te pakken. in plaats van gewoon de linker.. hij zit dan dus ook op mijn linkerschouder. oftewel.. trekken.. en mij wurgen.

voorderest is ie helemaal weer levendig , komtdenk ook omdat ie nu heel erg gewend is.

weet nu ook zeker dat het een mannetje is. hij bijt overal aan!

ben al helemaal verliefd meneer. helaas heeft mijn moeder net het parkietenzaad en onkruidzaad gehaald. datheeft ie dus toch niet nodig. sonde van het voer, maja.. hij krijgt het wel als extratje erbij, voor buiten het hok zegmaar.

maargoed, ga weer.. meneer mollestreert mijn toetsenbord..

dag hoor!! en nog bedankt voor de tips!

Kimm

hey patries,

je kan de parkietenvoer ook gaan mengen met de valkjesvoer. zo komt het dan toch nog op en ga je je dagboekje weer bij schrijven?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

ja ga ik doen! moest alleen fotos hebben, vond ik wel leuk om toe te voegen, nou dat is gelukt :P maar dnek dat ik die oude even verwijder en schoon begin, en dan gelijk met foto's van little krummy.

HOEZAAIJ, meneer weegt 86 gram :D

perfect toch! Nu op gewicht houden. maar dat moet wel lukken!
ik ga even de foto's uploaden

Hermien

Goed nieuws joh. Ja, ze moeten altijd even wennen in een nieuwe omgeving. Ben erg benieuwd naar de vogel. En ja, dat wurgen herken ik wel, doen ze hier ook zo af en toe.
;D   ;D   ;D
       ;D

Anke

Hoi Patries,
Fijn dat Krummel toch is gaan eten :)
Dat is weer een zorg minder!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lin

8 september 2008, 17:44:14 #24 Last Edit: 8 september 2008, 17:46:56 by Lin
Onmdat er geen vragen meer zijn sluit ik dit onderwerp bij Spoed zodat er meer gericht kan worden op andere spoedvragen.

Als er weer spoedvragen zijn kan het onderwerp weer open.

Groeten, Lin moderator Spoed

ps. vervolg is hier te lezen in haar dagboek

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)