Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sharon,

Je hebt heel moedig gehandeld en ook heel erg verstandig ! Ik dacht ik kom je even een hart onder de riem steken, ik hoop dat het snel beter met je gaat, wat een pech met je hand zeg  :(

Ondanks alles wens ik je een goed weekend !

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Mara

dank je wel meid!  :-*

Hoi Karin

dank je wel voor je lieve berichtje   :-* Ik hoop ook dat alles nu snel weer de goede kant op gaat. Gelukkig is dat wel het geval voor mijn hand en het ziek zijn. Nu maar hopen dat het zo door blijft zetten!

Jij ook een heel fijn weekend!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi hoi

even een kleine update over hoe het gaat met mijn ondeugdjes. De reden dat ik zo weinig updates over hen plaats, is dat er weinig over ze te vertellen valt. Alles gaat gewoon lekker met ze, alles is goed. Ze vermaken zich goed met hun drietjes en halen allemaal kattekwaad uit in de kooi zoals de krant die onder de houtsnippers ligt tevoorschijn halen, en aan flarden verscheuren met hun snavels. Wat zijn het toch een heerlijke deugnietjes.

Ik geniet echt nog steeds elke dag van ze, en ik zou ze ook echt niet meer kunnen missen. Wat zijn het toch heerlijke beestjes.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

alleen maar goed hoor dat het goed gaat! geniet er maar lekker van ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Sharon,

Dat herken ik ook wel hoor ! Dan gaat het gewoon lekker zijn gangetje en dan heb je eigenlijk niet heel veel nieuws te vermelden ! Heel erg fijn om te lezen dat het heerlijke deugnieten zijn, en je gewoon heel erg van ze geniet  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Kim

het is zeker goed zo! Hopelijk blijft dat ook lekker zo. En genieten doe ik zeker!

Hoi Karin

ja, precies. Dan valt er gewoon weinig te vertellen. In dit geval is het echt: geen nieuws, goed nieuws! Ja, het zijn echte deugnietjes hoor, maar wat geniet ik daar (stiekem toch wel) van. (Ik word soms wel eens 'boos' op ze, als ze weer eens de krant aan het versnipperen zijn, maar echt boos kun je gewoon niet op ze worden).

En genieten doe ik altijd van ze! Mijn lieve, mooie schatjes  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Super om te lezen dat ze goed gaat met je valkjes. Valkjes zijn inderdaad echt deugnieten he  ;D . Maar om echt boos worden, daar zijn ze weer te lief voor  ::) . Ik weet precies wat je bedoelt.

ALs alles zijn gangetje gaat, is er inderdaad vaak niet zo veel nieuws te vertellen. ALhoewel je ook elke dag kan schrijven hoe lief ze wel niet zijn. En ik ben ook wel benieuwd hoe mooi ze zijn, dus foto's plaatsen mag ook hoor  ;D  :P  :D.

Groetjes van Danielle

Sharon

Hoi Danielle

ja, het is zeker heel erg fijn dat alles gewoon goed gaat met mijn schatjes. Ik zou het niet kunnen verdragen mocht er iets mis zijn. En een deugnieten zijn het zeker! Maar dat zorgt er alleen maar voor dat we nog gekker op ze zijn  ;D En boos? Op die kleine, lieve (B)engeltjes? Nooit!  ;D ;)

Ik zou idd elke dag wel kunnen schrijven hoe veel ik van ze geniet, en hoe lief ze zijn, maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.

Foto's... dat wordt idd wel weer eens een keertje tijd ja. Dat is toch alweer een hele poos geleden hè. Helaas heb ik het op dit moment echt veel te druk om mooie foto's te maken en te plaatsen. Misschien over een paar weekjes, als het project op school volledig af is, en het weer wat beter is (meer licht, betere foto's). Sorry hiervoor  :(

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hihi, ik wacht gewoon geduldig af.
Ga toch een week op vakantie, dus dan vliegt de tijd en hoef ik niet zo lang op de foto's te wachten  ;D .

Groetjes aan je lieve deugnietjes  ;)

Sharon

Hoi Danielle

;D ;D Je zult nog meer geduld moeten hebben  :P ::) Nog heel even  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi hoi

Happy birthday to you!
Happy birthday to you!
Happy birthday dear

BOYD en CAILY!

Happy birthday to you!

Jaja... vandaag is mijn heerlijke ondeugende ventje 1 jaar geworden  ;D Caily is ook in februari geboren, maar ik weet niet precies wanneer. Daarom vier ik haar verjaardag gewoon op dezelfde dag. Dus mijn knappe meissie is vandaag ook 1 jaar oud  ;D

Het is vandaag dus dubbel feest!

;D ;D ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Gefeliciteerd Boyd en Caily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Sharon,
Wat gaat het snel he, alweer 1 jaar. Super hoor. Ik wens je nog heel veel leuke jaartjes toe met Boyd en Caily toe.
Verwen ze maar lekker vandaag!

Fijn weekend!

Groetjes van Danielle

p.s. Ik wacht nog heel erg geduldig af tot de foto's komen  ::)  :P .

Sharon

Hoi Danielle

dank je wel namens Boyd en Caily! Ik hoop ook nog heel veel jaartjes van ze te kunnen genieten!

Ik ga echt mijn best doen om zo snel mogelijk weer foto's te maken. Maar helaas komt het er gewoon nooit van  :-\

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Heej Sharon,

Gefeliciteerd met de verjaardag van Boyd en Caily, leuk dat je dat op de zelfde dag gezet hebt... is net zo handig inderdaad.

Liefs Manon

Kimm

hoi sharon,

gefeliciteerd met je kanjers!!!
geef ze een dikke verjaardagsknuffel van mij :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010