Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Manon

namens Boyd en Caily heel erg bedankt! Het is idd net zo makkelijk om het dan maar gewoon op dezelfde dag te vieren  ;D Dat scheelt weer een taart  ;D ;D

Hoi Kim

dank je wel! Ik zal de knuffel wel virtueel geven geven, Boyd en Caily zijn niet zo'n knuffelaars  ::) :P

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Heey daar  :P

het was gezellig op msn. Leuke valkparkietenpraat  ;D En Ozzie mij maar zoenen met zijn rodepeperbekkie  ;D wacht maar ik zal hem dinsdagmiddag ook peper voeren  ;) LOL dan krijg jij ook peperkusjes ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Lynette

hahahahaha  ;D ;D ;D Volgens mij gaat het weer super gezellig worden as dinsdag meid! Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit. En Ozzie mag mij gerust kusjes geven hoor (als hij tenminste niet zo'n heet bekkie heeft  ;D ;D).

Op msn was het ook erg gezellig ja. Wat een gekke dingen doen ze soms toch  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je twee kanjers  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Toen ik vandaag terug kwam uit school lag er een grote (of eigenlijk kleine) verrassing in de kooi:

Boydje heeft een ei gelegd! Jaja, jullie horen het goed: er is een eitje in huize ABC, en het is van Boyd.
Het is nu overduidelijk dat het drie poppen zijn in de kooi.

Ik heb foto's gemaakt, en ik ga ze meteen uploaden!

Groetjes

Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hey sharon,

wat leuk om je hier weer te zien  :D
nou ik ben benieuwd naar de foto's  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Sorry, het lukt me niet om de foto's zelf up te loaden, helaas.
Daarom hieronder een link naar mijn facebookaccount met het mapje waarin de foto's staan.

http://www.facebook.com/album.php?aid=95163&id=622881005&saved#!/album.php?aid=95163&id=622881005

Met Boyd is trouwens alles goed. Niets op aan te merken :-)
Hun dagboekje

Landiej

Haha 3 dames dus ;D
Boyd beschermt haar eitje goed :o

Kimm

ik kan de foto;s niet zien sharon.

Sharon

@ Landiej: ja, ze is zeer beschermend over haar eitje hoor! Ze is nu ook aan het broeden, ze zit netjes op het eitje. Echt zo super om te zien.

@ Kimm: sorry meid, maar ik weet niet hoe ik ze anders kan tonen :-( Zal van de week eens iets anders proberen.
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Dat is lang geleden  :D . Leuk dat je weer wat hebt geschreven. En dat is zeker een verassing zeg. Drie vrouwtjes en Boyd die een eitje heeft gelegd.

Gaat verder alles goed met jou?

Ik kan helaas de foto's ook niet zien.

Groetjes van Danielle

Sharon

Ik heb helaas heel slecht en vreselijk nieuws.

Afgelopen nacht zijn de vogels ontsnapt doordat de hond tegen de kooi opsprong in een onbewaakt ogenblik en de tralies loslieten.

Zodra ik het hoorde (ik lag al in bed), ben ik buiten gaan zoeken, maar helaas...

Van de drie die ontsnapt zijn, is er maar één teruggevonden: Caily.

Angel en Boyd hebben we tot mijn grote verdriet niet kunnen vinden.

Ik ben momenteel echt vreselijk overstuur en heel erg verdrietig, en kan de slaap dan ook niet meer vatten.

Ik blijf maar denken aan mijn twee poepies die daar nu ergens buiten zijn, helemaal alleen en overgelaten aan hun lot.

Ik voel me zo ellendig, en ik geef mezelf ook de schuld, hoewel ik weet dat ik er niets aan kon doen.

Ondertussen heb ik al flyers uitgeprint, en bezorgd.

Dankzij de wet van Murphy is er ook hier weer een grote tegenslag: de inkt was op, en juist die kleur hadden we niet meer op voorraad. Daardoor heb ik er dus veel te weinig uit kunnen printen.

Morgen, als de inkt vervangen is, zullen er nog meer worden verspreidt in de buurt.

Ze blijven maar de hele tijd in mijn hoofd spoken, ik bid dat alles goed met ze komt. Dat ze niet buiten verhongeren, of door een kat gegrepen worden of iets dergelijks. Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat ze alsnog gevonden worden en terug bij mij terecht komen, en als dat niet gebeurd, hoop ik dat ze ander goed thuis hebben gevonden.

Dit is echt vreselijk, en de tranen blijven maar komen.

Dit is het ergste wat me zou kunnen overkomen.

Angel, Boyd, het spijt me zo :'( :'( :'( :'(

Een zeer verdrietige Sharon
Hun dagboekje

Ida

Och meid wat erg  :'( :'( :'( vreselijk om zoiets mee te maken.
Ik hoop echt dat je ze nog terugvindt al zal dat heel moeilijk zijn.
Heel veel sterkte

knuffel Ida

Caroline

Jeetje meid, wat verschrikkelijk ....  :'(

Hoe kon dit nu gebeuren?? Stonden ze in hun gewone kooi buiten dan??

Heel erg veel sterkte, ik duim voor Angel en Boyd dat je ze snel terug vindt of een ander ze een fijn en warm adres geeft.

Fijn ze nog een beetje tam?? In dit geval heb je kans dat ze als ze honger krijgen toch de mens op gaan zoeken en er zijn het weekend veel menssen buiten, het wordt prachtig weer. Maar dan moeten ze wel graag bij mensen zijn.

Stonden ze al lang buiten?? Ik dacht dat ze op de slaapkamer stonden .... er was namelijk vannacht nachtvoorst en zijn ze dit niet gewend maken ze ook weinig kans met zo'n temperatuursdaling.  :'(

Ik weet niet of je in België instanties hebt waar je verloren dieren kunt opgeven, wij kennen hier Amivedi, verder de Dierenbescherming en dierenwinkels en dierenartsen informeren, hangt flyers op in winkelcentra, supermarkten en andere gelegenheden waar veel mensen komen.

Dikke knuffel, meis.  

PS. als je nog een kooi heb zet daar dan Caily in en zet hun eigenkooi dan buiten met voer en water en HET DEURTJE open.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

oh wat afschuwelijk sharon  :'(

ik hoop echt dat je ze terug gaat vinden.

liefs kim