Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Saar

Heel veel sterkte meis :-*
Ik hoop dat ze snel terecht zijn!

Hermien

O meid, wat verschrikkelijk! Weet dat ik met je mee bid, ik ken het gevoel wat je nu hebt. Zo  :censuur !

Sterkte, heel veel sterkte!!

:'(   :'(   :'(   :'(

Gerdy

Hoi Sharon,

ooooo meis wat verschrikkelijk..ik heb vier weken geleden hetzelfde meegemaakt..mijn hond sprong tegen de voliere deur aan en toen zijn er ook twee ontsnapt..ik leef zo met je mee.

ik heb nu nog als ik buiten loop dat ik denk dat ik ze hoor.

ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat je lieverds nog terug komen.

gr gerdy

B87

Ow meis wat erg! Heel veel sterkte! Ik hoop echt dat je ze terug vindt!  :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

*Esther*

Sterkte joh, ik hoop dat je vandaag goed bericht krijgt en dat iemand ze heeft gevonden.

gr Esther

Kaatje

Dit is inderdaad je grootste nachtmerrie en ik krijg er kippenvel van  :'(  :'( Arme Angel en Boyd, en wat Caroline zegt, de temperaturen waren hier vannacht ook zo laag.

Ik hoop ook met heel mijn hart dat je ze snel weer terug hebt en ik leef ontzettend met jou en Angel en Boyd mee, want jij mist hun en zij missen jouw ... Afschuwelijk voor je meid!

Hou je haaks, dit is gewoon  :censuur

Liefs, Karin

Sharon

Hallo lieve mensen

heel erg bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Het is inderdaad echt zo ontzettend  :censuur

Ik heb afgelopen nacht maar twee uurtjes geslapen, zo overstuur was ik. Heb deze ochtend ook naar mijn werk gebeld dat ik niet kom werken. Zoals ik me nu voel zou dat een ware kwelling zijn.

Ik heb nog nieuws, en het is goed en minder goed.
We hebben deze ochtend Boyd gezien. Ze zat een paar meter bij ons huis vandaan hoog in de boom. Boyd heeft dus de koude temperaturen van afgelopen nacht overleefd. Voor zover ik haar goed heb kunnen bekijken, is ze nog helemaal gezond en wel. Het slechte nieuws is dat we haar niet hebben kunnen lokken of vangen, en dat ze momenteel ergens anders naartoe is gevlogen. We kunnen haar niet meer vinden.

Van Angel is er helaas nog geen enkel spoor  :'( Mijn lieve kroelkippie, ik hoop echt dat alles goed met je is  :'(
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Rianne

Je hoopt dat het je nooit overkomt... Het gevoel is niet te beschrijven, maar ik heb het ook meegemaakt, dus ik weet wat je nu moet doorstaan. Mijn valkje werd na een week gevonden, die is dus weer terug bij mij. Ik hoop dat jij je valkjes ook snel weer thuis hebt... Veel sterkte.

Lorage

Jeetje man wat een drama!!

Echt vreselijk!!! Ik hoop echt dat je ze terug vindt!!!!

Heel veel sterkte!!

Groetjes Laura

Dierenfreackske

Hoi Sharon, wat een nachtmerrie, ooch meiss, ik duim dat je ze nog terug vind hoor ....is redelijk goed weer dus kan nog hoor ...duim duim !! grtjs Ann

*Manon*

Hoi Sharon,

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je je twee lieverdjes snel weer bij je hebt!

een goede tip wat Caroline schrijft, hopelijk komen ze op het geschreeuw van Cailey af en hebben ze honger en komen ze terug in de kooi...

Jeetje wat frustrerend dat je Boyd ziet zitten en hij dan toch nie komt....
als valkjes de vrijheid hebben, dan gedragen ze zich zo anders dan dat ze bij je in huis los rond vliegen... je zou verwachten dat als je Boyd zou roepen en lokken dat ie komt! helaas!
Ik duim heel hard met je mee dat je je schatjes snel zult vinden!

Liefs Manon

Valerie

Hoi Sharon,

Ik zag je titel, dus kwam even kijken... Wat vreselijk! Ik snap hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde met een jong valkje meegemaakt. Helaas nooit weergekregen.
Ik hoop van harte dat jij meer geluk hebt. Ik duim voor je!

Sharon

Hallo lieve mensen

er is helaas nog niets veranderd... Boyd en Angel zijn nog steeds niet terug bij mij.

Het is zo ontzettend frustrerend om Boyd te zien zitten, en haar dan niet te kunnen pakken. Echt vreselijk is dat. Ik wou dat ze ergens ging zitten waar ik haar kon pakken, dat zou echt zo fijn zijn. Ik zou me een stuk opgeluchter voelen als ze terug in de kooi zou zitten.

Van Angel nog altijd geen enkel spoor... Arm kroelkippie van me  :'(

Nu ga ik snel weer terug jagen op Boyd, en hopen, duimen en bidden dat ik haar toch te pakken kan krijgen...
Hun dagboekje

•=Bonnie=•

afschuwelijk  :'(

Vorig jaar is hier Robijn ontsnapt terwijl er vier jongen in het blok lagen. Ik had de mazzel  dat zij zo sterk aan haar mannetje en jongen hing dat ze terug gekomen is en wij haar hebben kunnen vangen.

Sharon

Hallo allemaal

ik wou jullie nog even laten weten hoe het er nu voorstaat.
Angel en Boyd zijn nog altijd niet terug bij mij. Ik heb sinds zaterdagavond niets meer van Boydje vernomen. Dus nu is er geen enkel spoor van zowel Angel als Boyd.

Ik hoop van harte dat ze ergens bij lieve mensen terecht zijn gekomen waar ze nu goed worden verzorgd. Het allerliefste wil ik natuurlijk nog altijd dat ze terug bij mij komen, maar ik begin zo langzamerhand de moed te verliezen  :-\  :-[

Ondertussen vond ik het zo'n naar gezicht om alleen Caily in die grote kooivolière te zien zitten, dat de ABC-bende ondertussen weer is uitgebreid. Er is een witmasker mannetje bijgekomen (een cinnamon witmasker) en een opaline popje. Het zijn echt prachtige valkjes, en het brengt me troost om de kooi weer wat voller te zien. Hun namen zijn: Ely (spreek uit: Ielai, cinnamon witmasker) en Faith (opaline popje).

En tot mijn grote verrassing en blijdschap zijn Caily en Ely een koppeltje aan het vormen.

Lieve Angel en Boyd, jullie zullen altijd in mijn gedachten en hart zijn, hopelijk zijn jullie op een fijne plek. Ik mis jullie heel erg, en hou nog altijd evenveel van jullie  :'(

Sharon
Hun dagboekje