Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

danielle

Sharon

Hallo allemaal

ik bedank jullie allemaal voor jullie lieve, prachtige wensen! Sorry dat ik er zelf niet aan ben toegekomen om iedereen in zijn/ haar boekje mijn wensen over te brengen. Gelukkig hebben de meesten een kaartje van mij gehad.

In ieder geval wens ik iedereen hierbij alsnog een geweldig 2009 met alleen maar geluk, liefde en een goede gezondheid. Dat er alleen maar mooie dingen moge gebeuren!

Ik heb zelf echt een heel erg fijne jaarwisseling gehad. Ik ben naar een bescheiden nieuwsjaarsparty gegaan die een vriendin van school had georganiseerd met nog andere mensen. Het was zeer gezellig en we hebben het nieuwe jaar goed ingezet. Het feest is toch in de vroege uurtjes doorgegaan. (Gelukkig bleef ik daar overnachten).

Helaas kan ik niet meer zoveel op valkparkiet.com zitten als eerst, omdat ik het gewoon veel te druk heb met andere dingen. Sorry hiervoor. Toch zal ik mijn best doen vanaf nu vaker iets te schrijven.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

12 januari 2009, 08:31:34 #542 Last Edit: 12 januari 2009, 08:38:29 by Sharon
Hoi allemaal

hier even een offtipic bericht. Sorry hiervoor, maar ik moet mijn verhaal gewoon even kwijt, en ik heb geen zin om een eigen boekje aan te maken alleen om dit te vertellen.

Ik heb op oud op nieuw, op het nieuwjaarsfeestje een hele leuke jongen ontmoet. (Ik ga zijn naam hier niet noemen). We konden het erg goed met elkaar vinden en hebben het weekend daarop weer afgesrpoken. Ook toen was het weer erg gezellig en leuk. We vermaken ons goed samen, kunnen goed praten en lachen met elkaar en hebben heel veel gemeen. Bovendien ziet hij er ook zeker niet slecht uit.

Nu wil het verhaal dat we dus iets heel prils samen begonnen te krijgen, maar gisterenavond kwam daar ineens een einde aan. Hij vertelde me dat een meisje waarop hij een half jaar geleden verliefd was geweest, hem had gestuurd of hij zin had om uit te gaan. Hij heeft dat niet gedaan, omdat hij dat niet eerlijk vond tegenover mij, en hij dacht met mij verder te gaan, omdat we samen toch wel iets leuks begonnen te krijgen. Maar hij kan die meid dus niet uit zijn hoofd zetten, waardoor hij zich dus ook niet volledig voor onze relatie kan geven. Ik heb hem dan ook verteld dat hij met haar af moet spreken, omdat hij anders nooit een antwoord zal vinden op zijn vragen, en zo dus duidelijkheid. Ik geloof dat hij dat moest doen voor zichzelf, omdat hij het anders nooit los zou kunnen laten, en hij er altijd aan zou blijven denken.

Ik heb hem dus met pijn in mijn hart laten gaan, want ik had toch echt al wel gevoelens voor hem. Ik ben helemaal niet boos op hem, en neem hem ook echt niets kwalijk, maar toch doet het me pijn. Maar op dit moment voel ik ook voraal angst, angst dat hij niet meer bij me terugkomt... En die angst kruipt helemaal in mijn hart en lichaam.

Ik hoop dat hij snel duidelijkheid voor zichzelf vindt, zodat ik ook verder kan gaan. Want als hij toch geen gevoelens meer voor die meid heeft, kan en wilt hij wel volledig voor mij gaan.

Sorry voor dit offtopic gezeik, maar ik moest het even kwijt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Och meis toch, ja dat doet pijn.  :'(

Ik vind het heel dapper wat je hebt gedaan en zeker het enige juiste. Als hij in zijn hart van een andere houdt heeft jullie prille relatie ook geen rieële kans.

Ik duim voor je dat hij je snel belt met goed nieuws.

Sterkte, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

heel erg bedankt voor je lieve berichtje. Het deed me goed om te lezen.

Ik weet dat ik het juiste heb gedaan, maar ik voel me er nu niet bepaald beter door. Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat als hij die andere meid ziet, hij zeker weet dat hij geen gevoelens meer voor haar heeft, en dus volledig voor mij kan gaan.

En je hebt helemaal gelijk: als hij zich niet volledig voor deze relatie kan geven, heeft hij idd geen kans.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Oh wat moet dit moeilijk zijn geweest voor je. Dan ben je zo happy als je zo'n leuk iemand leert kennen en dan kom je hier achter en kun je alleen maar afwachten. Ik hoop echt zo dat hij met goed nieuws terug komt. Maar dan moet hij wel 100 procent voor je gaan he, ook al is het nog zo'n prille relatie.
Succes ermee, meid. Zal aan je denken  :-* .

Groetjes Danielle

Kimm

hey meis,

ik vind het erg goed van je hoe je hebt gehandeld. knap van je hoor.
nu is het even afwachten voor je. beter nu duidelijkheid dan over een half jaar.
wel vind ik het sneu voor je dat dat nu zo loopt.
ook is hij eerlijk tegen jou geweest en dat waardeer ik ook.

meis je hebt het goed gedaan en als iemand twijfeld, dan wordt het niet wat,maar laat hem maar eerst eens kijken wat hij nog voor dat meisje voeld.

hou je haaks,
liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Danielle

dank je wel voor je lieve berichtje. Zoiets is nooit makkelijk om te doen, maar het was iets wat ik moet doen. Ik wil zelf natuurlijk ook geen jongens wiens hart eigenlijk bij iemand anders ligt. Dat is voor niemand een fijne relatie dan, en al helemaal geen goede basis om een relatie op te bouwen.

Ik was zeker heel erg blij toen ik hem ontmoet had, het was echt heel leuk samen. Daarom hoop ik ook echt dat hij, als hij eenmaal die andere meid heeft gezien, toch terug naar mij komt, zonder dat hij nog gevoels heeft voor haar.

Ik weet dat hij mij ook heel erg leuk vindt, hij heeft zelfs gezegd dat ik alles ben wat hij in een vrouw zoekt. Gisterenavond zei hij zelfs nog dat ik een echte droomvrouw was. Dus het is niet dat hij me heeft gebruikt, gelukkig, helemaal niet. Hij vindt het gewoon niet fijn dat hij niet voor de volle 100% voor mij kan gaan. Ik hoop gewoon dat hij dat wel kan, nadat hij die meid weer heeft gezien.

Hoi Kim

dank je wel lieverd  :-* Ik weet dat ik goed heb gehandeld, maar toch voel ik me er niet echt lekker onder.

Het is nu inderdaad even afwachten. Ik ben zelf ook erg blij dat hij heel eerlijk tegen me is geweest, want dat is iets wat ik heel erg belangrijk vind, en dan ook echt apprecieer. Daarom ben ik ook helemaal niet boos op hem of zo. Dat zou ik wel zijn geweest als hij stiekem iets met die meid had gekregen of zo. En je hebt gelijk: beter nu, dan als het al langer aan is, want dan zou het alleen maar moeilijker zijn.

Ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen, en zit nu zelf best wel spanning. Ik weet niet eens hoe lang ik nog zal moeten wachten.

Het enige wat ik nu kan doen, is vertrouwen hebben, en dat zal ik dan ook doen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon, ik vind het heel moedig dat je dit ons kan vertellen, dat lucht gewoon eens op he meiss.
Jammer dat hij dat meisje niet uit zijn hoofd kan zetten,
het is beter ook voor hem dat hij gewoon weet waaraan hij aan toe is. Kop op meid, waarom zou hij niet voor je gaan he.
Je bent een lieve meid en je moet er gewoon voor gaan he, en hij voor jou, punt. :D :D grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann

dank je wel voor je lieve berichtje! Het lucht zeker heel erg op om het even van me af te kunnen schrijven.

Het is idd jammer dat hij met die meid in zijn hoofd blijft. Ik hoop gewoon dat als hij haar eenmaal weer heeft gezien, alles duidelijk wordt voor hem, en hij verder kan gaan. Het is gewoon het beste voor ons beiden.

Bedankt  :-* Heel lief van je.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Is al  bekend wanneer hij dat meisje gaat zien??

Dan kun jij ook naar een datum toeleven.

Liefssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

nee, ik heb helaas geen idee wanneer hij met haar af zal spreken. Zou idd wel fijn zijn als ik dat wist. Ik hoop alleen dat het snel is, zodat er snel duidelijkheid is, en de spanning over is.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hey meissie

Wat een verhaal zeg, soms moet je dergelijke dingen even van je afschrijven, dat lucht op. Je hebt goed gehandeld hoor.

Sterkte meid.

Mara

Sharon

Hoi Mara

ja, het is idd een heel verhaal hè. Het doet idd goed om zulke dingen van je af te kunnen schrijven. Ik ben er ook echt van overtuigd dat ik goed heb gehandeld.

Helaas is dat niet mijn enige pech... Er is vandaag weer iets gebeurd... Ik heb nu toch maar een boekje aangemaakt bij de offtopic dagboeken.

Zie hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,30789.0.html

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Sterkte lieverd, ik weet hoe jij je moet voelen.  :-*