Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Sharon

Hoi meissssssssss

Leuk je weer te mogen ontmoeten!!!!

Enne was je moeder nog een beetje boos vanwege dat je jas smerig was geworden?

En je pink meis ik dacht echt dat je bijna flauw ging vallen van de pijn hoor.

Was blij dat je niet flauw viel maar we hebben je toch in de gaten gehouden hoor.

en wat denk je, je haren waren niet vies meer toen ik ze schoon had gemaakt, toen dat ene leuke vogeltje jou uitzocht om op je hoofd te  :censuur.

volgende keer zet je je leuke hoedje weer op wat je toen ophad dan kan dat niet meer gebeuren.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Petra

ja, een echte vleesetende kaketoe! De enige in het hele land  ;D ;D Hahaha...

Jep, Angel en Boyd (en Davina) hebben inderdaad lekker hun vakantie bij jou thuis doorgebracht, gezellig met jouw valkjes  :)

Hoi Dorothé

leuk je in mijn boekje te zien!  :)

Het was inderdaad leuk om jou ook weer terug te zien daar. Ik vond het erg gezellig! En mijn moeder... die was niet thuis toen ik thuis kwam, dus heb ik de jas snel in de wasmachine gedaan  :P Helaas was hij niet volledig schoon, en heeft mijn moeder deze ochtend de jas een tweede keer gewassen (zonder dat ik er iets van had gezegd  ;)). Dus er was niets aan de hand  :P

Flauwvallen van die kaketoebeet? Hahahaha... nee hoor, van zoiets val ik echt niet flauw hoor. Ik was gewoon even de pijn aan het verbijten  ;) Maar ik vond je bezorgdheid erg lief. Bedankt!  :-*

Ja, dat van die  :censuur in mijn haren vond ik wel zo smerig. Toen ik thuis kwam ben ik lekker in bad gegaan en heb grondig mijn haren gewassen  :P (Was ik toch al van plan die avond  ;)).

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Hoi Sharon

Gelukkig heb je geen last meer van je pink.
Ohh en ja DIE vleesetende Kakatoe ging daana onder ste boven hangen en uitsloven. van Nananananan.........

we moesten er allemaal om lachen echt ofdat die vogel er het om dee. Ik zie hem nu nog aan die tralies hangen.
Pff meid vind het wel super dat je zo rustig bleef en hem een een nootje aan probeerde te bieden. Maar hij vond je pink lekkerder  :-\

Het was een onvergetelijke gezellige dag. En Sharon niet betalen. Whaha we hadden het zo druk met praten.  ;D

Groetjes Lynette

ps. de medicatie is eindelijk binnen  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Lynette

ja, we hebben inderdaad nog behoorlijk gelachen met die kaketoe daarna zeg. Alleen al die kop van hem daarna, hahaha.

Het was zeker weten een onvergetelijke dag! Echt ontzettend gezellig en leuk.

Enne... ik was wel zo eerlijk om terug naar binnen te gaan om te betalen  :P ;D Maar ja, ik was idd afgeleid door ons gekwebbel  :P ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Ik vond het echt super leuk om je weer gezien te hebben! Vond het echt leuk dat je op het laatst moment nog hebt besloten om mee te gaan.
En ja die kaketoe die zich zo ging uitsloven nadat die jou had gebeten, wat een maf beest zeg.
Heb je het lieve valkje nog daar gelaten, want je kon het volgens mij moeilijk weerstaan om daar te laten he  ;D .
Bijna niet betalen en dan ook nog bijna een valkje mee smokkelen  :o  :P  ;D

Groetjes Danielle

Caroline

Het was weer leuk om je te zien ....   fijn dat je pink achteraf gezien mee is gevallen, ik begreep dat je behoorlijk was gebeten. Had slechter af kunnen lopen.  :-\

Groetjess

PS. leuk dat je lieverds bij Peet waren, heb je ook "mijn" Shadow gezien.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Danielle

ik vond het ook erg leuk om jou weer gezien te hebben meid. Erg gezellig was het. En het is inderdaad een last-minute beslissing geweest  :P

Tja, die kaketoe... ik heb echt nog moeten lachen toen ik hem daarna zo bezig was. Wat een gekkerd was dat zeg.

Hahaha... ja hoor, dat lieve valkje heb ik daar gelaten (wel met heel veel moeite  ;)). Ja, erg was ik wel hè; eerst niet betalen, en dan een valkje mee willen nemen  :P ::)

Hoi Caroline

het was ook leuk om jou weer te zien! Met mijn pink viel het inderdaad heel erg mee ja. Gelukkig maar.

Ja, ik vond het ook erg leuk dat mijn lieverds bij Petra konden logeren. Ik heb inderdaad ook jouw Shadow gezien (en zijn nieuwe popje). Hij is echt prachtig! Heb hem ook heel even op mijn vinger gehad  :) En zijn popje is ook ontzettend mooi. Een prachtig koppeltje is het.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

candy

Hallo Sharon,

Jij  hebt wel wat teweeg gebracht met je vlees eten de kaketoe. Kik  onze rosé zat gisteren op mijn arm terwijl ik in jou boekje zat te lezen.
Toen ik gisteravond zat te eten kwam Kiki tegen mij op geklommen en snapte mijn vlees van mijn bord. Dit bleek hem toch niet te smaken waarschijnlijk omdat er door jou en Mara niet bij verteld was, dat het om  rouw vlees ging.

Groetjes Henk

Kimm

hoi sharon,

ik kwam even kijken hoe het met je gaat? ik vond het onwijs leuk zaterdag maar ik heb te weinig met je kunnen kletsen helaas.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Henk

hahahaha... Nou, mijn excuses  :P Ik moet er toch echt wel om lachen als ik jou verhaal zo lees. Maar als hij goed had gelezen, had hij geweten dat er maar één vleesetende kaketoe is, en dat was die kaketoe  ;)

Hoi Kim

hier gaat alles heel erg goed hoor meid. Zowel met mij als de birdies. Ik vond het ook ontzettend leuk hoor en ik vind het ook erg jammer dat ik niet echt met je heb kunnen kletsen. Volgende keer beter  :)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Sharon

Hoi Anja

wat een ontzettend lief en leuk plaatje heb je weer zeg! Echt heel erg bedankt meid. Je bent een toppertje!  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

26 september 2008, 20:31:37 #117 Last Edit: 26 september 2008, 20:38:10 by Sharon
Hoi hoi allemaal

het is FOTOTIJD!!!  ;D ;D ;D
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik kwam er gewoon echt niet toe om foto's te maken. Er zitten nog een paar oudere foto's bij en de kwaliteit is niet goed omdat ze met een gsm zijn gemaakt.
Maar dat vergeven jullie me wel, toch?  ???  ;)

We moeten toch even laten zien dat we toch wel graag bij ons vrouwtje zitten hoor.

Ik land heel erg graag bij mijn vrouwtje op haar hoofd, en dan haal ik heel haar haren in de war met mijn snaveltje en nageltjes, hihi  ;D

Ja, zelfs ik zit bij het vrouwtje (als ze me weer eens op laat stappen. Ik snap nog steeds niet waarom dat moet. Ik zit veel liever op de spiraal, maar vrouwtje blijft me lastigvallen met opstappen en bij haar zitten)  ::) ;D Maar ik zal toch maar even mooi poseren  ;D

Hun dagboekje

Caroline

Hey Sharon .... leuke foto's heb je weer geplaatst.  :D

Fijn weekend!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Zoals we toenet al zeiden zitten we heel erg graag op de spiraal als we uit de kooi zijn.

Ik zit het liefste helemaal bovenaan de spiraal, waar het vrouwtje er het moeilijkst bij kan  ;D ;D ;D ::)

Zeg vrouwtje, wat ben jij daar benden toch allemaal aan het doen?  ???

Kijk eens vrouwtje hoe mooi ik ben. Een echt fotomodel hè  ;D

Hun dagboekje