Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Yvon

met mijn pink is alles prima in orde hoor, bedankt  ;)

Hoi Mara

bij de allerlaatste kooien besloot een kaketoe dat mijn pink net iets leuker was om in te bijten dan in de appel  :P  ::) En het was zo lekker dat hij een tijdje heeft vastgehouden  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Citaat van: Sharon op 13 september 2008, 21:29:40
Hoi Yvon

met mijn pink is alles prima in orde hoor, bedankt  ;)

Hoi Mara

bij de allerlaatste kooien besloot een kaketoe dat mijn pink net iets leuker was om in te bijten dan in de appel  :P  ::) En het was zo lekker dat hij een tijdje heeft vastgehouden  ;)

Liefs
Sharon

Hoi Sharon

Dat was dus een vleesetende kaketoe  ;D  ;)...Dat doet wel even zeer....Maar gelukkig niets ernstigs.

Groetjes

Mara

Sally

Hallo Sharon,

Leuk dat je weer een boekje hebt, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad in Turkije. Daar ga ik misschien volgend jaar eens naartoe. Effe weg uit dit stomme land met het slechte weer. :P
Ook leuk om te weten dat Angel en Boyd het zo goed hebben gehad op hun oppasadresje.
maar diegene die heeft opgepast heeft het nogaltijd niet laten weten? :P

Leuk hoor dat Angel en Boyd precies meer en meer naar elkaar toetrekken, jaja wie weet wordt dat nog een echt hecht koppeltje. :D
Zou echt wel super zijn voor je! Ga je er dan ook eens een nestje mee doen?
Daar komen denk ik wel super mooie jonkie's uit!

Oja, van je filmpjes heb ik ook genoten, wat een deugenietje is Angel toch he. :D

Fijn dat je het goed hebt gehad in het NOP,
Oei,oei, er heeft een kaketoe in je pink gebeten? Da moet wel ff pijn gedaan hebben? Maar algoed is het niet zo erg he!

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Mara

;D ;D ;D
Een vleesetende kaketoe  :o Dat wordt oppassen de volgende keer  :P  ;D

Hoi Sally

dank je wel meid! Ik vind het ook leuk om weer een boekje te hebben hoor. En de vakantie was inderdaad echt super. Heb er echt van genoten. Ik ben ook heel blij dat Angel en Boyd ook een fijne vakantie hebben gehad.

Ik vind het ook heel erg leuk dat ze naar elkaar toe lijken te groeien, maar het is nog lang niet zover hoor. Het zou wel heel erg leuk zijn als ze een koppeltje werden, maar is dat niet het geval dan is dat ook prima. Als ze toch een koppeltje zouden worden, zou ik inderdaad heel erg graag een nestje van ze willen hebben. Uiteraard nadat ik me er eerst goed in verdiept heb! Er kunnen inderdaad prachtige jongen uit hun komen.

Leuk dat je van mijn filmpjes hebt genoten. Ik vond ze zo lief en grappig. Angel is zeker weten een deugnietje hoor!

Het NOP was ook heel erg geslaagd ja. Ontzettend leuk en gezellig weer. En een kaketoe heeft mij inderdaad gebeten ja. Dat deed inderdaad behoorlijk zeer, maar ik voel er nu niets meer van. Dus het valt heel goed mee hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Fijn dat het weer beter gaat met je pink!  ;D ;D

Anja

Je pink zit er dus nog aan ;D ;D ;D ;D
Die kaketoe moet vast gedacht hebben..................vergeten te betalen dus dat stukje is van mij ;D ;D ;D ;D

Gelukkig dat je nog op tijd betaalde anders had wrs je hele pink willen hebben.

Wat gemeen weer hè. Gelukkig gaat het een stuk beter met je pink.

Liefs Anja

Sharon

14 september 2008, 13:36:11 #96 Last Edit: 14 september 2008, 13:38:48 by Sharon
Hoi Manon

dat vind ik ook heel fijn  :)

Hoi Anja

Whahahahahahaha...  ;D ;D ;D
Ik lach me echt rot. Ik wist wel dat ik dat nog te horen ging krijgen  :P Ik heb maar een paar minuutjes later betaald dan jullie hoor  :P De kaketoe had waarschijnlijk gewoon zin in een stukje Sharon, meer niet  ;D  ;) Ik ben dan ook zo lekker  :P  ::)

Enne... de kaketoe kon er inderdaad mee lachen (vraag maar aan Lynette  :P)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat vergeten wij nooooooooooooooooooooooooit meer hoor.

Liefs Anja

Sharon

Hahahaha... nee, natuurlijk niet. Het is eigenlijk ook wel zeer grappig  ;D Als ik niet was terug gegaan (uit eigen vrije wil trouwens  :P) dan was ik de hele dag gratis in het park geweest  :o Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen zoals ikke  ;) ::)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Sharon

Hoi Mara

dank je wel! Wat was dat toch een ontzettend lief popje zeg. Ik had haar zo graag mee willen nemen. Echt om te zoenen  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Ik had er nog eentje...

Groetjes

Mara

Sharon

Hoi hoi

weer even een klein updateje over mijn schatjes. Deze ochtend heb ik lekker de twee kooien verschoond (die van Angel en Boyd, en de kooi van Davina). Is toch altijd weer fijn als ze weer een schone kooi hebben. Daarna heb ik ze lekker mee naar de badkamer genomen om ze met de plantenspuit te besproeien. De douche zelf vinden ze niet zo heel erg leuk, maar het föhnen vinden ze echt heerlijk. Mijn twee schatjes zaten heerlijk dicht bij elkaar op mijn arm te genieten van het föhnen. Wat heb ik weer genoten van dat moment zeg. Heerlijk als je zo van je schatjes kunt genieten.

Het viel mij vandaag voor de eerste keer op dat Boyd echt een heel erg grote, mooie kuif heeft. (Ja, ik weet het, ik moet nog steeds foto's maken  :-\). Hij is nu volgens mij weer uit de rui, maar moet aan één kant nog nieuwe vleugelpennen krijgen. (Ik denk dat ze al door zijn, maar dat ze nog moeten groeien). Een tijdje geleden merkte ik bij hem ook een heel erg klein wondje op aan de vleugelrand, maar niets ernstigs. Misschien had hij zijn vleugeltje gestoten. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Hij is in ieder echt een prachtige vent aan het worden en ben echt super trots op hem en heel blij met hem.

Angel gaat volgens mij binnenkort weer in de rui, want ze is sinds een paar dagen weer behoorlijk kribbig, en dat is ze eigenlijk alleen net voordat ze in de rui gaat en als ze net in de rui is. Ik vind ook weer overal witte pluisjes, dus dat bevestigd het ook weer. Verder is ze nog steeds die prachtige, lieve dame. Ook met haar ben ik super blij en trots.

Vooral na gisteren besef ik weer wat een geluk ik heb met mijn schatjes. Ze zijn helemaal gezond, lief en tam en geven me zo veel liefde en vreugde. Ik kan en wil gewoon echt nooit meer zonder ze.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Mara

bedankt meid! Het zijn echt leuke foto's!  :)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Petra*

Hoi Sharon,

Vleesetende kaketoe  :o :o :o :o !!
O ja, Boyd en Angel waren lekker bij mij  :P.
Zo, weer een geheimpje onthuld  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !