Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi Sharon,

Wat een goede stappen vooruit boek jij met Caily zeg!
Ik wil je heel veel succes wensen met je examens!

en een knuffje voor je drietal  :-*

Sharon

Hoi Lynette

ik vind het ook heel erg fijn dat ik Caily toch nog zover heb kunnen krijgen dat ze op durft te stappen. Doordat ik nu zo ontzettend druk ben geweest met de examens en school, heb ik maar heel weinig tijd een aandacht aan mijn schatjes kunnen geven. Ik ga de komende tijd dus weer even goed met ze bezig zijn.

Bedankt voor de succeswensen!

Leuk dat die mensen mij konden herinneren. Zo is de wereld inderdaad behoorlijk klein!

Hoi Petra

alles gaat goed, alleen nog steeds heel druk. Maar dat veranderd gelukkig na dit weekend. Dan zijn de examens achter de rug (eindelijk).

Hoi Caroline

hoi terug  ;D

Hoi Manon

ja, ze doet het echt goed hoor. Ik kan haar laten opstappen, en daar ben ik al heel erg blij mee. Ik verwacht ook niet meer van een wild gekocht valkje.

Bedankt voor de succeswensen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Sharon

Hoe is het met je? Moest veel bijlezen dus heb niet alles bijgelezen. Zijn er nog bijzonderheden?

GRoetjes

mara

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat geweldig dat Caily netjes opstapt.
Je hebt al heel veel vooruitgang geboekt.
En wie weet hoeveel veder je ermee komt nu je weer wat meer tijd krijgt met de vakantie.
Veel succes verder.

Liefs Jeanine

Kimm

hey meis,

ik kom even bij jou kijken.
heb je al gauw vakantie?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Kimm

hoi lieve sharon,

hartstikke bedankt voor je kaartje en vooral met de lieve tekst erin. zo ontzettend lief!!

dikke knuffel,

kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

En ik kom je ook even bedanken voor je lieve kerstkaart :-*

Liefs Jeanine

lynette

Hoi Sharon

Bedankt voor je leuke kaartje  :-*

Succes met je exames  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Mara

leuk je weer in mijn boekje te zien! Hier gaat alles prima hoor. Niets bijzonders te vertellen eigenlijk.
Bedankt voor de kerstwensen!

Hoi Jeanine

nou, zo netjes stapt ze ook niet op hoor. Heb soms nog wel even 'problemen' met haar. Maar dat is mijn eigen schuld hoor. Ik heb de laatste weken veel te weinig aandacht aan mijn schatjes kunnen schenken doordat ik gewoon de hele tijd door iets anders in beslag word genomen.

Hoi Kim

:-*
Mijn vakantie is deze week begonnen (gelukkig maar).

Hoi Sally

bedankt voor je lieve plaatje  :-* Jij ook fijne feestdagen!

Hoi Kim, Caroline, Jeanine en Lynette

heel erg graag gedaan hoor meiden! Ik ben blij dat ze toch op tijd zijn aangekomen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi hoi

sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik moest me diep schamen. Maar zoals ik net al zei ben ik de afgelopen weken echt constant door iets bezig gehouden. Gelukkig heb ik nu even wat meer tijd voor mezelf en mijn schatjes. Ik ben wel keurig al jullie boekjes blijven lezen, dus ik loop gelukkig nergens achter!

De examens zijn nu gelukkig achter de rug. Helaas zijn het niet mijn beste examens geweest... Ik heb 3 herexamens... En dat voor de allereerste keer in mijn leven. Flink balen dus, maar ja... er valt toch niets aan te doen. Nu maar hopen dat ik het beter doe bij de herexamens!

Met de valkjes gaat alles echt prima. Ze zitten alle drie lekker samen in de kooi en vermaken zich prima. Ik heb Caily één keer Angel zien kroelen, en dat was echt zo ontzettend lief om te zien  :-* Mijn hartje smolt toch wel eventjes weg hoor. Ik denk dat er een kans is dat Boyd Caily kiest als zijn partner, want hij laat van Caily veel meer dingen toe dan van Angel. Toen ze net allemaal bij elkaar in de kooi zaten zocht Boyd Caily ook echt op. Iets wat hij nog nooit bij Angel heeft gedaan. Hij zit soms ook naast Caily, wat hij ook nooit bij Angel doet. Ik ben dus benieuwd wat dat over een paar maandjes gaat worden, als het weer beter weer wordt, en zijn vaderinstinct naar boven komt  ;)

Angel is op dit moment vreselijk in de rui, en ik heb een heel eigen witte Kerst dit jaar  ;D Ze is ook een beetje uit haar humeur nu, maar dat is straks weer over.

Nou, dat was het weer even voor nu.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi , Alvast een prettige en gezellige kerst hoor en veel succes met je herexamen , komt wel goed hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Sharon

Dank je wel voor je mooie kaart. Hoop dat mijn kaart ondertussen ook al is aangekomen in het Belgische.

Groetjes

mara

Anja