Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Manon,
Gefeliciteerd met je nieuw valkje, Sari. Het is echt een pracht valkje  :-*

Groetjes Danielle

Sjet

hoi hoi Manon .
het gaat heel  goed zo te zien met Sari  wat een prachtige  Foto's en wat is ze  mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.  je hebt  het al snel bereikt dat je haar al  na 1 dag kan kroelen en uit je hand eet    Toppie hoor meiske .  als ik het zo hoor  Gaat  Sascha deze  Mooie  Dame  wel uitdagen    ;D

succes   hoor .   Groetjes   Georgette

*Manon*

Dank jullie wel  ;D
Het gaat heel goed en soms is ze even los met Sascha en dat gaat ook wel goed, maar ze moeten wel aan elkaar wennen.
Ik wil Sari nog echt tam maken en dan mogen ze voor vast bij elkaar in de kooi.

Groetjes Manon

Mara

Hoi Manon

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Sari, wat een schatje zeg.

Mara

Dierenfreackske

gefeliciteerd met Sari hoor ! Prachtig is ze ! Grtjs Ann

*Manon*

Dank je wel Mara en Ann,

Ze is een voorbeeldig valkje, gedraagt zich keurig en laat zich niet op de kop zitten door Sascha....  ;D ;D ;D
Af en toe laat ik ze samen los en dan kunnen ze wennen aan elkaar  ;D ;D.

Anke

Hoi Manon,
Het gaat goed hier lees ik wel :)
Wat goed dat Sari je al zo vertrouwd!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

I_Xyzyx_I

Hoi Manon

Wat een mooi valkje en je bewijst maar weer dat het handvoeren niet nodig is om een valkje tam te krijgen :D. Of is ze wel handgevoerd alleen dan door iemand die niet morst tijdens het voeren? :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

*Manon*

Hoi Anke,
Sari is echt een lieverd, maar merk wel dat als ze in een situatie zit die ze al kent, dan nokt ze 'm... hahaha dan weet ze de weg hé!
maar ze is heel lief  ;)

Hoi Jasper,
Nee Sari is niet met de hand gevoed en ze was ook niet tam.
Ik denk dat ze gewoon de aanleg heeft om tam te worden en ze is heel rustig, dus dat scheelt ook wel.

Groetjes Manon

*Manon*

Zo, alle boekjes bijgelezen... nu even tijd voor mijn eigen boekje  ;D

Nou, zoals ik al schreef, met Sari gaat het echt goed. Ik kon merken dat ze haar kooi als háár plek zag en buiten de kooi stapte ze goed op en dat werd in de kooi steeds minder, maar ze raakt nu al heel goed aan mij gewend en nu stapt ze keurig op als ik met mijn hand in de kooi kom.
Alles heeft zijn tijd nodig blijkt maar weer eens  ;D

Sascha zit zich uit te sloven voor Sari en Sari kijkt er niet eens naar maar gaat zich lekker zitten poetsen  :D :D
Soms pikken ze even naar elkaar, maar Sari laat zich niet op de kop zitten en dat is wel fijn  ;D ;D

Gisteravond lekker met Tibeau Tinco op de bank gezeten... wat een heerlijk mannetje is dat toch... kroelen mag ik m absoluut niet, daar houdt meneer niet van, maar hij zit graag op mijn schouder en gaat dan heerlijk poetsen... of hij speelt met de rits van mijn jogging trui, dat is zijn favoriete bezigheid.

Ik zal van de week eens weer wat foto's maken, wordt wel tijd weer dacht ik zo  ::)

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa foto's ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Van zijn witte koppetje.  :D

Neefjes en nichtje van Sari zijn ook vanaf het begin hele makkelijke, rustige valkjes.  :D

Denk dus inderdaad de aanleg en ..... jouw manier van vertrouwen geven niet vergeten ..... met Boyke en Ruffle wist je ook veel te bereiken in korte tijd.  :D

Kom vast helemaal  goed.  ;)

Dikke knuff  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

Martha

Hey hoi Manon,

Zo, heb ik even in één weekend jouw beide dagboekjes uitgelezen!!!
Wat een verhaal zeg, jij hebt al heel wat meegemaakt met je valkjes en je gezin...

Sari is een héle mooie dame en het is super dat ze zó snel aan je gewend is!!!

Nu nog een mooie kip voor Tibeau Tinco en dan is jullie vogel-gezinnetje compleet!!!

Nog een fijne middag, groetjes Martha
:-*
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

*Manon*

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29642.new.html#new

Even een linkje gezet die ik bij het topic andere vragen heb geplaatst...

Ik heb een valkje met beestjes in de veren.... langwerpig, met pootjes en een gestreept ruggetje, ze zijn heel dun en zitten voornamelijk in de staartveren...

Wie o wie kan mij helpen, zodat ik morgen daar spul voor kan halen zodat het snel over is... mijn valkje krabt heel veel en is ook erg rustig, maar kweet niet of dit er mee te maken heeft, maar goed...

Groetjes Manon