Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

christa

geen idee maar mijn opa zong hem al toen ik nog een klein meisje was :D

Kimm

nou manon, wij moeten onze ouders maar eens even vragen naar dat liedje  ;D  ;D  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Liefs Ann

Saar

Leuke handtekening! :D
Tarah haar foto knalt er wel tussenuit zeg :o
Ik heb geen eigendunk ofzo :-[ maar het is wel een van de mooiere foto's die ik heb gemaakt :)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Inderdaad een erg mooie foto van Tarah  ;D ;D
Daarom staat ie ook in mijn handtekening  ;)

Verder alles goed hier, vanmorgen een mailtje gehad dat ik Tarah mag ophalen zaterdag  ;D ;D ;D en Kim Asha... super gaaf!!
Verder lig ik weer behoorlijk in de lappenmand... de voorhoofdholte onsteking steekt haar kop weer op dus dat is minder... maar even weer flink stomen dan  :-\

Vanmorgen gekeken bij Jael in de klas, er was een inloopmorgen en we mochten een uurtje kijken naar hoe het er aan toe ging in de klas, erg leuk!!

Onze wasdroger is kapot, nu al twee weken en de reparateur moest wat bestellen en dat kwam ie er vanmorgen weer in zetten... alles leek het weer te doen totdat de aan knop van dat ding het begaf  ???
Nu heeft ie meneer de wasdroger meegenomen en krijg ik m voor in de week van volgende week terug  :-\
Ik ben aan het drogen op de verwarming en op een wasrekje... schiet niet echt op maar ja... het weer zit ook even niet mee anders had ik het buiten kunnen hangen...

Vanavond ga ik naar de afsluiting van de yoga, onze 'juf' stopt ermee. Nu heb ik een heel mooi beeld van speksteen gemaakt en dat moet ik vanmiddag alleen nog even polijsten en dan kan ik het cadeau geven vanavond.. ben benieuwd wat ze er van vind  :D

Dierenfreackske

Hoi Manon , dat is nog eens goed nieuws ,  leuk dat je je valkje zaterdag mag gaan ophalen hoor ! Heel veel plezier alvast daar en succes met Tarah hoor ! , wat een mooie naam heb je ze gegeven he !
Leuk ook dat Kim haar valkje mag ophalen ook ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Manon

oh, wat leuk zeg dat je Tarah zaterdag al mag gaan halen! Nog maar twee nachtjes slapen. Dat wordt weer even lekker spannend zeg! Veel plezier alvas!

Balen dat je machine stuk is zeg. Hopelijk heb je hem snel weer terug.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Whaaaaaaauuuuuuuuw Manon , JOEPIE  HET IS BIJNA WEEKEND !! Nog maar een dagje !! Grtjs Ann

Patries

hea manon! ;D

ik denk, kom ook ff buurten in jouw dagboekje  :D

wat hoor ik? je nieuwe valkje ophalen zaterdag  ;D echt heel gaaf is dat hea :D:D daar kijk je vast hele dagen naar uit (deed ik in ieder geval wel  :-X) haha,

heel veel succes, en ik zie de foto's denk wel verschijnen? (A)

hihi :D Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Kimm

hoi manon,

leuk nieuws he vandaag! ik heb er zin in  :D

rot zeg dat je nog niet helemaal beter bent, bah, daar word je zo lamlendig van.....

wat is een speksteen?  ???  ???

liefs kim

Saar

Ik heb foto's..... Ben ze nu op de pc aan het zetten

danielle

Hoi Manon
Wat leuk, zaterdag Tarah ophalen. Spannend hoor  ;D .
Veel plezier met het uitkijken erna!
En nog beterschap he!

Groetjes Danielle

Kimm

hey manon,

ik kom ff koekeloeren  :D  :D  ;)

Dierenfreackske

Hoi Manon , NOG MAAR 1 DAGJE HOOR !!!
;D ;D ;D
Grtjs Ann

Caroline

Notificatie wertke niet meer hier.  :-\

Liep een beetje achter.  ::)

Gave handtekening, dat kan onze Deb wel.  ;D

Zascha en Zaura lijken inderdaad de keuze lal hebben gemaakt.

Knuffel voor stoere TT.

Beterschap voor jou zere koppetje.

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's van Tarah .... ze staan er nog niet.  ::) ::)

Hele veel plezier mrogen!!  :D

Fijn weekend!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.