22 juni 2025, 19:08:09

Limburgse Tom en Gerrie. Valkjesterror

Gestart door Sjaak, 20 april 2008, 17:27:54

« vorige - volgende »

Anja

Hoi sjaak,

Ik wilde je gaan tippen dat Dorothé 2 donsjes heeft. Maar dat is niet meer nodig zie ik.

Ik heb een valkje uit het eerste nestje gehad. Yeentje en hij is supertam. Door omstandigheden moest ik 13 van de 17 valkjes herplaatsen en is Yeen terug naar Dorothé gegaan.

Ik weet zeker dat ze je gaat helpen met tips en zo en anders zijn wij er ook nog voor je hoor.

Leuke foto's trouwens.

Groetejs Anja

Bello

hihi

Dank je wel voor het berichtje Anja, ja Yeentje is ook supertam en het is heel raar, wij werken beide, sporten een paar keer in de week maar als we thuis zijn mogen ze op "hun" tijd uit de kooi en ze blijven supertam!!!!

IM is onderweg!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Mag ik een ...........................................

fotootje plaatsen?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sjaak

Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk wel!

Bello

Kijk eens het eerste fotootje van nu nog EPPO!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is nog ff wachten maar het word wel een echt valkje!!!

Dorothé

Anja

Hoi Sjaak,

Gefeliciteerd hè. Wat een lief donsje. Nu kun je beginnen met een naam te verzinnen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Sjaak,
Wat leuk een maatje voor Gerrie ;D
Gefeliciteerd hoor het is een schattig donsje!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Sjaak

Wat leuk zeg, een vriendje voor Gerrie. Heb je al nagedacht over een leuke naam?

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Sjaak,

Kijk eens wat ik voor je heb. Het donsje weegt al 37 gram.

Groetejs Anja

Sjaak

Ohhhhhhhhhh wat een prachtdonsje! Van een echte kenner heb ik me al laten vetellen dat haar/zijn krop mooi vol zit. Ik reageer helaas iets later want 2 x per jaar duiken De Baas en ik 3 dagen onder. 1 x met carnaval en 1 x met Pinkpop.

We hebben dus 3 dagen genoten van heerlijke muziek (uiteraard met een goede dierensit). Maar vanaf nu zit ik er bovenop hoor!

Bello

Lief he dat Anja de foto's hier heeft geplaatst ik kon gister mijn ogen niet meer open houden ;D.

vol kropje? man hij word echt volgepropt door Jannes en Catka.
Het bruine brood vliegt erweer door heen.

Dorothé

Sjaak

4 juni 2008, 00:14:01 #86 Last Edit: 4 juni 2008, 00:35:11 by Sjaak
Ondanks het blijde geboortebericht van Dorothe, toch nog eens een update over Gerrie. We mogen haar tenslotte niet verwaarlozen.

Ze doet het helemaal geweldig.  In tijd van nog geen 2 weken is ze 180 graden omgedraaid.  Ze wordt langzaam lid van dit gezin, alleen vind ze handen nog steeds erg eng, maar voor de rest vermaakt ze zich uitstekend. Die handen dat komt nog wel en zo niet.................... ook geen ramp.

Gerrie op haar speeltuin. Die nog opgepimpt wordt. Oh dat pilsje is van mij, niet van Gerrie.

Vandaag een belletje gekocht, daar is ze dol op.

Ze vind haar speeltuin prachtig maar.....

..... wil toch op onderzoek uit.

Dan beland ze bij de baas op schoot, niet de bedoeling..

...maar wel heel leuk.

Wat moet ik nu  met een valkje (zei hij eens, maar hij vond het prachtig!

Hier heeft ze  de hele avond gezeten. Nu zit ze helemaal moe in haar kooi.

Bello

4 juni 2008, 21:44:06 #87 Last Edit: 4 juni 2008, 21:48:18 by Bello
Hoi Paul en Jaqueline,

Och jullie valkje is al goed tam aan het worden, ga zo door eens valt het kwartje wel bij een valkje :D
En dan gezellie bij het baasje gaan zitten.

Ja ze zeggen wel wat moet ik met een valkje, maar ondertussen..........

Zet hier nog ff een ander fotootje

Om te laten zien dat ik al heel hard aan het groeien ben!!

Dorothé

Anja

Hoi Sjaak,

Ik las nu pas in het boekje van Dorothé dat het een koosnaam van je is. Ik meende dat je een man was :o :o :o :o :o

Je hebt prachtige foto's geplaatst. En wat groeit je nieuwe valkje hard hè.

Groetejs Anja

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's ;D
Zie Gerrie eens gezellig bij het baasje zitten :)

Ik dacht het zelfde als Anja, maar toen heb ik het filmpje gezien dat je geplaatst had ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes