Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi Anke,

Lijkt me ideaal dat je nooit hoeft te vragen of je nog een valkje mag ;D. Maar ja hij heeft ook zijn leuke kanten ;)

*Esther*

Citaat van: Caroline op  9 augustus 2009, 12:55:17
Wat ben ik eigenlijk en bofkont .... mijn mannetje weet niet eens hoeveel valkjes ik in huis heb en luistert alleen als ik vertel als ik weer een valkje ergens wil halen.  :D

Hij heeft inmiddels heel Nederland al gezien tijdens het vergezellen als ik mijn valkjes ging halen.  :-*

Hij heeft er absoluut niks mee maar ook niks tegen.  ;D

Idem hier!
En sinds ik Tommie heb, (tomtom) rijd ik zelf ook een eind in dde rondte ;D

Straks heb je jongen en dan blijven er vanzelf een paar hangen. ;)

gr Esther

Roxy

Mijn tommie tommie deed alleen zijn werk niet toen ik Elmo op ging halen >:(. Maar als hij het wel doet is het ideaal :).

En inderdaad ik kan straks jongen van mezelf houden, laat alleen mijn vriend het nog maar niet horen ;D

Kimm

Citaat van: Roxy op  9 augustus 2009, 20:03:40
En inderdaad ik kan straks jongen van mezelf houden, laat alleen mijn vriend het nog maar niet horen ;D

;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roxy

Hallo allemaal,

Vandaag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis :D.
Dus we kunnen lekker aan de klus.

Ik heb besloten om Zoe en Elmo toch niet aan elkaar te koppelen. Omdat ik dan bang ben dat Elmo zoe's gedrag over gaat nemen. Dus ik ga voor Elmo een tam popje zoeken.

*Manon*

Dat zal een drukke tijd worden Roxy  ;)

Vind jij vast helemaal geen leuke bezigheid om een leuk popje voor zoë te zoeken hé...  :P :P :P
Wat voor leuke mutatie popje heb jij voor hem op het oog?

Succes met klussen  :D

Groetjes Manon

Roxy

Hoi Manon,

Het is een popje voor Elmo, Zoe is al een popje ;D.
Het moet in ieder geval een cinnamon bonte zijn, witmasker of gewoon. En als het geen witmasker is dan wil ik dat ze split witmasker is. Elmo is kanssplit witmasker namelijk.
Ik vind het idd een hele vervelende bezigheid dat zoeken ;).
(eigenlijk heb ik er al een gevonden maar ja het mag nog niet :().

Met het klussen gaat het best goed. We zijn gister gelijk begonnen en hadden verwacht dat we het hele weekend bezig zouden zijn met slopen maar het is al bijna klaar.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Gefeliciteerd met de sleutel van je nieuwe huisje.  :D

Succes met klussen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi, gefeliciteerd met de sleutel van je nieuwe woning hoor!  Wat een schattige valkjes heb je ook ! Grtjs. Ann

Roxy

Dank jullie wel allemaal.

Elmo is een beetje een raar valkje hij zit steeds kippetje in zijn voerbakje en maakt daar ook van die geluidjes bij, maar het is een man, hoe kan dit ???.

Anke

Hoi,
Ook jonge mannetjes doen het graag in het voerbakje ;D
Hij zit niet kippetje maar is bezig om zich kiplekker te voelen ;)
Wahaha die Elmo ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Roxy

Roxy

Pfff, ik weet niet zo goed hoe ik het neer moet zetten maar ik zit echt met mijn handen in mijn haar. Ik had al eerder geschreven dat ik niet weet wat ik met Zoe aanmoet. ze is zo angstig dat als ik met mijn handen in de kooi kom ze paniekerig door de kooi  gaat vliegen. Hierdoor raken de andere ook gestrest en terughoudend naar mij toe :-\. Ook klikt het met de andere valkjes niet zo goed. Ik zit er nu aan te denken om haar dan maar weg te doen. Vind het echt heel moeilijk wat is wijsheid.

Groetjes Roxy