Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Roxy

13 april 2008, 13:04:04 Last Edit: 22 oktober 2009, 12:26:56 by Roxy
Hallo allemaal,

Omdat Kim(mie) graag op de hoogte wil blijven van Noa en dit de makkelijkste manier is om dat te doen begin ik ook maar een dagboekje. Dan zijn jullie ook gelijk op de hoogte :).

Gisteravond heb ik Noa opgehaald. Toen we thuiskwamen heb ik Noa in d'r kooi gezet en haar lekker met rust gelaten. Af en toe ging ik kijken of alles goed ging. Ze zat heel stil op het stokje en zat een beetje te trillen, maar ja dat is ook niet zo gek na zo'n avontuur.
Vanmorgen heb ik haar trosgierst uit m'n hand gegeven en ze zat heel ontspannen op m'n vinger. Alleen kroelen vind ze nog een beetje eng.

Dit zijn twee foto's van Bailey toen hij nog klein was (hier zie je goed hoeveel parels hij had Kim)

Dit zijn recente foto's van Bailey

En hier de foto van Noa op m'n hand

Even strekken

Groetjes Roxanne :'(

Anja

Hoi Roxanne,

Leuk dat je een boekje bent begonnen.

Je hebt mooie foto's geplaatst en je hebt juweeltjes van valkjes.

Bij deze foto schrok ik in eerste instantie.

Ik dacht ligt daar nu een kat op de loer :o :o :o :o Maar het is de bloempot ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Roxy

Hoi Anja,

Dank je wel, ik ben ook heel trots op m'n valkjes.

Leuk he die bloempot voor het kattengras  ;D ;D ;D

Mico

Hoi hoi Roxy,

Leuk dat je een dagboekje bent begonnen...en je hebt twee knapperds van valkjes  :D
Veel plezier op het forum maar dat zal wel lukken  ;) ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

kimmie

Hoi Roxanne,

Lief dat je een dagboekje begint om me op de hoogte te houden...!!
Dat waardeer ik echt...!!

Je ziet goed dat Bailey een paar parels is verloren...
Hij ziet er mooi uit...!!

Wat goed dat Noa al trosgierst bij je komt eten...!!
Nog even en ze vind kroelen ook lekker...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Roxy

Hoi Miranda en Corine,

Dank jullie wel.
Het zal zeker wel lukken om hier plezier te hebben.

Gister maakte ik me een beetje zorgen om de ontlasting van Noa, die was een beetje dun. Maar gelukkig is het vandaag al weer beter, zal wel door de stress gekomen zijn.
Vanmorgen heeft ze weer trosgierst uit m'n hand gegeten en op m'n hand gezeten. Toen ging ik zelf even eten, daarna ging ik weer met m'n hand in de kooi, zonder trosgierst, en ze kwam er gewoon opzitten en ging zich zitten poetsen :). Ook heeft ze geknarst met haar snavel. En ze begint steeds meer geluid te maken.
Ze is nog wel een beetje onhandig met klimmen in de kooi, soms valt ze naar benenden. En ze gaat steeds in haar voerbakje staan en dan gooit ze met haar poten al het voer eruit ;D.

Ze staat nu in een aparte kamer, maar ik zit er over te denken om haar in de huiskamer te zetten. Ik vind het zo sneu dat ze daar alleen staat. Wat vinden jullie??

Bailey en Noa roepen al wel naar elkaar. Als de deuren open staan en de een roept geeft de ander antwoord.

Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hoi , hele mooie valkjes heb je hoor , ik heb ook heel erg genoten van de mooie foto's he ! Grtjs Ann

Roxy

Hallo,

Hier een update van Noa.
Ze komt nog steeds trosgierst uit m'n hand eten, maar kroelen vindt ze nog steeds eng. Ze staat nu ook in de huiskamer, dat is toch wat gezelliger.

Ze is er ook al een keer uit geweest. Ze zat uit m'n hand te eten en toen liep ze langs m'n arm naar buiten. Bailey was op dat moment ook los en ze vloog gelijk op zijn kooi. Ik heb ze trosgierst gegeven op de speelplaats, maar Bailey vond het maar raar zo'n vreemde valk op z'n kooi. Toen ik Noa weer terug in de kooi wilde zetten wilde ze niet meewerken, dus ik de hele tijd met trosgierst proberen te lokken. Uiteindelijk was het gelukt en heb ik haar weer terug gezet.
Ik ga nu eerst nog maar even zorgen dat ze tam genoeg is voordat ze er weer uit mag.

Bailey was net gek aan doen met het kattengras, dus daar heb ik gelijk even wat foto's van gemaakt.

En nog wat foto's van Noa

En van Bailey en Noa samen

Nou dat was het weer hoop dat jullie genieten van de foto's.

Groetjes Roxanne

*Manon*

Hoi Roxanne,

Wat leuk dat je een dagboekje bent begonnen zeg.
En wat zijn je valkjes prachtig!
Bailey is een man en zijn pareltjes zijn langzamerhand aan het verdwijnen begrijp ik?

Noa is ook mooi, prachtige naam ook trouwens.

Veel succes met tammaken, zal vast helemaal gaan lukken hé en ik ga je dagboekje zeker volgen  ;)

Groetjes Manon

Annelies

Hoi Roxanne

Gave valkjes en ook zeer gave foto's, leuk hé zo'n valkje die lekker eigenwijs is en niet terug zijn kooi inwil.

Alles gaat goed komen hoor heb oook net 2 nieuwe maar die zijn op zijn tijd ook lekker eigenwijs.

Ik ga ze zeker proberen te volgen.  ;)

Groetjes Annelies

Roxy

Hoi Manon,

Dank je wel.
Ik dacht dat Bailey een man was idd, maar van de week deed hij iets waardoor ik weer begin te twijfelen.
Hij probeert al een tijdje met het belletje van z'n speeltje te kroelen, van de week zat hij ineens met z'n koppie (onder het belletje) naar voren, staart omhoog, en van die schattige piepgeluidjes te maken ???.

Hoi Annelies,

Jij ook bedankt. Ze zijn idd lekker eigenwijs die valkjes ;D

Groetjes Roxanne

*Manon*

Hoi Roxanne,

Valkjes kunnen je goed voor de gek houden of ze nu een popje of een man zijn.

Onze Sascha kan er ook wat van hoor, zingen en fluiten, maar ja.. later hoorde ik dat vrouwtjes dat ook wel kunnen  mits ze daar wat aanleg voor hebben... spannend blijft het wel hé!

Groetjes Manon

Roxy

Hoi Manon,

Ze kunnen je inderdaad goed voor de gek houden. Bailey is vandaag volgens mij in de rui gegaan, hij heeft twee staartveren en wat andere veertjes verloren, dus we zullen het wel zien.

Groetjes Roxanne

Sally

Hey Roxanne,

Wat leuk dat je een boekje bent begonnen van je 2 schatjes zeg.
Bailey is echt super mooi!!! Leuke foto's van hem/haar.

En Noa is trouwens ook een plaatje, leuke foto's hoor!

Groetjes Sally

Roxy

Hoi hoi,

Ik ben echt super blij, ik heb vandaag voor het eerst Noa gekroeld. Ze zat met m'n ring te spelen dus ik ging met m'n vinger in d'r nekkie en ze vond het heerlijk. Gaat echt goed.
Nu nog proberen er een foto van te maken :)

Groetjes Roxanne