14 mei 2025, 01:18:11

Timon, Cici, Stitch en Snowy!!

Gestart door Tries, 17 februari 2008, 20:44:12

« vorige - volgende »

Anja

Geweldig hoor :D :D :D :D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Wat een leuk trio he ! En een hele ruime en mooie kooi hebben ze hoor !  Grtjs Ann

Raymond

Citaat van: Dierenfreackske op 19 februari 2008, 10:37:35
Wat een leuk trio he ! En een hele ruime en mooie kooi hebben ze hoor !  Grtjs Ann

Volgens mij is het een kwartet :p, maar voor de mensen die nog meer foto's willen zien. Toen ze nog 6 weken waren, kunnen ook nog even een kijkje nemen in mijn oude dagboek.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,18641.0.html

Nu maar hopen dat Tries het niet erg vind dat ik in haar nieuwe dagboek onze oude dagboek neerzet.
je kan iig veel foto's vinden van de voilere en van de valkjes die toen los in de kamer vlogen. Ook is onze overleden witmasker daar nog te vinden

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Tries

Nee hoor, dat vind ik niet zo erg :)
Was al zelf van plan om vanavond als ik thuis ben er oude foto's bij te zetten.. Maar je bent mij dan even een stapje voor.. :)

Maar alsnog zal ik vanavond nog hier oude foto's neerzetten die ik graag hier wil laten zien..

En het is inderdaad een kwartet.. Geen trio :P
Maar ik begreep wat je bedoelde en dankjewel voor het leuke compliment Dierenfreakske :D

Mara

Hoi Tries

Hele leuke foto's en een mooie binnenvoliere zeg.

Mara

Anke

Hoi Patricia,
Hoera foto's!! ;D
En wat een leuke!!!
Jullie hebben erg mooie valkjes en ook een prachtige binnenvoliere :)
Ik ben benieuwd naar de oude foto's.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tries

Ja leuk zijn ze he :)

Allemaal bedankt voor de complimentjes.. Mijn vriend heeft het gewoon goed geregeld toen we een voilere gingen kopen :)

Die oudere foto's komen vanavond hierop :) Altijd leuk natuurlijk.. Toen zagen ze er allemaal ook een stukkie anders uit nog. En ook foto's van ons witmaskertje dan die er nu helaas niet meer is..

Verder gaat het helemaal goed met onze valkjes.. Alleen Stitch ( ons andere vrouwtje afgezien van Snowy ) voelt zich denk ik een beetje voorbij gelopen nu er ook een andere dame is.. Maar daar moet ze gewoon even aan wennen denk ik :D

Tries

En hier dan nog wat oude foto's :)

Timon toen het nog een ukje was :D

Ons witmaskertje dat er nu niet meer is...

Timon nog voordat hij bij ons kwam.. Wat een koppie he :D

Toen Timon nog tam was en bij ons thuis kwam :D:D

Kusje!

Even eten.. Moet natuurlijk ook gebeuren :D

*Petra*

Hoi Patricia,

Wat een leuke foto's!
Ik hoop dat Stich ook snel aan Snowy went, is wel een beetje sneu voor Stich...

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Tries

Ow dat komt vast en zeker wel goed hoor :)

Allemaal weer even wennen aan elkaar en dan komt het vanzelf :)

Anke

Hoi,
Ook van de foto's uit de oude doos heb ik genoten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi hoi,

Wat een leuke en lieve foto's. Ook van oude foto's genieten we hoor.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Patricia.

Kom hier ook even voorbij gewandeld, en dacht ik spring hier ook eens gauw binnen.
Je hebt daar een leuk 4tal zitten, en zo leuk dat Snowy al goed opschiet met de andere 3.
Ik vind ze trouwens ook goed passen bij het ventje dat voor haar bestemt was, je hebt daar 2 super mooie koppeltjes zitten.
En die binnenvoilere is helemaal prachtig! Echt Waaw!
Van de foto's uit de oude doos heb ik ook helemaal genoten.

Zijn de valkjes die je nu hebt eigenlijk tam? Of blijven ze altijd in de voilere zitten?

Groetjes Sally

Tries

Sally, leuk dat je bij mij bent komen kijken :)

Ze zijn niet tam.. Maar als ik zo af en toe een dag thuis ben laat ik ze eruit en als ze honger krijgen vliegen ze zelf weer naar binnen :)
We hebben helaas niet de tijd om ze tam te krijgen.. dat is echt jammer.. Maja je kan niet alles hebben he :)

En ik ben het super met je eens dat het 2 prachtkoppels zijn... Zat te denken.. Kan ik ergens opzoeken wat voor soort donsjes ik ga krijgen als ze eenmaal eitjes hebben?

Sally

Hallo Patricia,

Hihi, ja ik was vlakbij dus kon even goed is binnen springen he. :D
Als je hier op het forum op 'mutaties' klikt, en dan moet je op 'mutatie calculator - bereken nageslacht' klikken. En daar kun je het denk ik berekenen..

Groetjes Sally