10 mei 2025, 22:16:05

Timon, Cici, Stitch en Snowy!!

Gestart door Tries, 17 februari 2008, 20:44:12

« vorige - volgende »

Tries

Aangezien mijn vriend en ik sinds gisteren een nieuwe aanwinst hebben vond ik het tijd voor een dagboekje.. :)

Helaas nog geen foto's want die moet ik nog op mijn laptop zien te krijgen.. Maar... Die verwacht ik morgen of overmorgen sowieso!!  ;D

Maar goed, dan kan ik natuurlijk al wel een aantal dingen vertellen!

Timon, Cici en Stitch zijn alweer bijna 2 jaar bij ons.. We hadden eerst ook Gizmo alleen is die helaas niet meer bij ons..

Gizmo was een vrouwtje waarvan we dachten dat het een mannetje was.. Toen Gizo overleed hadden we twee mannetjes en 1 popje over wat niet helemaal goed ging..

Ze zaten namelijk met zijn 2en achter het vrouwtje aan...
Op een gegeven moment kon ik dat niet meer aanzien en besloten we op zoek te gaan naar een nieuw popje.. Na een tijdje zoeken kwamen we terecht in de andere kant van het land!! En jawel :D Daar vonden wij Snowy dankzij Petra!!!

Snowy is nu pas een dagje bij ons en trekt al goed op met het mannetje waar we hadden gehoopt dat ze mee op kon schieten..
Voor zover wij kunnen zien heeft ze het goed naar haar zin.. Slaapt prima op 1 pootje, eet en drinkt goed en weet zich heel goed staande te houden!!

Kortom, wij zijn blij met al onze lieve valkjes!!

Mara

Hoi Tries (maar volgens mij is je naam Patricia zoals ik ergens gelezen had?)

Welkom op dit forum. Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie viertal. Misschien leuk om al wat te vertellen over de mutaties van je valkjes?

Ik weet dat Snowy een albino popje is.

Mara

Anke

Hoi,
Leuk dat je een dagboekje bij gaat houden :)
Ik ben ook benieuwd wat voor valkjes je nog meer hebt naast Snowy.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tries

Klopt, mijn naam is Patricia, deze was alleen al bezet op het forum.. Vandaar de afkorting!! :)

Eens even zien..

Cici is een Lutino split witmasker..

Stitch is een Lutino split witmasker x albino

Timon zijn preciese gegevens kan ik even niet vinden.. Timon is namelijk ietsje later gekomen.. Maar dat certificaat hebben we ergens anders liggen.. Het is in ieder geval een wildkleur mannetje! :)

*Petra*

17 februari 2008, 21:04:50 #4 Last Edit: 17 februari 2008, 21:08:20 by Peetie
Heerlijk om Snowy ook hier te kunnen volgen  ;).

Citaat van: Mara op 17 februari 2008, 20:56:23

Welkom op dit forum. Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie viertal. Misschien leuk om al wat te vertellen over de mutaties van je valkjes?

Mara

??? Mara ???

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

17 februari 2008, 21:08:28 #5 Last Edit: 17 februari 2008, 21:10:58 by Mara
Citaat van: Peetie op 17 februari 2008, 21:04:50
Citaat van: Mara op 17 februari 2008, 20:56:23

Mara

??? Mara ???

Hoi PEtra

Snowy is toch een albino popje? Of ben ik nu in de war? Ow wacht...hihi...mijn fout, ik ben helemaal in de bonen. Snowy is die hele mooie cinnamon geparelde....Of ben ik nu echt in de bonen? Sorry Petra.... :-\ :-[ :-X Niet boos zijn op me...komt door de albino's die ik vanmiddag gezien heb.... :-[ Ben daar nog zo mee bezig...dat ik alles door elkaar haal....

Hoi Tries

Dat zijn mooie mutaties.

Mara

Anke

Hoi Patricia,
Leuk, Lutino's en wildkleurtje ;D
Nu nog foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Ff voor Mara  ;):

Groetje Petra  :D

Mara

Hoi Petra

Ja!!! Ik was in de bonen....gelukkig heb je het opgehelderd. Een mooie cinnamon geparelde witmasker pop. En zo heeft Tries meteen een foto van haar Snowy in haar boekje.  ;)

Mara

*Petra*

split bont  ;D ;D!!

Dat boekje gaat als een trein zo  ;D ;D.

Tries

Inderdaad... Een hele mooie foto van ons nieuwe aanwinst.. het is een prachtpopje als ik het zelf mag zeggen!!

En misschien komen er zo al foto's!! Mijn vriend weet namelijk hoe ik ze op mijn laptop krijgt en die komt zo thuis :)

In spanning afwachten dus met zijn allen :)

Anja

Citaat van: Peetie op 17 februari 2008, 21:11:52
Ff voor Mara  ;):

Groetje Petra  :D

Nieuwe mutatie Albino ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Tries,

Ik ga je boekje volgen zodat ik de mooie Snowy ook nog eens zie.
Is het helemaal goed gegaan met de terugreis? En de eerste nacht is die ook goed verlopen?

Groetjes Anja

Tries

Ja alles is helemaal goed verlopen.. Ze vond alleen de hobbeltjes in de weg niet zo leuk... maar goed, ze is aangekomen en daar gaat het om!! :)

Toen we haar in de kooi bij de rest deden vloog ze er gelijk op af en ze viel goed in de smaak bij de mannen.. :)

Cici(waarvan we dus eerst dachten dat het een vrouwtje was, maar een mannetje blijkt te zijn) beschermt haar en zorgt goed voor haar!! Echt super om te zien!!

De andere 2 vinden haar ook gelukkig leuk :)

En je moet niet alleen vanwege Snowy het dagboekje volgen he :P
De andere valkjes zijn ook leuk :) :P

Bello

CitaatHoi Tries (maar volgens mij is je naam Patricia zoals ik ergens gelezen had?)

Hoihoi Tries,

je hebt gewoon een nickname net als Eugenie.

Veel succes met je valkjes en het zijn mooitjes!!!!

Kom maar op met de verhalen!!!

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Tries

Die verhalen gaan ook zeker komen want het zijn stuk voor stuk leuke valkjes met hun streken, morgen dus foto's van al deze deugnieten!! :D

Voor oudere foto's kan je kijken bij het dagboekje van Ray..

Nieuwe foto's zijn morgen hier bij mij te vinden!!! Word wel in de avond pas maar ze gaan er komen!!

Tot dan :D