19 juli 2025, 20:01:26

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

11 juni 2009, 20:39:22 #1710 Last Edit: 11 juni 2009, 20:45:13 by Sally
Citaat van: hilde op 11 juni 2009, 13:24:11
mooie fotooooossss sally

groetjesssss

Dankje.

Citaat van: Anke op 11 juni 2009, 13:45:32
Hoi Sally,
Mooie foto's ;D
Enneh... veel plezier tijdens je lange weekend.
Je ging naar de Ardennen toch?
Groetjes Anke

Dankjewel.
Ik ga een week naar de ardennen, van vrijdag tot vrijdag.
Morgenochtend vertrek ik...

Citaat van: lynette op 11 juni 2009, 16:23:29
Hoi Sally

Hier is alles goed gegaan. Vanmorgen waren ze gelijk weer druk met ...... je weet wel hahah.
Ik merk dat Dipsy wel graag andere valkjes om zich heen heeft. Ik had even Demi er uit om te kroelen en ze vloog later op de grote kooi en ging daar lekker zitten. En toen zag Dipsy zag haar niet meer en begon hevig heen en weer te klimmen in de kooi. Toen ik Demi weer bij hem zette was hij weer rustig. Als Dipsy een ventje is gaat dit best een leuk koppel worden. Ohhh Ben verliefd op Dipsy zo een schatje zelfs me vriend vind hem leuk.

Ook heb ik een stel foto's gemaakt :D

En geloof zeker dat je ze mist maar ik zorg goed voor jou lieverds. Alsof het mijn eigen "kinderen" zijn.

Groetjes Lynette

Haha.. Weer druk met..
Hoeveel keer hebben ze al wel niet gewipwapt bij jullie. :o

Fijn dat alles daar goed gaat, en ik geloof best dat je mn schatjes goed verzorgt. Anders had ik ze niet naar jou toe gedaan he ;).

Is Demi nog schrikachtig van Dipsy? Of gaat dit goed?

Erg leuke foto's!!! Hihi ja die Dipsy gek op kuifjes. :P
Fijn dat ie al zo graag bij Demi is.. Ik hoop echt dat Dipsy een ventje is.
Ze kunnen mooie kinders krijgen :)

Aaah, en Twixy zo lief.
Tegen ik terug heb heeft ie wel wat kleur. Spannend!!!

Groetjes! Geef ze nogmaar n dikke kroel..

danielle

Hoi Sally,
Wat zou het een fijn gevoel geven voor je dat je valkjes het zo naar hun zin hebben bij Lynette. Dan ga je toch met een gerust hart op vakantie. En wat heeft ze mooie foto's gemaakt. Je hebt een pracht viertal  :-* .En lynette al helemaal verliefd op Dipsy, hij is ook zo lief en schattig he!

Ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen. Geniet er lekker van!

Groetjes Danielle

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi Sally en andere lezers van haar boekje.

Hier een update van mij over Sally d'r valkjes.  ;D

Ze zijn inmiddels lekker gewend geraakt aan mij en ik aan hun. Ook kunnen ze het goed vinden met mijn valkjes. Dipsy hou ik nog goed in de gaten omdat hij nog maar kort van de pap af was. Hij weegt nu 98 gram. Een uitstekend gewicht.
Ik heb hem de afgelopen week maar een keer bijgevoed omdat hij 10 gram lichter was. Nu zit hij elke dag goed op gewicht en is hij echt zelfstandig. Het is een heerlijke ding en helemaal verliefd op hem. Zo scheetje en hou zo veel van knuffelen. Sally je heb het uitstekend gedaan hoor. Hier kan je echt supertrots op wezen  :-*

Demi is een lekker rustig valkje met grappige kuren omtrent het aandacht vragen. Zij houdt ook erg veel van kroelen. en als ik even geen tijd heb en zij wel zin heb gaat ze iedere keer als ik langs de kooi kom dicht bij de tralies zitten om voor een kroel te bedelen. Een dag had ik te veel te doen in huis omdat ik visite kreeg van een kennis die me huisje kwam bekijken. Dus moest alles glad zijn en pfff daar had ik niet veel zin in. Tijdens onze bak koffie ging Demi aan de tralies ijsberen en zachtjes piepen. Toen ik haar een kroel ging geven was dit al gauw weer afgelopen. Gekke meid hihih
Nadat de visite weg was mochten ze eindelijk vrij na de hele middag in de kooi moeten zitten. Ging Demi heerlijk headbangen en brabbelen en af en toe grappig gillen. Ze wilde er gewoon graag uit. Van het headbangen heb ik een filmpje gemaakt deze zal ik van het weekend plaatsen.

Kenji moest in het begin helemaal niks van mij weten en nu ook nog niet echt. Als hij de kooi in moet weet hij het al van te voren en gaat als een gekke dwaas door de kamer heen vliegen zodat ik hem niet kan pakken.

Pietje is een schatje lekker zacht en een groot valkje  ;D
Ze stapt zonder al te veel protest bij mij op me vinger en de kooi in. Helaas blijft ze Kenji behoorlijk plukken dit af en toe met een gil van Kenji of van Dipsy. Hopelijk gaat dit snel weer over als ze weer lekker thuis in hun eigen grote kooi zitten.

Met Twixy gaat het ook supergoed. Groeit als kooi en heeft al pennetjes. Ik zie nog niet wat voor kleur maar ik denk dat het een wildkleurtje is.

Sally komt morgen terug en maandag zal ze de valkjes weer komen halen. En kan ze Twixy bewonderen.

ook heb ik een stel foto's gemaakt deze week en zal deze hopelijk vanavond nog plaatsen.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Marian

Hoi Sally en Lynette,

Sally zal blij zijn met zo'n super valkjes nanny :D
Ik ben benieuwd naar het filmpje en de foto's!

Groetjes, Marian

lynette

FOOOTOO"SSSSSSS  ;D

Van Twixy zal ik er ook een paar van gaan plaatsen maar ook nu even een update schrijven in mn eigen boekje  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Yvon

SCHITTERENDE AKTIE FOTO'S !!!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi....wat een prachtige foto's heb je daar ...ook prachtige valkjes natuurlijk...jamer van de twee eitjes bij Lynette  :-\
Ik heb echt genoten. Grtjs Ann

Sally

Ik Ben Thuis. :P :P :P.

Schitterende update Lynette, fijn dat alles daar goed gaat met mijn 4-tal.
Yes yes Dipsy echt zelfstandig. Goed dat je hem maar 1x hebt moeten bij voeren.
Heb ik echt goed gedaan.. Toch? :P
T'is n echt kroelding he!!

Hihi het aandacht vragen van Demi voor een kroel ken ik ook maar al te goed hier.
Heb je het opstappen kunnen aanleren bij Demi? :P
Ben benieuwt naar het headbang filmpje. :P

Haha die Kenji wat een eigenwijze! Ik hoop dat ie hier terug mooi gaat opstappen hoor. :P

Hihi ja Pietje lekker groot, en lief. Fijn dat zij goed opstapt en makkelijk de kooi in gaat.

En Twixy die goed groeit.. Kan allemaal niet beter toch.
Ik zie ernaar uit om hem/haar weer te zien.

En ik kijk er natuurlijk naar uit om mijn 4tal terug te komen halen, en lekker terug te kunnen kroelen enzo.
Maandag kom ik af ;).
................................
En ik heb dan 2 cadeau'tjes voor jou bij als dank!

Aaah, die foto's! Mooi!!! Genieten.
Super mooie actiefoto's.
Ik zie ernaar uit om mijn schatjes terug te zien.
Dankjewel Lynette!

Groetjes!

hilde

super mooie actie fotoooooooossssssss

groetjesssssss

Kimm

welkom terug sally :D
mooie foto;s heeft lynette gemaakt, jij zal ze wel enorm gemist hebben.
nog even en dan kan je ze weer halen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Welkom trug in het forumland.  :D
Leuke week gehad ?
Je had in ieder geval leuke,mooie foto's te bekijken.  :D
Nu weet je ook gelijk hoe je valkjes het bij een ander doen.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Always look..

Kom ook eens in je boekje koekeloere.. zie ik dat je net een vakantie achter de rug hebt.. heb je der van genoten?
Je 4-tal volgens mij wel hoor lynette heeft er voor gezorgd dat ze een leuke week hebben gehad  :D

Mooie aktie foto's hoor eht gaaf!!

xx Sanne en de jongens!

Anke

Hoi Sally,
Welkom thuis :)
Heb je een leuke vakantie gehad?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes