19 juli 2025, 07:05:19

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally , ik denk ook dat het gewoon een korstje is van ergens tegenaan te botsen, of een zaadje dat daar even zat en nu een korstje op komt, door dat het een beetje geschonden was, heb dat hier ook gehad met Amoren, en was net of er een zaadje aan plakte, heb het eraf gedaan en ontsmet, en is nu helemaal weg en terug een mooi bekkie! Grtjs Ann ;D ;D

Sally

Dankjewel Caroline,
Ja ik vind het ook wel knap van mezelf, Dipsy word morgen 8 weken, en is al 3dagen zelfstandig. Hij eet goed van de zaadjes (trostgierst krijgt ie weinig of geen), en blijft altijd zitten op 100gram savonds voor het slapen gaan weeg ik hem altijd nog even ter controle. Dus is helemaal goed he.

Ja Dipsy wordt groot he Kim. Is ie niet knap? ;D
Ja, veel plezier vandaag.. Het is toch dubbel hoor, ik ga mn schatjes vreselijk hard missen :(. Maargoed heb ik deze avond wat te doen, en morgen staat mn dag ook gelijk vol, tot savonds want dan moet ik nog trainen met Hylkke op de hondenschool.
En vrijdag in de morgend vertrekken we dan , eerst boodschappen doen, en dan richting ardennen...

Dankjewel Koos,
Genieten ga ik zeker. ;D

Manon...
Dipsy blijft bij mij!!! :P
Die ga ik echt niet weg doen hoor. Mijn eerste eigen gekweekte valkje, en zooo lief.
Die kan ik van geen goud van de wereld meer missen. Hihi
Dipsy word het vriendje van Demi (als het een ventje is)
Anders het vriendinnetje he. :P

Groetjes!!!

Dierenfreackske

Sally

Ann
Ik werd effe opgehouden door de postbode. :P

Ik denk ook dat het is van ergens tegen te botsen hoor.
Die knal was wel erg hard tegen de raam vorige week..
En voor de rest toont ze nog steeds geen ziek gedrag, dus komt wel goed denk ik.  :)

Groetjes!!!

Dierenfreackske

Kimm

hey sally,

zijn de valkjes al bij lynette? is het allemaal goed gegaan?
zal inderdaad wel even slikken zijn voor jou denk ik ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Kim

Ze zijn inderdaad al bij Lynette.
Al van deze namiddag hoor.
Ik ben om half 1 hier afgereden met Demi en Dipsy in de witte kooi, en Kenji en Pietje in het vervoerskooitje, omdat die gewend zijn om samen in een kleine ruimte te zitten.
Onderweg begon Dipsy al te brabbelen, en Kenji en Pietje gewoon van de trostgierst te eten, en na een kwartier zat Demi ook op stok nieuwsgierig rond te kijken naar waar we toch naartoe reden.
Dus ze waren heel relaxt in de auto.
Ben iets langer dan een uur onderweg geweest, daar aangekomen heb ik Het vervoerskooitje met Kenji en PIetje uit de auto gepakt en bij Lynette aangebelt, ze daar op het salontafeltje gezet, en dan samen met Lynette de witte kooi met Demi en Dipsy eruit genomen. Eenmaal binnen, de kooien open en het was al direkt feest. :P
Kenji vloog direkt op de kooi bij de 4 tamme valkjes van Lynette, en ging al direkt bekvechten met Ozzie, na een tijd begon Ozzie te fluiten, en na een kwartier begon Kenji tegen hem in te fluiten. :P Gezellig. ;D
Dipsy nieuwsgierige zelve ging altijd bij Lynette in dr bril hangen. Ook gezellig voor Lynette. :P.
Ik zag direkt dat ze hun daar op hun gemak voelen, en dat doet me echt goed.

Ik heb ook het kleine frummeltje Twixy op mn hand gehad. Ik zei nog tegen Lynette, ik durf die nog niet te pakken, zoo klein. :P Maar voor ik het wist lag het kleintje al op mn hand. :P
Wat n schatje toch! Nog zo klein.

Oké.. Nog wat gekroeld met Dipsy, gedag gezegt tegen Kenji Pietje en Demi en nogwat gekroeld en om half 5 vertrok ik dan naar huis. Met toch wel n krop in mn keel...
Ik mis ze, het is hier echt stil nu... :s
Maargoed, het is "maar" voor een klein 2weken en dan kan ik ze terug ophalen...

Nu besef ik ook heel goed dat ik toch niet zonder mn 4 schatjes kan.. Ik zou ze echt voor geen geld van de wereld nog kwijt willen...

Ik heb deze namiddag nog foto's gemaakt, die ga ik sebiet uploaden, en nog snel plaatsen.

Ohja, ik was dus om half 5 ofzo vertrokken naar huis, en om 5u kreeg ik sms van Lynette dat Kenji en Pietje het daar al aan het inwijden zijn... als je begrijpt wat ik bedoel  ;D
Ze voelen zich echt op hun gemak lijkt het wel  :P

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi Sally ...fijn dat je de valkjes bij Lynette kan brengen he! Ze
zijn in goede handen he ! Grtjs Ann

lynette

Hoi Sally

Heb je nog veel file gehad? En veel last van de regen gehad?

Hier gaat alles goed. Alles zit al goed lekker rustig op stok.
Demi's Roofje (korstje) is los geraakt en kon het zachtjes er af halen. Hieronder zie ik geen gekke dingen meer. Dus was denk ik toch van het vliegavondtuurtje.

Indd Kenji en Pietje hebben de kooi en inmiddels ook de kattenkrabpaal ook al helemaal ingewijd  :o Ze doen het goed hier en hebben vanavond de hele kamer ontdekt.

Ik heb weer een berg foto's gemaakt en hoop dat je ze nog kan zien voordat je weg gaat. Waneer vertrek je eigenlijk?

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Citaat van: lynette op 11 juni 2009, 01:00:11
Hoi Sally

Heb je nog veel file gehad? En veel last van de regen gehad?

Hier gaat alles goed. Alles zit al goed lekker rustig op stok.
Demi's Roofje (korstje) is los geraakt en kon het zachtjes er af halen. Hieronder zie ik geen gekke dingen meer. Dus was denk ik toch van het vliegavondtuurtje.

Indd Kenji en Pietje hebben de kooi en inmiddels ook de kattenkrabpaal ook al helemaal ingewijd :o Ze doen het goed hier en hebben vanavond de hele kamer ontdekt.

Ik heb weer een berg foto's gemaakt en hoop dat je ze nog kan zien voordat je weg gaat. Waneer vertrek je eigenlijk?

Groetjes Lynette

Hoi, Ja wel aardig fille gehad. Ik heb er toch meer dan anderhalf uur over gedaan om terug thuis te raken. En regen heb ik ook met bakken gehad. Was wel effe gevaarlijk op de snelweg... Maar ben heel thuis geraakt. :P

Fijn dat ze het zo goed doen daar! Kreeg je Kenji en Pietje en Demi goed terug in de kooi? En zijn ze flink?

haha de krabpaal van de katten ook al ingewijdt?? Straks gaan ze ginds nog eitjes leggen. :P

Fijn dat Demi's roofje eraf is , en dat er niks anders raars op zit. Toch een hele geruststelling voor mij.

heb je Dipsy nog lekker gekroeld?

Met dit allemaal te schrijven vloeien er toch wel wat traantjes... Ik mis ze...  :'(
Stom he...

Ik vertrek morgen voormiddag, dus zal er morgen niet meer op zijn. We moeten nog boodschappen doen.
Deze avond nog hondenschool, en na de hondenschool ga ik naar mn vriendin alvast de auto inladen zodat we morgen optijd naar de winkel kunnen en dan vertrekken.
Ik ga proberen om deze avond na ik bij mn vriendin geweest ben nog online te komen, als het niet telaat is...

Ik kijk uit naar de foto's.

Groetjes  :-*

Sally

Oja, ik zou gister avond laat nog foto's plaatsen. Maar ben dat vergeten.
Bij deze:

Lynette.
Geef mn 4-tal nogmaar n dikke knuffel van mij he!

hilde

Anke

Hoi Sally,
Mooie foto's ;D
Enneh... veel plezier tijdens je lange weekend.
Je ging naar de Ardennen toch?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

11 juni 2009, 16:23:29 #1708 Last Edit: 11 juni 2009, 16:25:15 by lynette
Hoi Sally

Hier is alles goed gegaan. Vanmorgen waren ze gelijk weer druk met ...... je weet wel hahah.
Ik merk dat Dipsy wel graag andere valkjes om zich heen heeft. Ik had even Demi er uit om te kroelen en ze vloog later op de grote kooi en ging daar lekker zitten. En toen zag Dipsy zag haar niet meer en begon hevig heen en weer te klimmen in de kooi. Toen ik Demi weer bij hem zette was hij weer rustig. Als Dipsy een ventje is gaat dit best een leuk koppel worden. Ohhh Ben verliefd op Dipsy zo een schatje zelfs me vriend vind hem leuk.

Ook heb ik een stel foto's gemaakt :D

En geloof zeker dat je ze mist maar ik zorg goed voor jou lieverds. Alsof het mijn eigen "kinderen" zijn.

Dit was een half uurtje nadat Sally weg was  :o hahah

Het hele gezinnetje compleet  ;D
Die gekke dipsy is gek op de kuif van mamma en pappa en mijn bril was ook niet veilig.

Vage foto maar vond hem erg mooi.

Flits..... en Pietje schrok er van.

Ook Dipsy schrok

Mooie kuif  :-*

Knuffeltante Demi

Kleine Twixy

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

hilde

mooie fotoooooossss lynette

sally zal ze ook mooi vinden

groetjesssssssss