19 juli 2025, 15:32:36

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally, wat een mooie foto's heb je weer van Lynette , hele mooie actiefoto's wel he! Leuk leuk leuk!
Hopelijk is alles goed ook daar bij jou ?? Grtjs Ann :D :D

Marian

Hoi Sally,

Je treft 't Sally, van vakantie terug en val je ook hier in mooi zomer vakantie weer! :)
Heb je een fijne vakantie gehad?
Nu kun je zeker niet wachten om je lieverds weer op te halen en om heerlijk te knuffelen en te kroelen!

Lynette, ik vind je foto's in één woord GEWELDIG!! 8) 8) 8)
Wat een geweldige timing, gaaf hoor :D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Sally...hopelijk heb je een hele leuke vakantie gehad he!
Zijn je valkjes al terug ?? Hihih!  Grtjs Ann

Sally

22 juni 2009, 21:49:57 #1728 Last Edit: 22 juni 2009, 21:51:39 by Sally
Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes!
Ik heb een erg fijne vakantie gehad, ben maar in de ardennen geweest hoor dus niet zover.. het weer viel wel mee, 1dag heel de dag regen en die nacht daarop flinke oweer, voor de rest 3dagen lekker warm met veel zon, en de rest bewolkt met af en toe zon, dus al bij al goed weer. ;D

Hylke heeft zich ook goed vermaakt alleen heeft ze dr niet goed gegeten.. Ze had geen zin in haar brokken, maar koeken enzo luste ze wel dus ziek was ze niet.

Ben nu wel helemaal ten einde, vrijdag kwamen we terug effe rusten in de avond, zaterdag smorgends uit bed om heel de dag weg te zijn met de hondenschool. Wedstrijdje agility tegen een andere hondenschool. Ik en Hylke mochten meedoen al waren we toen nogmaar beginners. :P

Zaterdag uitgeweest tot half 4, en zondag middag naar wedstrijd kijken waar ik en Hylke ons agility brevet hebben gespeelt.. En we hebben het gehaald, dus kunnen we echte officiële wedstrijden gaan inschrijven. ;D
Dit was effe heel erg hard Off Topic.. Sorry...

Nu over de valkjes!!!
Ze zijn thuis! Ik dacht effe dat ik ze vandaag niet kon gaan halen, want had gister laat in de avond mn zus nog opgebelt of ze deze morgend voor ze naar werk reed de GPS wou binnensmijten. Maar ze was het vergeten... Dus opzoek naar een andere GPS.
Goed had ik die om 14u in de namiddag gevonden. :P Dus daarheen gereden en dan op naar Lynette!
Twixy nogeens bewondert en vastgehouden! Wat groeit ie hard zeg! Hij/zij is een sgatje!! En natuurlijk mijn lieverdjes gekroeld.
Kenji had zich bij Lynette wel goed gedragen tegenover de andere valkjes, maar is heel vervelend geweest bij het in de kooi zetten... Hij vloog constant weg en wou niet meer opstappen, ik probeerde maar tervergeefs, hij stapte bij mij ook niet op en vloog constant weg. Dus heb ik gevraagd aan Lynette of ze Kenji een beetje wou kortwieken.
Zo gezegd , zo gedaan.
Nu kan ik mijn mannentje terug een opvoeding geven.
Hij stapte gelijk op toen hij wist dat hij niet meer zo goed kon vliegen. :P
Hij kan het nog wel maar natuurlijk niet meer zo hoog en niet meer heel ver.

Pietje is in de tijd dat ze bij Lynette zat wat afgevallen. :P Maargoed want ze was echt een zwaargewichtje. Nog steeds niet mager hoor, maar er zijn toch al wat grammentjes af. :P

Aah, ik ben blij dat mijn schatjes terug thuis zijn. Ik miste ze echt.
Niet niks 12dagen zonder valkjes hoor...
Maar ben super blij dat Lynette ze heeft opgevangen voor die tijd!! Ze heeft dat super gedaan.
Zeker voor herhaling vatbaar moest ik nogeens opreis gaan ;).

Thuis aangekomen direkt in de kooi gezet en ze hebben elks hun plekje al gevonden.
Vind het super fijn dat ze het zo goed doen met 4 bij elkaar.
Kenji en Pietje zitten constant bij elkaar, wel jammer dat Pietje, Kenji zijn wangentjes plukt, en ook andere veertjes.
Ik hoop dat ze ermee ophoud als ze wat uit dr broedse bui is...

Dipsy wou terstraks toen ik naar huis aan het rijden was een kroel van Demi, maar die snauwde hem af. :P
Hopenlijk word dit nog een mooi koppeltje (als Dipsy een ventje is)
Maar hij brabbelt al wel wat, dus hopen maar dat hij een mooi geel maskertje krijgt!!!!. :P

Ze hebben iets nieuws gekregen in de kooi, een witte ring, en Dipsy heeft er al ingezeten. :P Op zijn kop gehangen en al. Hij is echt super zot en nieuwsgierig!

Morgen kom ik bij jullie op bezoek in de boekjes.
Ben nu echt moe en ga optijd slapen.

Groetjes!

danielle

Hoi Sally,
Leuke uitgebreide update  :D .
Super dat je zo hebt genoten van de vakantie. Heerlijk hoor. En je valkjes hadden een geweldig logeer adres.
Lynette heeft prachtige foto's gemaakt. Mooie valkjes hoor!

En die Kenji toch, denken dat als zijn baasje van huis is hij wel lekker kan vliegen in de kamer (lees als: 'dansen op tafel' ) ::) .

Verwen ze maar even lekker veel, je zult ze wel gemist hebben. Fijn dat ze met z'n vieren samen in de kooi kunnen. Dat is toch wel lekker gezellig.

Groetjes Danielle

hilde

ja sally een mooie update

fijn dat het zo goed gegaan is met je valkjes bij lynette toen je op vakantie was

hoop ook voor jou dat dipsy een mannetje is dan kan ie lekker met demi vanalles doen  hihi ;D

groetjessssssss

Sally

24 juni 2009, 22:20:11 #1731 Last Edit: 24 juni 2009, 22:24:19 by Sally
Hoi Danielle,
Ja mooie foto's heeft Lynette gemaakt he.
Vind het ook super fijn dat zij mn schatjes opgevangen heeft. Als ik nogeens op vakantie ga en Lynette heeft tijd mag ze het direkt nogeens doen voor me. ;D
(Als ze wil.)
Verwennen doe ik ze zeker. Ik heb ze enorm hard gemist! Ben wel blij dat ze lekker samen met 4 in de kooi kunnen. Gaat echt super goed zo!

Hoi Hilde.
Ja ik hoop stiekem ook dat Dipsy een ventje is. Hij heeft vandaag weer lekker gebrabbelt... ;D

Hoi hoi
Gister heb ik mn schatjes een douchebeurt gegeven. Voor Dipsy was het de eerste keer dus was enorm benieuwt hoe hij zou reageren op de plantenspuit.
Nu die ging direkt helemaal uit zn dak, op de kop en vleugels open waar ie maar kon het water opvangen.
Leuk hoor!
Demi moet er spijtig genoeg nog steeds niks van weten.

Vandaag heb ik ze weer gedoucht terwijl ze buiten van het zonnetje stonden te genieten. Daar heb ik direkt maar foto's van gemaakt. ;D

Hier een foto van hoe het er nu bij staat hier.
De papegaaien kooi waar ze alle 4 inzitten, met daarnaast de hondenren en daarop de speeltuin met de hoop dat ze er nu wel lekker op gaan spelen nu hij vlakbij de kooi staat

Dipsy aan het nieuwe eet klokje, wat nu al wel op is. :P

Kenji op de stok die aan de buitenkant van de kooi bevestigt is. Die gaat zo naar de speeltuin

en dan de douche foto's.
Dipsy gaat helemaal uit zn dak:

Kenji en Pietje vinden het ook leuk

Demi vond het niet zo leuk, maar kwam achteraf toen ik ophield met sproeien wel naar de tralies voor een kroel. ;D

Zo dit waren ze dan.
Niet zo mooi met de tralie's tussen, maar kan ze moeilijk loslaten buiten he. :P

C@rl@

Mooie foto's maak je zeg, die aktiefoto's zijn helemaal geweldig. :)
Groetjes Carla

danielle

Wat een leuke foto's  :D .
Gaaf hoor dat Dipsy meteen zo aan het genieten was van het douchen, hij gaat lekker uit zijn dak  ;D . En Demi gaat heus wel snel over stag, met 3 valkjes om haar heen die ervan genieten. Vooral met dit warme weer.

Groetjes Danielle

hilde

mooie fotooooooooosssss hoor sally

groetjesssssssss

Caroline

Gefeliciteerd met je brevet.  :D

Wat een gave foto's hebben jij en Lynette geplaatst zeg, super!!!!!

Groetjessssssssssss

PS. het lijkt dat Dipsy al een geler koppie krijgt.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Sally,

Haha, domme ikke, tuurlijk je was niet zover weg met vakantie ::) ;D
Mooie foto's van het douchen....die tralies hinderen niks hoor ;)
En Dipsey (misschien?) een mannetje?!
Zou leuk zijn...
Ook gefeliciteerd met jullie brevet (toch ook voor de hond neem ik aan :P :D)

Alvast fijn weekend, groetjes, Marian

Sally

Dankjewel Carla.
Leuk je in mn boekje te zien.

Dankjewel Danielle.
Leuk he dat Dipsy direkt zo genoot van het douchen.
Had ik nooit gedacht. Echt super leuk! Dan ga ik natuurlijk ook gelijk mee genieten he.
Ik had al zin om erbij te gaan zitten haha ;D

Nja, Demi vind het van het begin al niet leuk, en het verandert maar niet...
Badderen vind ze wel leuk, dus als er een bakje water op de bodem staat gaat ze wel lekker plonzen. :-)

Dankjewel Hilde

Dankjewel Caroline,
Dipsy heeft van het begin al wat meer geel rond zn koppie..
Misschien het teken dat het een ventje is. ;D
Laten we hopen.

Dankjewel Kim

Marian, je kan toch niet alles onthouden he. ;D
Dankjewel. Leuk dat je de foto's mooi vind.

ik HOOP dat Dipsy een mannetje is, hij/zij kan af en toe wel wat brabbelen, maar dat zegt natuurlijk niet veel over het geslacht, er zijn hier op het forum meerdere vrouwelijke valkparkietjes die ook brabbelen. ;D

Jup Brevet met de hond.
Als je wil plaats ik wel een filmpje van mijn brevet. Ik zal dat dan in mijn boekje van mn hondjes zetten bij "andere dieren".

Ik heb weer heeel wat foto's gemaakt.. Nu ben ik aan het twijfelen.
Vandaag plaatsen, morgen plaatsen, of gewoon volgende week.......Of gewoon niet?
;D ;D ;D

Sally

Ik kan het niet laten dus krijgen jullie mijn foto'tjes te zien. :P

Kenji

geplukte wangentje

Pietje

Demi

Kroelkont